abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 oktober 2022 @ 21:02:23 #51
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_206217661
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 20:57 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Ja, jij had die deur wel even ingetrapt?
Altijd nog beter dan een slotenmaker.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_206217749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 21:02 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Altijd nog beter dan een slotenmaker.
Ja, ik dacht ik trap m'n voordeur wel even in maar na een aantal keer had ik door dat het niks ging worden. Bij onderburen aangebeld of ik via hun achtertuin ff op m'n balkon kon klimmen om de schuifdeur open te maken. Maar dat wilden ze niet :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  woensdag 5 oktober 2022 @ 21:08:48 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206217763
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 20:45 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou dan eerder een raam intikken of de deur forceren dan dat ik zo'n figuur bel. :')
Ja, en dan? Hoe doe je daarna je deur weer op slot?
The love you take is equal to the love you make.
pi_206220846
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 21:07 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Ja, ik dacht ik trap m'n voordeur wel even in maar na een aantal keer had ik door dat het niks ging worden. Bij onderburen aangebeld of ik via hun achtertuin ff op m'n balkon kon klimmen om de schuifdeur open te maken. Maar dat wilden ze niet :')
Wat een eikels van buren dan.
pi_206220972
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:36 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Nee, dat niet. Maar hij heeft die afspraak gemaakt en heb het zwart op wit staan.
Dan ga je daarheen.
pi_206221766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 20:45 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou dan eerder een raam intikken of de deur forceren dan dat ik zo'n figuur bel. :')
Ik vrees dat het dan net zoveel gaat kosten.

Gewoon een sleutelkastje met codeslot in de tuin verstoppen. Niet de allergoedkoopste nemen en vooral het ding uit het zicht ophangen. Werkt bij mij al jaren. Ga zo ff controleren of de sleutel niet verroest is.

Maar goed, een van de eerste klusje die ik ooit in dit huis gedaan heb is een deurkruk op de voordeur zetten. Op die manier kan ik me nooit buitensluiten door de deur dicht te trekken.

edit: Sleutelkastje gevonden, code werkt nog en de sleutel ziet er als nieuw uit. Was wel ff puzzelen om het kastje open te krijgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door qajariaq op 06-10-2022 09:27:50 ]
  donderdag 6 oktober 2022 @ 09:42:22 #57
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206222017
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:31 schreef streamjohan het volgende:
Sta ik in mijn recht om overal slechte reviews over hem te plaatsen met het hele verhaal, of moet ik eerst contact met hem opnemen?
Helaas niet. Er is een erg lange juridische procedure die je moet doorlopen voor je rechtmatig een review kunt achterlaten. Meestal ben je jaren verder en kost het je een veelvoud van de betreffende dienst. Daarom laten de meesten het maar gaan en zie je ook niet zoveel reviews online.
pi_206222397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:22 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik vrees dat het dan net zoveel gaat kosten.

Gewoon een sleutelkastje met codeslot in de tuin verstoppen. Niet de allergoedkoopste nemen en vooral het ding uit het zicht ophangen. Werkt bij mij al jaren. Ga zo ff controleren of de sleutel niet verroest is.

Maar goed, een van de eerste klusje die ik ooit in dit huis gedaan heb is een deurkruk op de voordeur zetten. Op die manier kan ik me nooit buitensluiten door de deur dicht te trekken.

edit: Sleutelkastje gevonden, code werkt nog en de sleutel ziet er als nieuw uit. Was wel ff puzzelen om het kastje open te krijgen.
Dat is vaak lastig.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206222986
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 10:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat is vaak lastig.
Het leven is dan wel handiger als je een achtertuin hebt. Aan de andere kant komen op een flat weer veel minder mensen voorbij wandelen. Ook dan is vaak wel een hoekje achter een bloembak of zo te vinden. Hoe dan ook is een sleutelkastje beter dan een sleutel onder de mat.

BTW: voor thuishulp ben je vaak verplicht een dergelijk kastje op of bij de deur te hangen. Zelf wil ik het ding liever uit het zicht want met een flinke hamer is ie ook te openen, net als je ramen trouwens maar dan met wat minder herrie.
pi_206223468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:14 schreef 111210 het volgende:
Algemeen bekend dat slotenmakers vrij vaak oplichters en beunhazen zijn.

Voor dat geld had ik een ruitje ingetikt
Glaszetters zijn niet veel beter :')
Facts don't care about your feelings
pi_206224674
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:42 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Helaas niet. Er is een erg lange juridische procedure die je moet doorlopen voor je rechtmatig een review kunt achterlaten. Meestal ben je jaren verder en kost het je een veelvoud van de betreffende dienst. Daarom laten de meesten het maar gaan en zie je ook niet zoveel reviews online.
Op basis waarvan is een juridische procedure doorlopen verplicht voor het rechtmatig achterlaten van een review? Ik geloof ook niet dat er 'niet zoveel reviews' te vinden zijn.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_206224790
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 20:45 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou dan eerder een raam intikken of de deur forceren dan dat ik zo'n figuur bel. :')
Lol en dan.

Slot is nog steeds kapot of dicht en je moet nog een nieuwe ruit monteren. Kost weer geld
pi_206225183
quote:
Op donderdag 6 oktober 2022 13:50 schreef baskick het volgende:

Op basis waarvan is een juridische procedure doorlopen verplicht voor het rechtmatig achterlaten van een review? Ik geloof ook niet dat er 'niet zoveel reviews' te vinden zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')