Er is echt een aangename sfeer in huis gecreëerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
Een beetje vreemd, maar wel lekker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En check de locatie!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:08 schreef BE het volgende:
Kaptafel met wasbakken in de hal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien om je ogen uit te spoelen van al dat lelijks?![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:08 schreef BE het volgende:
Misschien om je ogen uit te spoelen van al dat lelijks?![]()
Hier kan je ook van de vloer eten, denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:12 schreef BE het volgende:
Kijk de zolder dan van de prachtige boerderij waarop ik vervolgens klik!
[ afbeelding ]
Niet op merkelijk, wel grappig na die brandschone zolder van hierboven.
(Oh, en deze wil ik!Even sparen nog
)
Meestal denken meerdere mensen na over wat er precies op Funda wordt geplaatst. Hoe men collectief heeft kunnen denken dat het een goed idee was om al die nazitroep op funda te zetten is mij echt een raadselquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
De bovenste foto (hakenkruis boven de eettafel) is inmiddels van Funda verwijderd.
De eigenaar heeft eerder op fok gestaan: Geerts doet aangifte tegen schietende agentquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:04 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Meestal denken meerdere mensen na over wat er precies op Funda wordt geplaatst. Hoe men collectief heeft kunnen denken dat het een goed idee was om al die nazitroep op funda te zetten is mij echt een raadsel
Het trekt wel de aandacht. Dat is ook wat waard. Als koper zou het me niet boeien, ik neem aan dat ik het weg mag halen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:04 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Meestal denken meerdere mensen na over wat er precies op Funda wordt geplaatst. Hoe men collectief heeft kunnen denken dat het een goed idee was om al die nazitroep op funda te zetten is mij echt een raadsel
Nu ook daar weg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:22 schreef Iemand91 het volgende:
https://www.makelaardijboekelo.nl/woning/stadskanaal-glaslaan-27/
ben benieuwd, huis zal er binnenkort weer opstaan. Naar dan gephotoshopped.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nu ook daar weg.
Verder: Telegraaf: 'Huis in Stadskanaal te koop vol nazi-attributen: 'Deze betrokken makelaar mag nooit meer op Funda''
Dat laatste had kunnen volstaan met een beschrijving.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:30 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Het trekt wel de aandacht. Dat is ook wat waard. Als koper zou het me niet boeien, ik neem aan dat ik het weg mag halen.
Verder kan je het beter nu zien dan tijdens de bezichtiging.
De betrokken makelaar meteen cancellen gaat dan ook wel ver.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nu ook daar weg.
Verder: Telegraaf: 'Huis in Stadskanaal te koop vol nazi-attributen: 'Deze betrokken makelaar mag nooit meer op Funda''
Het is toch wel een enorme blunder. Überhaupt het op de foto zetten en dan ook nog op internet plaatsen, geen controle niks.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:13 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
De betrokken makelaar meteen cancellen gaat dan ook wel ver.
Die boomstamquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En check de locatie!
De link naar de makelaar werkt ook niet meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zelfs een bordje van een wel heel bekende Duitser mag niet ontbreken..
[ afbeelding ]
Boh, wat een huisquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En check de locatie!
https://www.telegraaf.nl/(...)-nooit-meer-op-fundaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:20 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/stadskanaal/huis-88350021-glaslaan-27/
En ook: https://www.rtvdrenthe.nl(...)hop-bij-nieuw-buinen
Dat vraag ik me inderdaad af, wil je dan echt zo graag aandacht van de media dat je zo ver op de rand gaat zitten om zelf gecanceld te worden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De link naar de makelaar werkt ook niet meer.
Hoe kan een makelaar in hemelsnaam bedenken dat deze foto's een goed idee zijn?
Zonder meer. Misschien ben ik een beetje cancel moe. Mensen mogen ook nog fouten maken toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:07 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Het is toch wel een enorme blunder. Überhaupt het op de foto zetten en dan ook nog op internet plaatsen, geen controle niks.
Nouja, die man wil toch gewoon het huis van een klant verkopen. Dat die klant van nogal bedenkelijk allooi is, is een ander verhaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat vraag ik me inderdaad af, wil je dan echt zo graag aandacht van de media dat je zo ver op de rand gaat zitten om zelf gecanceld te worden?
Ja, dit eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouja, die man wil toch gewoon het huis van een klant verkopen. Dat die klant van nogal bedenkelijk allooi is, is een ander verhaal.
Ja snap het wel alles cancellen is ook geen optie. En een foutje kan gebeuren. Maar dit is naar mijn idee niet acceptabel. Dan ben je je beroep als makelaar niet waard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:48 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Zonder meer. Misschien ben ik een beetje cancel moe. Mensen mogen ook nog fouten maken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |