Ik begrijp wel dat het lastig kan zijn voor derquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kunnen kijkers wel willen, maar zo werkt het niet als het gaat over je moederstaal
en ik de jouwe ook he lieverd. Het is niet meteen dat ik een hekel aan heb aan iemand, ik sta niet zo negatief in het leven.quote:
Ik ervaar dat niet zo. Ik denk als een man dat had gedaan naar een vrouw dat het dan weer anders was geweest, denk ik. Maar ja het is wat het is om maar even in loods termen te blijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
50 keer achter elkaar zeggen "niet je stem verheffen" is juist intimiderend.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
Marciano en Isaac kennen elkaar al jaren
echt
je kunt niet 40 mensen vinden die elkaar niet kennen???
Sterker nog Marciano ging met de nicht van Isaac.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
echt
PRAAT NEDERLAND PRAAT NEDERLANDS JE KAN NIKS JE KAN NIKS, ACHTERLIJKE!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, heel verrassendquote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
echt
Ik denk serieus dat er niet veel mensen zich hebben aangemeld. Er zijn ook heel veel vanuit andere programma's gecastquote:
is dan ook vast Jeffs schuldquote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:10 schreef claire3500 het volgende:
Word wat vandaag. Straks als manager word verkozen en het is Madeleine dan komt er 1 en al drama
Ik hou van drama.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:10 schreef claire3500 het volgende:
Word wat vandaag. Straks als manager word verkozen en het is Madeleine dan komt er 1 en al drama
hahahahahhahahahah godfather ook echt, geweldigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
de 4 roddelblondes zijn ook weer met de godfather aan het praten
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |