Ik kan me voorstellen dat het goed is voor doorbloeding en dat het wellicht prettig aanvoeltquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was volgens mij ook best een hype een tijd terug ofz.. zag wel vaker voorbij komen..
Dat denk ik ook wel ja..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het goed is voor doorbloeding en dat het wellicht prettig aanvoelt
is haar kontje kleiner geworden?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:03 schreef spapaars het volgende:
De reden dat ze voorzichtig waren met Kim in beeld te brengen, ze had weinig om/tussen de billen op dat moment.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hup Maddyquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:08 schreef puzziepie het volgende:
Maddy gaat haar speech weer verder uit haar hoofd leren.
misschien omdat ze hoorde van Kenzy dat ze op haar willen gaan? Maar dat word al heel lang gezegd.. ik hoop van wel want dan gaat er in 1x 2 mensen eruit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
Berend: Zoals ze er gisteren bij zat, dan weet je dat er wat is.
Terwijl wij naar slapende mensen mochten kijken blijkt een groep nog lang wakker en een beetje luidruchtig te zijn geweest binnen de slaapkamers, daar had ze het overquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:25 schreef claire3500 het volgende:
Zo.. er was iets gisteren met Djedi?
Aah oke dank je wel maar er was wel iets meer dan dat leek het, met Djedi want Ruben zou ze het wel vertellen ofzo zei Berend.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terwijl wij naar slapende mensen mochten kijken blijkt een groep nog lang wakker en een beetje luidruchtig te zijn geweest binnen de slaapkamers, daar had ze het over
Sorry, haal de namen door elkaar, ik had het over Kenzy die met Berend sprak.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:28 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Aah oke dank je wel maar er was wel iets meer dan dat leek het, met Djedi want Ruben zou ze het wel vertellen ofzo zei Berend.
geen sorry joh :-).quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sorry, haal de namen door elkaar, ik had het over Kenzy die met Berend sprak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |