abonnement Unibet Coolblue
pi_206318633
Wappies met een IQ van 80.
pi_206318814
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Wappies met een IQ van 80.
Dat weet ik niet. Bovendien is een 1-dimensionaal getal dat alle ins en outs van je hersenen moet samenvatten wel erg kort door de bocht.
Ik merk veel bij technisch onderschoolde beta's die bv niet in de gezondheidszorg maar in de autobranche of industrie of landbouw werken een brede minachting is bij alle disciplines die buiten hun vakgebied zitten.
Sowieso ambtenaren en politici, maar ook psychologen, onderwijs, maar ook medische wetenschappers. In de trend van: "Ik werk in de techniek in het bedrijfsleven en daarmee beheers ik ook gelijk alle andere vakgebieden."
Dus: erg ontvankelijk voor het Dunning Kruger effect.
Je hoort nooit een onderwijzer of een jongerenwerker minachtend doen over iemand die containers moet zekeren op een schip van Maersk, bijvoorbeeld.
Dus bij deze technisch onderschoolde "know it all" lieden is van nature een wantrouwen over lieden die hun proberen te overtuigen dat iets noodzakelijk is.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_206318919
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:

Je hoort nooit een onderwijzer of een jongerenwerker minachtend doen over iemand die containers moet zekeren op een schip van Maersk, bijvoorbeeld.
Dus bij deze technisch onderschoolde "know it all" lieden is van nature een wantrouwen over lieden die hun proberen te overtuigen dat iets noodzakelijk is.

Onder welke steen heb jij geleefd?

Ik word met de nek aangekeken als ik met PBM's aan/op, voor het vervangen van servers naar de productie units rijd/loop. De hele infrastructuur qua elektriciteit is afhankelijk van technici t/m gepromoveerde ir's aan toe die inderdaad met veiligheidskleding van/naar hun werk gaan.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206318934
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:26 schreef Aberkullie het volgende:
Het huidige kabinet krijgt een steeds grotere groep mensen niet meer mee en die worden kwaad en pakken uiteindelijk de trekker of sluiten zich aan bij wappieverenigingen of FvD omdat ze in een voor hun uitzichtloze situatie zitten waarin de politiek niet naar ze luistert. Dat is 'het volk'.
Waar haal jij die cijfers vandaan? VVD olv Rutte heeft al >10 jaar alle verkiezingen gewonnen.

De boeren hebben grote tractoren, verder niets.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206318978
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
Nou simpel, gooi er dan een poll tegenaan. Weet je het meteen.

[poll=4506]
Wel knap dat de elite bijna 2x zo groot is als het volk
pi_206318987
Ik
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206319151
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 10:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Je hoort nooit een onderwijzer of een jongerenwerker minachtend doen over iemand die containers moet zekeren op een schip van Maersk, bijvoorbeeld.
Dus bij deze technisch onderschoolde "know it all" lieden is van nature een wantrouwen over lieden die hun proberen te overtuigen dat iets noodzakelijk is.

De schoolmeester, dokter en de pastoor/dominee waren van oudsher altijd degenen die dachten beter te zijn dan de rest van het dorp. En dat is in verrassend veel kleine gemeenschappen nog steeds het geval.
Terwijl een diploma van de pabo nu niet bepaald de beste graadmeter is voor intelligentie. Zodra er te weinig mensen hun diploma halen, worden de toetsen aangepast zodat ze niet meer zo moeilijk zijn...
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:28:25 #33
414785 sirdanilot
pi_206319209
Het veroorzaken van een tweedeling in de samenleving is alleen ten behoeve van de elite.

Je hoeft niet in hagedissen of chemtrails te geloven om tot het volk te behoren.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206319263
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:26 schreef Aberkullie het volgende:
Het huidige kabinet krijgt een steeds grotere groep mensen niet meer mee en die worden kwaad en pakken uiteindelijk de trekker of sluiten zich aan bij wappieverenigingen of FvD omdat ze in een voor hun uitzichtloze situatie zitten waarin de politiek niet naar ze luistert. Dat is 'het volk'.
En dat is goed ik heb het liefst 4 jaar een PVV fvd JA21 BVNL BBB kabinet dan krijgen ze wat ze willen en komen ze tot de conclusie dat ze alleen maar praatjes hebben.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206319305
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:21 schreef knoopie het volgende:

[..]
Terwijl een diploma van de pabo nu niet bepaald de beste graadmeter is voor intelligentie.
Is dat niet een beetje een minachting als gevolg van het Dunning Kruger effect?
Je kunt de kwaliteiten voor alle beroepsgroepen toch niet in een 1-dimensionale graadmeter "intelligentie" afmeten?
Er zijn voor iedere beroepsgroep diverse kwaliteiten noodzakelijk.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_206319529
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:39 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Is dat niet een beetje een minachting als gevolg van het Dunning Kruger effect?
Je kunt de kwaliteiten voor alle beroepsgroepen toch niet in een 1-dimensionale graadmeter "intelligentie" afmeten?
Er zijn voor iedere beroepsgroep diverse kwaliteiten noodzakelijk.
Klopt, maar Knoopie had het over alleen intelligentie. Mijn zus heeft het PABO gedaan (al 45 jaar geleden) toen zei ze al: vergeleken met het HAVO voer ik niets uit, en achteraf zei ze: 3 jaar niets geleerd.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206320161
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:59 schreef blomke het volgende:

[..]
Klopt, maar Knoopie had het over alleen intelligentie. Mijn zus heeft het PABO gedaan (al 45 jaar geleden) toen zei ze al: vergeleken met het HAVO voer ik niets uit, en achteraf zei ze: 3 jaar niets geleerd.
Ja ja, maar dat zegt niet alles. Over het algemeen is het "vrouw eigen" om hun prestaties een beetje te "downgraden".
Terwijl mannen altijd druk doende zijn met het omgekeerde.
Geen enkele kinder juf zal zich "Chief Executive Child Care Child Watch" noemen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_206320630
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Over het algemeen is het "vrouw eigen" om hun prestaties een beetje te "downgraden".
Terwijl mannen altijd druk doende zijn met het omgekeerde.
Eeeeh...ben jij een moslim of zo?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206321221
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 13:52 schreef blomke het volgende:

[..]
Eeeeh...ben jij een moslim of zo?
Nee hoor.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_206321874
Succesvol behandelde kleptomanen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')