abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 11:37:54 #101
5428 crew  miss_sly
pi_206210566
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Voor mij gelden dezelfde normen om de voedselbank te bezoeken als voor vrouwen, terwijl we het er net toch over eens zijn geworden dat een man meer aan voedsel uit moet geven per maand dan een vrouw.

Dan zou ik ook eerder bij de voedselbank terecht moeten kunnen, mijn overlevingskosten liggen namelijk hoger.
Daar zijn we het niet over eens, dat heb jij als argument in de strijd geworpen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 11:39:39 #102
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206210583
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Geparfumeerd maandverband is juist helemaal niet goed. En als er iets duur is, is het wasbaar maandverband, menstruatieondergoed of een menstruatiecup. Als je het eenmaal hebt, is het inderdaad heel fijn, maar de investering is nogal lastig voor iemand die ook niet een tientje vrij kan maken voor de produkten uit de winkel.
Wasbaar maandverband of een menstratiecup is ook niet altijd een optie he, zeker als je op school of werk dan die dingen moet gaan wassen op de openbare toilet.
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 11:40:27 #103
5428 crew  miss_sly
pi_206210593
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:39 schreef Momo het volgende:

[..]
Wasbaar maandverband of een menstratiecup is ook niet altijd een optie he, zeker als je op school of werk dan die dingen moet gaan wassen op de openbare toilet.
Klopt, een cup is dan niet handig. Wasbaar maandverband ook niet als je het in je tas mee naar huis moet nemen en er eerst nog een halve dag mee moet rondlopen op school of werk.

Wat echt heel jammer is, vooral van de cup. Als in damestoiletten ieder hokje een fonteintje heeft, zou dat echt heel veel schelen.

Maar jonge meisjes en een cup gaat ook niet echt samen. Zeker niet als ze nog niet zo lang ongesteld zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206210626
Wonen is ook een basisbehoefte en dat krijg je ook niet gratis, dus komen graag met betere argumentatie
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206210647
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Geparfumeerd maandverband is juist helemaal niet goed. En als er iets duur is, is het wasbaar maandverband, menstruatieondergoed of een menstruatiecup. Als je het eenmaal hebt, is het inderdaad heel fijn, maar de investering is nogal lastig voor iemand die ook niet een tientje vrij kan maken voor de produkten uit de winkel.
Ik koop iedere maand menstruatieproducten voor mijn dochter, daar ben ik in een maand bij lange na geen 10 euro aan kwijt. Nog niet eens 5 euro en dan koop ik nog alleen a merken als ob en always.

Het is gewoon een non probleem.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 11:45:44 #106
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206210654
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik koop iedere maand menstruatieproducten voor mijn dochter, daar ben ik in een maand bij lange na geen 10 euro aan kwijt. Nog niet eens 5 euro en dan koop ik nog alleen a merken als ob en always.

Het is gewoon een non probleem.
Dus als het voor je dochter zo is dan is ongesteld zijn voor alle vrouwen zo?
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 11:46:06 #107
5428 crew  miss_sly
pi_206210658
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik koop iedere maand menstruatieproducten voor mijn dochter, daar ben ik in een maand bij lange na geen 10 euro aan kwijt. Nog niet eens 5 euro en dan koop ik nog alleen a merken als ob en always.

Het is gewoon een non probleem.
Bijzonder, ik red het voor mijn dochter niet met 5 euro. En voor mezelf is dat ook nooit gelukt. Pas toen ik een cup ging gebruiken, dat is pas echt voordelig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206210662
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Daar zijn we het niet over eens, dat heb jij als argument in de strijd geworpen.
Dat structureel te weinig eten leidt tot de dood is echt geen punt van discussie.

Daar is al duizenden jaren consensus over. Uiteraard mag jij dat in twijfel trekken of bestrijden maar daar word je alleen ongeloofwaardig van.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 11:46:46 #109
5428 crew  miss_sly
pi_206210670
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat structureel te weinig eten lijdt tot de dood is echt geen punt van discussie.

Daar is al duizenden jaren consensus over. Uiteraard mag jij dat in twijfel trekken of bestrijden maar daar word je alleen ongeloofwaardig van.
Te weinig is iets anders dan net voldoende.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206210676
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Dat je je als man hier uberhaupt druk om maakt. Dan zit je wel op een episch niveau van sneuheid. :')
Nouja, in sommige gevallen zal het voorkomen dat de vrouw in kwestie niet goed genoeg met geld kan om gaan. En dat is wel een probleem. Dan kun je wel gratis maandverband verstrekken, maar het onderliggende probleem los je daar niet mee op. Daarom dat ik zei dat in sommige gevallen een cursus budgetteren wel op zijn plaats is.
pi_206210681
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Bijzonder, ik red het voor mijn dochter niet met 5 euro. En voor mezelf is dat ook nooit gelukt. Pas toen ik een cup ging gebruiken, dat is pas echt voordelig.
Ik weet niet waar je woont maar je mag best een keer mee boodschappen doen dan leer ik het jou ook.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 11:47:48 #112
5428 crew  miss_sly
pi_206210685
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, in sommige gevallen zal het voorkomen dat de vrouw in kwestie niet goed genoeg met geld kan om gaan. En dat is wel een probleem. Dan kun je wel gratis maandverband verstrekken, maar het onderliggende probleem los je daar niet mee op. Daarom dat ik zei dat in sommige gevallen een cursus budgetteren wel op zijn plaats is.
Naast in eerste instantie gratis maandverband, wat mij betreft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206210692
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Te weinig is iets anders dan net voldoende.
Ja dat klopt. We hebben het vanaf het begin af aan toch al over "te weinig" en niet over "net voldoende"?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 11:49:37 #114
5428 crew  miss_sly
pi_206210701
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je woont maar je mag best een keer mee boodschappen doen dan leer ik het jou ook.
Dank je, ik voel geen enkele behoefte om met jou boodschappen te doen. Je manier van doen is ongelofelijk verheven en hautain, daar heb ik geen behoefte aan.

Jij baseert je kennis over de kosten van menstruatieprodukten op de kosten die je voor je dochter maakt. n=1, hooguit twee als je vrouw nog menstrueert. Je zou je blik ook eens kunnen verbreden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206210702
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Dus als het voor je dochter zo is dan is ongesteld zijn voor alle vrouwen zo?
Nee dat zeg ik niet. Maar als jij anders ongesteld bent dan mijn dochter, waarom moet ik als man meebetalen aan jouw ongesteldheid terwijl jij als vrouw ook niet hoeft mee te betalen aan mijn hogere boodschappenkosten omdat ik als man meer moet eten?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 11:50:01 #116
5428 crew  miss_sly
pi_206210707
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja dat klopt. We hebben het vanaf het begin af aan toch al over "te weinig" en niet over "net voldoende"?
Nee,JIJ hebt het over te weinig, ik heb het over voldoende.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 11:51:25 #117
5428 crew  miss_sly
pi_206210733
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar als jij anders ongesteld bent dan mijn dochter, waarom moet ik als man meebetalen aan jouw ongesteldheid terwijl jij als vrouw ook niet hoeft mee te betalen aan mijn hogere boodschappenkosten omdat ik als man meer moet eten?
Echt, mijn mond valt open van zoveel angst dat iemand ergens iets zou kunnen krijgen dat jij niet krijgt, ook niet nodig hebt, maar als wel nodig, prima zelf kunt betalen.

Flabbergasted.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206210752
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dank je, ik voel geen enkele behoefte om met jou boodschappen te doen. Je manier van doen is ongelofelijk verheven en hautain, daar heb ik geen behoefte aan.

Jij baseert je kennis over de kosten van menstruatieprodukten op de kosten die je voor je dochter maakt. n=1, hooguit twee als je vrouw nog menstrueert. Je zou je blik ook eens kunnen verbreden.
En jij hebt breed onderzoek uitgevoerd naar kosten van menstruatieproducten onder 30.000 vrouwen?

Of baseer jij je ook op n=1 of misschien n=2?

Joh, en al zou je er een tientje per maand aan kwijt zijn, waar hebben we het in godsnaam over. Als jouw overleven afhankelijk is van een tientje steun per maand heb je grotere problemen en doe je er beter aan die op te lossen ipv te gaan mierenneuken in de marge om een paar grijpstuivers te besparen op maandverband.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_206210770
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee,JIJ hebt het over te weinig, ik heb het over voldoende.
En om voldoende te hebben moeten mannen dus meer kosten maken dan vrouwen.

Gaan vrouwen daar aan mee betalen? Krijgen mannen nu korting op boodschappen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_206210831
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Echt, mijn mond valt open van zoveel angst dat iemand ergens iets zou kunnen krijgen dat jij niet krijgt, ook niet nodig hebt, maar als wel nodig, prima zelf kunt betalen.

Flabbergasted.
Ik ben flabbergasted dat jij denkt dat het angst betreft en dat alle argumenten kennelijk langs je heen zijn gegaan.

Angst? Niet in de verste verte. Verbaasd over de selectieve argumentatie.

Vrouwen zijn 5 euro per maand kwijt aan maandverband omdat ze vrouw zijn. Paniek, maatschappelijk debat etc.

Mannen zijn 50 euro per maand meer aan voedsel kwijt enkel en alleen omdat ze man zijn. Is er nu ook paniek, steun en debat. Nee hoor, zoek het maar uit man. Die paar euro die vrouwen kwijt zijn aan maandverband, dat is pas een maatschappelijk probleem.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 12:02:58 #121
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206210891
Waarom zo zuur dat een kwetsbaar deel van een andere groep iets gratis krijgt? Net alsof het leuk is om ongesteld te zijn zelf als je er gratis maandverband bij krijgt. Voor mensen die voedsel niet kunnen betalen is er ook gewoon een voedselbank, ook als je man bent.

65+ buskaart of mensen die bepaalde medicijnen voorgoed krijgen is dan ook een probleem?
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 12:03:06 #122
5428 crew  miss_sly
pi_206210893
@Kapitein_Scheurbuik ik stop mijn 'discussie' met jou Je verwijt mij dat alle argumenten langs me heen gaan, maar volgens mij zitten wij gewoon voleldig niet on the same page.

Prima, maar ik ga daar mijn tijd niet aan besteden verder.

En voor je triomfantelijk gaat doen en mij gaat verwijten weg te lopen omdat ik het niet kan winnen: wat mij betreft is een discussie niet een kwestie van winnen. Het is een kwestie van je eigen gedachten toetsen aan die van anderen. Mijne zijn in stand gebleven en gaan door jouw argumenten niet veranderen. Dus in kringetjes blijven draaien heeft niet veel zin.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206210903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar als jij anders ongesteld bent dan mijn dochter, waarom moet ik als man meebetalen aan jouw ongesteldheid terwijl jij als vrouw ook niet hoeft mee te betalen aan mijn hogere boodschappenkosten omdat ik als man meer moet eten?
Waarom moet ik als burger meebetalen aan jouw kinderwens terwijl ik zelf bewust geen kinderen heb?

Echt hou op hoor, als je werkelijk waar je achtergesteld voelt of meer eten wilt hebben omdat ergens in het land een vrouw harder bloed dan je eigen dochter en daar mogelijk gratis maandverband aan wordt verstrekt en het niet fair is dat jij niet een soortgelijk voordeel krijgt als man dan ben je verknipt door rendementsdenken.

We leven nu eenmaal in een samenleving waar ik jou je kind(eren) gun en een ander gratis maandverband.

En wat betreft dat eten. De man wordt standaard als referentiekader gebruikt in praktisch elke sector. Grote kans dat een voedselpakket voor een gezin van 2 personen ook is afgestemd op de gemiddelde behoefte van een man.
Kortom, de vrouw doet mogelijk langer met het voedselpakket dan is voorzien en spaart je dus wat uit ipv dat jij tekort komt
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 12:05:20 #124
5428 crew  miss_sly
pi_206210923
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef FYazz het volgende:

[..]
Waarom moet ik als burger meebetalen aan jouw kinderwens terwijl ik zelf bewust geen kinderen heb?

Echt hou op hoor, als je werkelijk waar je achtergesteld voelt of meer eten wilt hebben omdat ergens in het land een vrouw harder bloed dan je eigen dochter en daar mogelijk gratis maandverband aan wordt verstrekt en het niet fair is dat jij niet een soortgelijk voordeel krijgt als man dan ben je verknipt door rendementsdenken.

We leven nu eenmaal in een samenleving waar ik jou je kind(eren) gun en een ander gratis maandverband.

En wat betreft dat eten. De man wordt standaard als referentiekader gebruikt in praktisch elke sector. Grote kans dat een voedselpakket voor een gezin van 2 personen ook is afgestemd op de gemiddelde behoefte van een man.
Kortom, de vrouw doet mogelijk langer met het voedselpakket dan is voorzien en spaart je dus wat uit ipv dat jij tekort komt
Ik kan maar één keer +1 doen, dus nog even _O_
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206210942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:02 schreef Momo het volgende:
Waarom zo zuur dat een kwetsbaar deel van een andere groep iets gratis krijgt? Net alsof het leuk is om ongesteld te zijn zelf als je er gratis maandverband bij krijgt. Voor mensen die voedsel niet kunnen betalen is er ook gewoon een voedselbank, ook als je man bent.

65+ buskaart of mensen die bepaalde medicijnen voorgoed krijgen is dan ook een probleem?
Nee, dat is geen probleem omdat die 65+ kaart voor IEDEREEN geldt.

Wanneer je vrouw specifieke kosten gaat vergoeden, dan moet je consequent zijn en ook alle man specifieke kosten vergoeden.

Voedselbank is een slecht argument want om daar voor in aanmerking te komen kijkt men naar je inkomen en vaste lasten en hoeveel er dan over blijft. Die normen zijn voor mannen en vrouwen gelijk terwijl mannen meer voedsel nodig hebben en dus meer kwijt zijn aan voedsel. Met andere woorden, van het inkomen minus de vaste lasten moet een man meer uitgeven aan voedsel dan een vrouw.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 12:08:05 #126
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206210960
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee, dat is geen probleem omdat die 65+ kaart voor IEDEREEN geldt.

Wanneer je vrouw specifieke kosten gaat vergoeden, dan moet je consequent zijn en ook alle man specifieke kosten vergoeden.

Voedselbank is een slecht argument want om daar voor in aanmerking te komen kijkt men naar je inkomen en vaste lasten en hoeveel er dan over blijft. Die normen zijn voor mannen en vrouwen gelijk terwijl mannen meer voedsel nodig hebben en dus meer kwijt zijn aan voedsel. Met andere woorden, van het inkomen minus de vaste lasten moet een man meer uitgeven aan voedsel dan een vrouw.
Maar die 65+ kaart geld toch niet voor mensen onder de 65 jaar? Of het is alleen een probleem als er een verschil ontstaat tussen man en vrouw?
  woensdag 5 oktober 2022 @ 12:11:01 #127
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206210985
Waarom hebben sommige mensen er toch zo'n afkeer tegen als er menstruatieproducten worden verstrekt? Geeft dat een soort sadistisch genoegen om die wijven te laten bloeden?
pi_206211010
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef FYazz het volgende:

[..]
Waarom moet ik als burger meebetalen aan jouw kinderwens terwijl ik zelf bewust geen kinderen heb?

Echt hou op hoor, als je werkelijk waar je achtergesteld voelt of meer eten wilt hebben omdat ergens in het land een vrouw harder bloed dan je eigen dochter en daar mogelijk gratis maandverband aan wordt verstrekt en het niet fair is dat jij niet een soortgelijk voordeel krijgt als man dan ben je verknipt door rendementsdenken.

We leven nu eenmaal in een samenleving waar ik jou je kind(eren) gun en een ander gratis maandverband.

En wat betreft dat eten. De man wordt standaard als referentiekader gebruikt in praktisch elke sector. Grote kans dat een voedselpakket voor een gezin van 2 personen ook is afgestemd op de gemiddelde behoefte van een man.
Kortom, de vrouw doet mogelijk langer met het voedselpakket dan is voorzien en spaart je dus wat uit ipv dat jij tekort komt
Er zijn best argumenten te geven waarom jij als burger niet mee zou hoeven betalen aan mijn kinderen. Als je je daar aan stoort voel je vrij er tegen teweer te trekken.

Ik ben niet tegen steun aan hulpbehoevenden, ik ben tegen symboolpolitiek. Dit is zuivere symboolpolitiek. Er is echt niemand met gezonde financiën die een probleem heeft om menstruatieproducten te kopen. Als iemand daardoor in de problemen komt zijn er dieper liggende problemen en doe je er beter aan die op te lossen, ipv een pakje maandverband van 2 euro uit te delen. Dat is namelijk symptoombestrijding.

Waar ik verder een probleem mee heb is dat er nu net wordt gedaan alsof vrouwen enorme maandelijkse kosten hebben aan menstruatie. Dat is A niet waar, en B als je naar geslachtspecifieke uitgaven kijkt, kijk dan naar ALLE geslachtspecifieke uitgaven en vis er niet een simpel stukje symboolpolitiek uit om goede sier te maken met een pakje maandverband dat.minder kost dan een flesje water bij de pomp.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_206211032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar die 65+ kaart geld toch niet voor mensen onder de 65 jaar? Of het is alleen een probleem als er een verschil ontstaat tussen man en vrouw?
Iedereen wordt een keer 65, iedereen kan dus aanspraak op die pas maken. Ik zal in mijn leven nooit gaan menstrueren ik mag dus wel meebetalen aan dit huzarenstukje woke symboolpolitiek.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 12:18:37 #130
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206211052
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Iedereen wordt een keer 65, iedereen kan dus aanspraak op die pas maken. Ik zal in mijn leven nooit gaan menstrueren ik mag dus wel meebetalen aan dit huzarenstukje woke symboolpolitiek.
Mijn medeleven dat je nooit zal menstrueren.
pi_206211127
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:19 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ja, dus? Ik krijg ook geen gratis blikken knakworst en die heb ik ook helemaal niet nodig.
Bedoel je nu te zeggen dat je nog geen baardgroei hebt en dus geen scheermesjes nodig hebt net zoals je geen knakworst nodig hebt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 5 oktober 2022 @ 12:26:42 #132
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206211129
En die grietjes kunnen wel bellen met hun 50 euro per maand abonemment?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  woensdag 5 oktober 2022 @ 12:32:59 #133
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206211179
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Bedoel je nu te zeggen dat je nog geen baardgroei hebt en dus geen scheermesjes nodig hebt net zoals je geen knakworst nodig hebt?
Ik bedoel te zeggen dat ik niet ziedend word als een stichting besluit, van hun eigen fondsen en met vrijwillige hulp, welke producten dan ook uit te delen aan groepen die zij als hulpbehoevend beschouwen en oprecht niet snap waarom je dat wel zou zijn. Verder hou ik het liever genderneutraal, het is wel 2022 hè. Don't assume my gender.
pi_206211184
Oh well, vrouwen zijn wijven en of ze hun kut op slot kunnen gooien.. :')
Enige wat ik kan bedenken met dat soort uitspraken is dat het fijn was geweest als dat wijf van je moeder haar kut op tijd had gesloten.
Wat ik voel wanneer brallende incel Floris Jan weer in zn dispuut tekeergaat met zn vrinden.
Go hard or go home
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 12:39:28 #135
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206211230
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:29 schreef HSG het volgende:

[..]
Neh hier snij je je makkelijk mee.

Trouwens...dan bloed ik ook. Betaal jij mijn verbandtrommel?
Misschien kun je er een 2 euro tampon op doen.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 12:42:12 #136
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_206211250
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:34 schreef HSG het volgende:

Boeit mij dat. Ik wil Gillette en jij als belastingbetaler gaat ervoor zorgen dat ze voor mij gratis worden.
Zoals ik al zei, duidelijk iets mis met jouw prioriteiten. Ik bedoel, Gillette....

"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 5 oktober 2022 @ 12:47:08 #137
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_206211290
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Iedereen wordt een keer 65
Hmmm, nope....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_206211314
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Er zijn best argumenten te geven waarom jij als burger niet mee zou hoeven betalen aan mijn kinderen. Als je je daar aan stoort voel je vrij er tegen teweer te trekken.

Ik ben niet tegen steun aan hulpbehoevenden, ik ben tegen symboolpolitiek. Dit is zuivere symboolpolitiek. Er is echt niemand met gezonde financiën die een probleem heeft om menstruatieproducten te kopen. Als iemand daardoor in de problemen komt zijn er dieper liggende problemen en doe je er beter aan die op te lossen, ipv een pakje maandverband van 2 euro uit te delen. Dat is namelijk symptoombestrijding.

Waar ik verder een probleem mee heb is dat er nu net wordt gedaan alsof vrouwen enorme maandelijkse kosten hebben aan menstruatie. Dat is A niet waar, en B als je naar geslachtspecifieke uitgaven kijkt, kijk dan naar ALLE geslachtspecifieke uitgaven en vis er niet een simpel stukje symboolpolitiek uit om goede sier te maken met een pakje maandverband dat.minder kost dan een flesje water bij de pomp.
Degene die zich hier aan zaken lijkt te storen ben jij ;)

Ik zou bijna gaan vragen of je misschien onge.... :X
  woensdag 5 oktober 2022 @ 12:54:37 #139
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206211357
Prima initiatief wat mij betreft, ik heb liever dat mijn belastinggeld hier aan besteed wordt dan aan subsidies voor elektrische auto's. Sowieso draait het armoedefonds voor de helft op particuliere donaties, dus niet alleen belastinggeld.
Al kan ik me er zelf niets bij voorstellen dat je geen geld hebt voor tampons of maandverband, want het kost inderdaad maar een paar euro. Maar al die dingen van maar een paar euro kunnen opgeteld toch voor een geldtekort zorgen en het moeten maken van keuzes. Ergens snap ik dan ook nog wel dat je eens een andere keuze wil maken dan het aan stom maandverband te besteden, al heb je dan misschien niet de juiste prioriteiten. Volgens mij moet je je ook over best veel schaamte heen zetten, voordat je naar zo'n uitgifte punt gaat, dus ergens denk ik dat als je het op een andere manier kan krijgen, je dat wel zou doen. Nee, ik benijd die vrouwen niet die die uitgiftepunten nodig hebben.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  woensdag 5 oktober 2022 @ 13:03:31 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206211430
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:33 schreef Noek het volgende:
Oh well, vrouwen zijn wijven en of ze hun kut op slot kunnen gooien.. :')
Enige wat ik kan bedenken met dat soort uitspraken is dat het fijn was geweest als dat wijf van je moeder haar kut op tijd had gesloten.
Wat ik voel wanneer brallende incel Floris Jan weer in zn dispuut tekeergaat met zn vrinden.
Je bent wel goed in staat je schriftelijk uit te drukken.. O+
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 13:04:07 #141
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206211438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:02 schreef Momo het volgende:
Waarom zo zuur dat een kwetsbaar deel van een andere groep iets gratis krijgt? Net alsof het leuk is om ongesteld te zijn zelf als je er gratis maandverband bij krijgt. Voor mensen die voedsel niet kunnen betalen is er ook gewoon een voedselbank, ook als je man bent.

65+ buskaart of mensen die bepaalde medicijnen voorgoed krijgen is dan ook een probleem?
Het is communisme als de staat dingen gaat verstrekken. Ik ben ook tegen schoolontbijt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_206211454
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is communisme als de staat dingen gaat verstrekken. Ik ben ook tegen schoolontbijt.
Ik zat laatst het nieuws te kijken over het schoolontbijt. Al die kinderen zeiden "lekker makkelijk. Hoef ik het thuis niet te smeren". :')

Maar goed als je als ouder niet in staat bent om je kind een of twee plakken brood naar school mee te geven dan faal je hard als ouder.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 13:06:21 #143
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206211458
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:05 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik zat laatst het nieuws te kijken over het schoolontbijt. Al die kinderen zeiden "lekker makkelijk. Hoef ik het thuis niet te smeren". :')

Maar goed als je als ouder niet in staat bent om je kind een of twee plakken brood naar school mee te geven doe je iets goed fout.
Feitelijk motiveer je ouders gewoon hun zorgverplichting te verslonsen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_206211487
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:06 schreef LXIV het volgende:

[..]
Feitelijk motiveer je ouders gewoon hun zorgverplichting te verslonsen.
Eigenlijk wel ja. Als ik een kind had zou ik er alles aan doen om aan eten te komen. Dan zeg ik maar abonnementen af, verlaag ik de telefoonkosten, verkoop ik dingen ect ect. Als ik maar aan eten voor mijn kind kom.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 13:29:57 #145
5428 crew  miss_sly
pi_206211740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is communisme als de staat dingen gaat verstrekken. Ik ben ook tegen schoolontbijt.
Dit wordt niet vanuit de staat verstrekt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206212475
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:05 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik zat laatst het nieuws te kijken over het schoolontbijt. Al die kinderen zeiden "lekker makkelijk. Hoef ik het thuis niet te smeren". :')

Maar goed als je als ouder niet in staat bent om je kind een of twee plakken brood naar school mee te geven dan faal je hard als ouder.
En wat nu als dus idd blijkt dat die ouders iets goed fout doen.. Het zullen niet de eersten zijn die kinderen verwaarlozen. Wat kun je er dan in Godsnaam op tegen hebben dat die kinderen dus idd wel te eten krijgen op school.
Go hard or go home
pi_206212759
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:31 schreef Noek het volgende:

[..]
En wat nu als dus idd blijkt dat die ouders iets goed fout doen.. Het zullen niet de eersten zijn die kinderen verwaarlozen. Wat kun je er dan in Godsnaam op tegen hebben dat die kinderen dus idd wel te eten krijgen op school.
Waarom moet dit probleem überhaupt bij de scholen belegd worden? Alsof de leraren nog niet genoeg te doen hebben. De ouders zijn verantwoordelijk voor de welzijn van hun kind en niet de school.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206213501
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:54 schreef HSG het volgende:

[..]
Waarom moet dit probleem überhaupt bij de scholen belegd worden? Alsof de leraren nog niet genoeg te doen hebben. De ouders zijn verantwoordelijk voor de welzijn van hun kind en niet de school.
Je snapt er geen ene kont van want dat is net hele punt, hè. Dat ouders die verantwoordelijkheid niet nemen
Gelukkig zijn er scholen genoeg die zich het lot van die kinderen wel aantrekken want met mensen als jij kan iedereen verrekken. Die verantwoordelijkheid leg ik bij jouw ouders opdat ze je niet goed bij hebben kunnen brengen hoe de wereld soms in mekaar steekt en dat anderen helpen eigenlijk heel normaal is.
NWS / Man (52) betast stiefdochter van 16 tijdens online les
Een goed voorbeeld waarbij de school de verantwoording neemt. Is gewoon niet heel gek.
Go hard or go home
pi_206213732
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:00 schreef Noek het volgende:

[..]
Je snapt er geen ene kont van want dat is net hele punt, hè. Dat ouders die verantwoordelijkheid niet nemen
Gelukkig zijn er scholen genoeg die zich het lot van die kinderen wel aantrekken want met mensen als jij kan iedereen verrekken. Die verantwoordelijkheid leg ik bij jouw ouders opdat ze je niet goed bij hebben kunnen brengen hoe de wereld soms in mekaar steekt en dat anderen helpen eigenlijk heel normaal is.
NWS / Man (52) betast stiefdochter van 16 tijdens online les
Een goed voorbeeld waarbij de school de verantwoording neemt. Is gewoon niet heel gek.
Dus jij vindt dat scholen kinderen moeten opvoeden en de verantwoording voor kinderen moeten nemen en niet de ouders?

En vervolgens kom jij met een voorbeeld aan die niets te maken heeft met het onderwerp "schoolontbijt". :') Wat een ontzettende faal ben jij. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206213745
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:22 schreef HSG het volgende:

[..]
Dus jij vindt dat scholen kinderen moeten opvoeden en de verantwoording voor kinderen moeten nemen en niet de ouders?
Wanneer de ouders de verantwoording niet nemen dan vind ik het een goede zaak dat scholen die verantwoording wel nemen.
Met je, dus jij vindt... :')
En dan later nog snel mij een faal noemen. Achterlijke. :D
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')