Zorg jij voor de inklaring?quote:
Is een interessante docu over. Volgescheten boxershorts, gedragen pakken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
Je heb ze zelf die het dan dragen voor een avond ( label wegwerken maar wel laten zitten ) de volgende dag terug sturen want het was niet naar smaak of te klein![]()
Ik heb ze mee gemaakt dat soort volk
Die 50 auto's ging normaliter maar eens in de maand naar het centrum om dan meteen de juiste kleding te kopen voor het gehele gezin. Het is een mythe dat thuisbezorging efficiënter is als een huishouden wat aankopen tegelijk doet in een winkelcentrum.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:27 schreef Red_85 het volgende:
Liever 1 busje die de hele dag rondrijdt dan 50 autos die een half uur heen en terug rijden. Maar dat nemen we niet mee en voeren we een belasting op alles wat we kunnen bedenken.
Snap dit onzinvoorstel niet goed. Typisch populisme van cu en een nono voorstel.
Merk recht , Ja 200%quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van "niet stilstaan", het is pure diefstal als het tot aan de verpakking nagemaakt wordt.
Welke white label telefoon heb jij hier nu uit je duim gezogen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
Merk recht , Ja 200%
product zelf ... nee
Ik maak een telefoon ( martiaal die ik daar voor gebruik is 170 euro )
Nu geef ik het uit onder de naam Fok.NL telefoon vraagt daar 240 euro voor...
Wil er ook wel wat aan over houden.
Nu komt Steve Jobs aanlopen ik wil ook 2,mil van die telefoontjes voor dat zelfde bedrag gemaakt hebben.
Alleen zet er een aangevreten stuk fruit op dan kan ik het weer verkopen voor 1550 euro per stuk.
Dat is diefstal.... Mijn voor een product van 170 euro aan waarde is even 1550 euro laten betalen omdat er alelen 1 logo op staat .
En beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Maar het is niet alleen de namaak , maar ook gewoon met andere dingen , waarom komen die Chineze telefoon dan nu in eens zo hoog in de markt ?
niet om dat het diefstal is of dat het nagemaakt is .
Nee puur omdat alles aan loon laag ligt en ook veel minder winst er op pakken.
Beter iets voor 500 euro 1 miljoen keer verkopen
dan iets van 1500 euro maar 300 keer verkopen:![]()
Hoe groter je klanten groep hoe meer gratis reclame
Is dat zo?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:24 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dit lijkt een mooi compromis maar levert per saldo meer verkeersbewegingen op.
ja wist even niet snel een merk te noemen .. wilde eerste mijn merk zeggen , Xiaomi maar die heeft nu zelfs ook al telefoons van 800 euroquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welke white label telefoon heb jij hier nu uit je duim gezogen?
Dat ze levensgevaarlijke zooi maken komt niet door onkunde, ze kunnen het echt wel. Het komt door de absolute bodemprijzen die 'wij' in het Westen willen betalen. High end producten als een iPhone werden in China gemaakt (nu in India volgens mij), terwijl ze op het zelfde moment brandgevaarlijke laders maken voor 3 dubbeltjes. Zolang er een markt is voor die rommel zullen ze het blijven produceren, hoe ver de techniek ook is.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ja klopt dat is vaak weer de andere kant van het verhaal.
Maar ook de Chinezen staan niet stil he , ook die dingen worden met de dag beter
Die lui daar gaan zo snel met dingen , wij hebben hier 20 mil inwoners in het hele land wonen.
Je spreekt daar van 2 a 3 steden
Dat ga je als westers land nooit bij benen.
klopt , en dan maar klagen dat Chinezen rommel levert.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat ze levensgevaarlijke zooi maken komt niet door onkunde, ze kunnen het echt wel. Het komt door de absolute bodemprijzen die 'wij' in het Westen willen betalen. High end producten als een iPhone werden in China gemaakt (nu in India volgens mij), terwijl ze op het zelfde moment brandgevaarlijke laders maken voor 3 dubbeltjes. Zolang er een markt is voor die rommel zullen ze het blijven produceren, hoe ver de techniek ook is.
Vooropgesteld dat Apple grote marges pakt, is je verhaal natuurlijk voor een groot deel onjuist.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
Merk recht , Ja 200%
product zelf ... nee
Ik maak een telefoon ( martiaal die ik daar voor gebruik is 170 euro )
Nu geef ik het uit onder de naam Fok.NL telefoon vraagt daar 240 euro voor...
Wil er ook wel wat aan over houden.
Nu komt Steve Jobs aanlopen ik wil ook 2,mil van die telefoontjes voor dat zelfde bedrag gemaakt hebben.
Alleen zet er een aangevreten stuk fruit op dan kan ik het weer verkopen voor 1550 euro per stuk.
Dat is diefstal.... Mijn voor een product van 170 euro aan waarde is even 1550 euro laten betalen omdat er alelen 1 logo op staat .
En beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Maar het is niet alleen de namaak , maar ook gewoon met andere dingen , waarom komen die Chineze telefoon dan nu in eens zo hoog in de markt ?
niet om dat het diefstal is of dat het nagemaakt is .
Nee puur omdat alles aan loon laag ligt en ook veel minder winst er op pakken.
Beter iets voor 500 euro 1 miljoen keer verkopen
dan iets van 1500 euro maar 300 keer verkopen:![]()
Hoe groter je klanten groep hoe meer gratis reclame
We zouden volgens de normen die zooi in Europa niet eens mogen kopen. Maar ja regeltjes maken en niet naleven is blijkbaar standaard voor onze maatschappij en de bijbehorende bestuurders die hiervoor structureel hun kop in het zand steken en nu weer nieuwe regeltjes willen invoeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
klopt , en dan maar klagen dat Chinezen rommel levert.
En we moeten die zooi niet kopen..
maar we doen het ook zelf met zijn alle ......
Dat is het enige dat we kunnen doen denk ik, kappen met die rommel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
klopt , en dan maar klagen dat Chinezen rommel levert.
En we moeten die zooi niet kopen..
maar we doen het ook zelf met zijn alle ......
Ga jij lekker naar het pakketpunt, laat ik mijn pakketjes gewoon thuisbezorgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Stop met pakketjes aan huis te bezorgen of belast dat. Wat is nou de moeite om even langs een afhaalpunt te gaan?
BOL help juist heel veel de MKB, zo had ik geen zin om bij een PC winkel wat te gaan halen hier in de stad ...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
als het even kan sla ik ketens als Bol.com over ten faveure van kleine lokale winkels.
En toch blijven verzinnen dat die telefoon eigenlijk maar ¤ 170 zou moeten kosten.....quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja wist even niet snel een merk te noemen .. wilde eerste mijn merk zeggen , Xiaomi maar die heeft nu zelfs ook al telefoons van 800 euro
We zijn het niet vaak eens, maar nu wel.quote:
Denken in oplossingen dit. Prima plan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:33 schreef Starhopper het volgende:
Of maak gewoon bezorging bij pakketpunten gratis en voor bezorging thuis betalen
Idee is goed, alleen dan heb je dubbele vervuiling. Een bus die het aflevert, en auto's die het pakketje weer ophalen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:32 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Denken in oplossingen dit. Prima plan.![]()
Kan ik nog mee leven ja, ik laat nu toch al zoveel mogelijk bij de lokale supermarkt neergooien omdat ik overdag toch nooit thuis ben, tot 22:00 open, ideaal. Neem wel aan dat je voor bankstellen e.d. geen belasting hoeft te betalenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:32 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Denken in oplossingen dit. Prima plan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |