Altijd.quote:
jasper?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:14 schreef mootie het volgende:
Ze gaan een pot shag delen met 5 mensen. Bep, wendy, jeff, martin en.. ?
Dat kan nooit goed gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:14 schreef mootie het volgende:
Zo win je hier de zieltjes, Lekker bezig met je trukendoosquote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:12 schreef claire3500 het volgende:
[..]
alles is zijn schuld. Dat wist je toch? Als het regent vandaag heeft hij het ook gedaan
Immadin?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:14 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
moriama
mijn toon gaat boven jou
snotneus
niemand gaat boven mij uit
je bent 30 en je bent niks
De vlag gaat uit...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
moriama is heel rustig
en gaat zo douchen
Ze leert snel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo win je hier de zieltjes, Lekker bezig met je trukendoos
Het is een sarcastisch grapje. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik zijn scheldpartij ook niet oke vind. Wanda vind ik ook niet leuk mens maar vond wel tof dat JW haar compliment gisteren zag. Ik kijk objectief. En voor wat zieltjes gaan winnen... ik zit niet in de loods he hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo win je hier de zieltjes, Lekker bezig met je trukendoos
quote:
Ik word al pissig als ik dit leesquote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:06 schreef mootie het volgende:
[..]
PRAAT NEDERLAND PRAAT NEDERLANDS JE KAN NIKS JE KAN NIKS, ACHTERLIJKE!
Tis wat...quote:
Oftewel, ze kookt nogquote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
moriama is heel rustig
en gaat zo douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |