quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We zitten inbetween managers. Straks stemming.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu nog niet, nog even wachten ze gaan zo stemmen
Ik hoop dat Janet het wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]![]()
Ok, ff kijken dan, ik ben benieuwd
Dat hoor ik ook, ben gelijk nieuwsgierig wat die klachten zijn en of voor JdM werken daar niet mee strookt....quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ook iets over een letstelschade advocaat,
Ze heeft lichamelijke klachten door een ongeluk
Ze werkt niet echt, maar het schijnt wel van invloed te zijn op haar toeslagen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook, ben gelijk nieuwsgierig wat die klachten zijn en of voor JdM werken daar niet mee strookt....![]()
Edit
Ester is idd minder lenig
Schijnbaar ook geestelijkequote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hoorde ook iets over een letstelschade advocaat,
Ze heeft lichamelijke klachten door een ongeluk
je bent wel erg negatief over iemandquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:07 schreef Cargamelk het volgende:
Jeffrey weer aan het woord en meteen een SL (de eikel)
Als ze die pot wint kan ze die volledig terugbetalen aan de UWV als ik haar verhaal zo inschatquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze werkt niet echt, maar het schijnt wel van invloed te zijn op haar toeslagen.
Ze vind het slecht geregeld in Nederland.
ja caps an om dat me sonst bij fulltempo hier niemand bemerktquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze werkt niet echt, maar het schijnt wel van invloed te zijn op haar toeslagen.
Ze vind het slecht geregeld in Nederland.
Hoezo? WIA is toch inkomensonafhankelijk!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze die pot wint kan ze die volledig terugbetalen aan de UWV als ik haar verhaal zo inschat
quote:
Zijn er mensen die dat wel kunnen dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:06 schreef Gia het volgende:
Ze kan met haar neus haar knieen niet aanraken! 't Is wat!
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je bent wel erg negatief over iemand
Geen idee. Ik niet. Maar ik ben dan ook afgekeurd.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat wel kunnen dan?
Ze is iig haar uitkering kwijtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze die pot wint kan ze die volledig terugbetalen aan de UWV als ik haar verhaal zo inschat
Ja dat vertelde ze wel zit vreemd inelkaar zoals ze het verteldequote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tenzij "werken" voor een amusementsprogramma veel geld oplevert.. WIA zijn geen filantropen die op je blauwe ogen gelovenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo? WIA is toch inkomensonafhankelijk!
PCL staat hier op naam van mijn man. Mochten we een grote prijs winnen, dan heeft dat geen invloed op de WAO. Inkomen van mijn man heeft er ook geen invloed op.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is iig haar uitkering kwijt
Dat is voor mij wel een reden om niet mee te doen aan een loterij
Maar ja... zij zal beter weten dan ik hoe de WIA werkt, maar ze neemt een behoorlijk risico door hieraan mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |