abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:12:45 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206399541
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 14:08 schreef SEMTEX het volgende:
Hadden we deze al gehad? Militante boer verkoopt zijn huis en stallen:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/ternaard/huis-88233884-aldbuorren-14/
Ja, al gehad.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206407134
quote:
_O-

Ik heb ook zulke foto's van mezelf in huizen in aanbouw. Maar dan zonder make-up. En met een spijkerbroek en sneakers aan. En een kind hangend aan elk been.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:01:23 #253
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206407270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 21:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
Iemand behoefte aan contact met de wegenwacht?

[ afbeelding ]

https://cloud.funda.nl/valentina_media/166/091/031_1440.jpg
de link naar het huis is helaas een link naar dezelfde foto
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206407294
Is dit geen mooi plekje?



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan woon je landelijk en leg je kunstgras in je tuin. :'(



De doelgroep lijkt dan ook te bestaan uit liefhebbers van onderhoudsarme tuinen:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paradijsje!


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo'n oprijlaan zou ik wel willen. *;

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:04:06 #255
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_206407767
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 11:01 schreef Nizno het volgende:

[..]
de link naar het huis is helaas een link naar dezelfde foto
https://www.funda.nl/koop(...)8-tielse-hoeve-12-a/
pi_206408497
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
Is dit geen mooi plekje?

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan woon je landelijk en leg je kunstgras in je tuin. :'(

[ afbeelding ]

De doelgroep lijkt dan ook te bestaan uit liefhebbers van onderhoudsarme tuinen:

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paradijsje!
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo'n oprijlaan zou ik wel willen. *;

[ afbeelding ]
Ik zou dan willen schreeuwen: GA DAN NIET IN HET BUITENGEBIED WONEN!!!! :( :6 o|O :X

Maar ik probeer mezelf te bekwamen in het ontwikkelen van tolerantie. Dus ik schreeuw niet. En ik denk: deze mensen hebben vast ook een moeder waar ze veel van houden. Enzo. Die makelaar doet ook maar z'n best voor z'n klant. Dat soort dingen. Die fotoshoppert moet het nog leren. Dat probeer ik vast te houden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door yinu op 22-10-2022 13:44:29 ]
pi_206408618
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206408653
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 13:38 schreef yinu het volgende:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had anders verdomd graag zulke harmonicaramen(-deuren?) gewild, over de hele lengte van de keuken. Maar daar waren we te arm voor :'( :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:23:43 #259
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_206408845
quote:
En de landelijke pers heeft het inmiddels ook opgepikt. (betaalmuur)
Of ze lezen hier heimelijk mee om komkommer nieuws te spotten.

[AD] [ED] Vrouw op naaldhakken in miljoenenvilla op Funda houdt gemoederen bezig: ‘Krijg je haar er soms bij?’
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:35:04 #260
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_206408922
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
En de landelijke pers heeft het inmiddels ook opgepikt. (betaalmuur)
Of ze lezen hier heimelijk mee om komkommer nieuws te spotten.

[AD] [ED] Vrouw op naaldhakken in miljoenenvilla op Funda houdt gemoederen bezig: ‘Krijg je haar er soms bij?’
Ze is dus een fotomodel, ingehuurd door de makelaar omdat het een niet af betonnen ruimte was.
en na tweeëneenhalve dag hebben ze al meer dan 100.000 kliks op de advertentie. Er kwamen meer mensen via twitter op de advertentie af dan via funda doorklikkend.

geen slechte reclame dus.

twitter is trouwens er best grappig over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:43:13 #261
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_206412525
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 14:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik had anders verdomd graag zulke harmonicaramen(-deuren?) gewild, over de hele lengte van de keuken. Maar daar waren we te arm voor :'( :'(
Ik wil ook best wel een pui met harmonicadeuren (of een pui met harmonicadeuren kunnen betalen). Die deuren zijn prima.

Maar om nu van deze voortuin



deze droefgeestige virtuele tuinkamer te maken (met boom die uit het dak groeit)



... ik vind er wat van.
pi_206413506
Originele voortuin wel...



...zo met die twee ezels/pony's/whatever.



https://www.funda.nl/koop(...)1-anna-lindhlaan-13/

[ Bericht 13% gewijzigd door Sodium op 22-10-2022 21:46:00 ]
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:31:27 #266
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_206414307
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef Sodium het volgende:
Originele voortuin wel...

[ afbeelding ]

...zo met die twee ezels/pony's/whatever.

[ afbeelding ]

https://www.funda.nl/koop(...)1-anna-lindhlaan-13/
Wel weer jammer dat ze alleen bestrating hebben om op te staan ipv een stukje gras :{
pi_206417247
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]
Wel weer jammer dat ze alleen bestrating hebben om op te staan ipv een stukje gras :{
Nee joh. Das lekker onderhoudsvriendelijk!
pi_206418108
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 20:32 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik wil ook best wel een pui met harmonicadeuren (of een pui met harmonicadeuren kunnen betalen). Die deuren zijn prima.

Maar om nu van deze voortuin

[ afbeelding ]

deze droefgeestige virtuele tuinkamer te maken (met boom die uit het dak groeit)

[ afbeelding ]

... ik vind er wat van.
Wij hebben ook zulke harmonicadeuren. (Van dat geld hadden we overigens een tweede auto kunnen kopen...) Dit riekt naar gemakkelijke photoshops. Het had veel beter bij het huis gepast om ergens een mooie veranda in te tekenen, zonder moderne harmonicadeuren en hippe vuurschaal en in plaats daarvan een houten schommelbank met een kleedje erop. Die had de stagiair vast niet in z'n fotobewerkingsbibliotheek zitten.

Die paaltjes bij de waterkant zijn er helaas echt. Wat zou die mensen hebben bezield? Wilden ze het gevoel van een première in Tuschinski naar landelijk Noord brengen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206418177
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wij hebben ook zulke harmonicadeuren. (Van dat geld hadden we overigens een tweede auto kunnen kopen...) Dit riekt naar gemakkelijke photoshops. Het had veel beter bij het huis gepast om ergens een mooie veranda in te tekenen, zonder moderne harmonicadeuren en hippe vuurschaal en in plaats daarvan een houten schommelbank met een kleedje erop. Die had de stagiair vast niet in z'n fotobewerkingsbibliotheek zitten.

Die paaltjes bij de waterkant zijn er helaas echt. Wat zou die mensen hebben bezield? Wilden ze het gevoel van een première in Tuschinski naar landelijk Noord brengen?
Ik vond het ook opmerkelijk dat ze die paaltjes nou juist níét hebben weggephotoshopt. Maar er alleen heel veel extra tuinmeubelen in hebben geshopt.
pi_206418181
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef Sodium het volgende:
Originele voortuin wel...

[ afbeelding ]

...zo met die twee ezels/pony's/whatever.

[ afbeelding ]

https://www.funda.nl/koop(...)1-anna-lindhlaan-13/
Wat een vondst! Mijn hemel. Zelden heb ik twee beesten zo ontheemd gezien. Help, wat doen wij bij dit crematorium?

De godganse dag kijken ze getormenteerd naar het gazon waarop ze niet mogen komen omdat de robotmaaier er een biljartlaken van moet houden:



Dit huis bevat alle clichématige middenklassedromen die je maar kunt bedenken. Toegegeven, ook ik vind deze glijbaan cool:




En lekker veel panelen:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206418238
@yinu, als je zelf de droom van een onderhoudsarme tuin hebt gerealiseerd, kun je dit misschien met je kelder doen:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206418274
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wij hebben ook zulke harmonicadeuren. (Van dat geld hadden we overigens een tweede auto kunnen kopen...)
Wat voor auto's rij jij? :o
Mijn tweede auto past 7x in wat wij in plaats van harmonicadeuren hebben geplaatst :D

Heel eerlijk gezegd gaf uiteindelijk het aantal raamstijlen hier de doorslag, maar het ziet er altijd zo lekker luxe uit, zo'n pui.

Ik geloof dat ik photoshops bij huizen eigenlijk nooit iets vind toevoegen. Het klopt altijd zó niet, dat het meer afdoet aan een huis dan toevoegt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 23 oktober 2022 @ 11:49:09 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206418280
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat een vondst! Mijn hemel. Zelden heb ik twee beesten zo ontheemd gezien. Help, wat doen wij bij dit crematorium?

De godganse dag kijken ze getormenteerd naar het gazon waarop ze niet mogen komen omdat de robotmaaier er een biljartlaken van moet houden:

[ afbeelding ]

Dit huis bevat alle clichématige middenklassedromen die je maar kunt bedenken. Toegegeven, ook ik vind deze glijbaan cool:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En lekker veel panelen:

[ afbeelding ]
Damn, 60 panelen... zo te zien een oost-west ligging dus wel van 's morgens tot 's avonds productie, maar ik hoop echt dat het huis niet zoveel stroom nodig heeft dat die 60 panelen ook nodig zijn.

Gezien de kleur van te gras vergeleken met het gras van de buren verwacht ik ook dat er sproeiers of een irrigatiesysteem in ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206418322
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Damn, 60 panelen... zo te zien een oost-west ligging dus wel van 's morgens tot 's avonds productie, maar ik hoop echt dat het huis niet zoveel stroom nodig heeft dat die 60 panelen ook nodig zijn.

Gezien de kleur van te gras vergeleken met het gras van de buren verwacht ik ook dat er sproeiers of een irrigatiesysteem in ligt.
De jaarlijkse opbrengst is circa 17.000 kWh. :o Het verbaast mij ook dat ze zoveel stroom nodig menen te hebben.

Lees de tekst ook vooral - een pareltje, met name de beschouwingen over de 'monolithische' architectuur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206418362
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat voor auto's rij jij? :o
Wij hebben uiteindelijk best goedkope harmonicadeuren omdat we ze door een lokaal timmerbedrijf hebben laten maken. We zouden er een bescheiden maar net tweedehands autootje voor kunnen kopen. Onze huidige auto is in ieder geval goedkoper dan de aluminium vouwdeuren die we geoffreerd kregen door diverse bedrijven.

quote:
Heel eerlijk gezegd gaf uiteindelijk het aantal raamstijlen hier de doorslag, maar het ziet er altijd zo lekker luxe uit, zo'n pui.
Voor een open uitzicht kun je inderdaad beter een schuifpui nemen. Ook niet goedkoop trouwens als je die in een flink formaat wilt.

quote:
Ik geloof dat ik photoshops bij huizen eigenlijk nooit iets vind toevoegen. Het klopt altijd zó niet, dat het meer afdoet aan een huis dan toevoegt.
Eens!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206419468
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Voor een open uitzicht kun je inderdaad beter een schuifpui nemen. Ook niet goedkoop trouwens als je die in een flink formaat wilt.
Uhuh. Helemaal niet in groot aluminium :P
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 23 oktober 2022 @ 14:13:47 #277
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_206419552
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De jaarlijkse opbrengst is circa 17.000 kWh. :o Het verbaast mij ook dat ze zoveel stroom nodig menen te hebben.

Lees de tekst ook vooral - een pareltje, met name de beschouwingen over de 'monolithische' architectuur.
Met een grote warmtepomp en 1 of 2 elektrische auto’s gaat dat wel lukken. Wij komen niet rond met 36 panelen.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zondag 23 oktober 2022 @ 14:40:27 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206419819
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 14:13 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Met een grote warmtepomp en 1 of 2 elektrische auto’s gaat dat wel lukken. Wij komen niet rond met 36 panelen.
Er staat idd ook dat er 2 laadpalen zijn.
Overigens is dit nieuwbouw, dus de grondgebonden warmtepomp mag het probleem niet zijn, nu heeft ons huis maar 213m² woonoppervlak, en niet de 302m² die dat huis heeft, maar met 21 panelen, die rond de 7.000-7.500 kWh opleveren redden wij het met ons volledige verbruik prima, dat is dus grondgebonden warmtepomp en eigen verbruik.
We hebben dan overproductie.

Nou hebben wij geen elektrische auto's dus ik weet dat we tekort zouden komen als er een elektrische auto zou moeten laden, en ik weet niet wat een elektrische auto per jaar aan kWh nodig heeft, maar ik heb het idee dat 10.000 kWh voor 2 auto's best wel veel is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206419839
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
@:yinu, als je zelf de droom van een onderhoudsarme tuin hebt gerealiseerd, kun je dit misschien met je kelder doen:

[ afbeelding ]
En geluidsdicht voor als de kinderen "lastig" zijn?

Het huis vind ik overigens wel mooi.
De ronde zitbanken zijn wel :')
  zondag 23 oktober 2022 @ 15:00:18 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206419921
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De jaarlijkse opbrengst is circa 17.000 kWh. :o Het verbaast mij ook dat ze zoveel stroom nodig menen te hebben.

Lees de tekst ook vooral - een pareltje, met name de beschouwingen over de 'monolithische' architectuur.
Ja, blaat blaakt monolithische architectuur, en ondertussen is het gewoon baksteen.... niks uit één steen gehouwen.

Verder is al het meubilair ter overname, dat wil dus ook zeggen die ronde bank en ronde bank rond de (ronde) eettafel.
Ik hoor Rrrrrooosh gewoon "Ja, dan zetten we ronde meubels neer om het strakke, hoekige van de ruimte wat te breken".
Ik snap echt niets van die ronde bank en eetbank en tafel, los van het feit dat ik ze spuuglelijk vind, er is werkelijk geen enkel meubelstuk waarvan ik denk "Okay, laat maar staan".
Hoogstens een van de jongensbedden als logeerbed voor mijn kleinzoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 23 oktober 2022 @ 15:30:19 #281
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_206420139
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 14:40 schreef Leandra het volgende:

[..]
Er staat idd ook dat er 2 laadpalen zijn.
Overigens is dit nieuwbouw, dus de grondgebonden warmtepomp mag het probleem niet zijn, nu heeft ons huis maar 213m² woonoppervlak, en niet de 302m² die dat huis heeft, maar met 21 panelen, die rond de 7.000-7.500 kWh opleveren redden wij het met ons volledige verbruik prima, dat is dus grondgebonden warmtepomp en eigen verbruik.
We hebben dan overproductie.

Nou hebben wij geen elektrische auto's dus ik weet dat we tekort zouden komen als er een elektrische auto zou moeten laden, en ik weet niet wat een elektrische auto per jaar aan kWh nodig heeft, maar ik heb het idee dat 10.000 kWh voor 2 auto's best wel veel is.
Onze auto rijdt ongeveer 10.000km op 2.000kWh dus 10.000kWh zou dan goed zijn voor 50.000km. Wij rijden met twee auto’s meer dan dat.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zondag 23 oktober 2022 @ 15:37:19 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206420199
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 15:30 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Onze auto rijdt ongeveer 10.000km op 2.000kWh dus 10.000kWh zou dan goed zijn voor 50.000km. Wij rijden met twee auto’s meer dan dat.
Wij hebben 1 auto (op benzine) en rijden max 15.000 km per jaar (in 2020 net wat meer, maar dat was een druk jaar met verhuizingen, kind op afstand naar school brengen enz). Dit jaar nog geen 5.000 km met de auto gereden, hoewel ik vast vaker de auto zou pakken als we een elektrische auto voor de deur hadden staan ipv een youngtimer in de garage.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206420417
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat een vondst! Mijn hemel. Zelden heb ik twee beesten zo ontheemd gezien. Help, wat doen wij bij dit crematorium?

De godganse dag kijken ze getormenteerd naar het gazon waarop ze niet mogen komen omdat de robotmaaier er een biljartlaken van moet houden:

[ afbeelding ]

Dit huis bevat alle clichématige middenklassedromen die je maar kunt bedenken. Toegegeven, ook ik vind deze glijbaan cool:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En lekker veel panelen:

[ afbeelding ]
Eén grote clichématige middenklassedroom; ik had het niet beter kunnen verwoorden :D _O-
  zondag 23 oktober 2022 @ 17:02:20 #284
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_206421056
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 15:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wij hebben 1 auto (op benzine) en rijden max 15.000 km per jaar (in 2020 net wat meer, maar dat was een druk jaar met verhuizingen, kind op afstand naar school brengen enz). Dit jaar nog geen 5.000 km met de auto gereden, hoewel ik vast vaker de auto zou pakken als we een elektrische auto voor de deur hadden staan ipv een youngtimer in de garage.
Wij rijden alleen al 35.000km per jaar om op ons werk te komen. En dat is dan nog omdat ik nu dicht bij mijn werk woon, voorheen was dit bijna 85.000km per jaar toen we allebei verder weg werkten.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zondag 23 oktober 2022 @ 17:15:10 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206421201
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 17:02 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Wij rijden alleen al 35.000km per jaar om op ons werk te komen. En dat is dan nog omdat ik nu dicht bij mijn werk woon, voorheen was dit bijna 85.000km per jaar toen we allebei verder weg werkten.
Woon-werk gaat hier per trein, dat scheelt nogal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 23 oktober 2022 @ 17:27:33 #286
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_206421374
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 17:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Woon-werk gaat hier per trein, dat scheelt nogal.
Inderdaad, helaas is dat vanuit een dorp in Brabant vaak geen optie.

Maar terug naar de ezels midden in een nieuwbouwwijk op een verhard stukje grond 😕
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_206421419
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een vondst! Mijn hemel. Zelden heb ik twee beesten zo ontheemd gezien. Help, wat doen wij bij dit crematorium?

De godganse dag kijken ze getormenteerd naar het gazon waarop ze niet mogen komen omdat de robotmaaier er een biljartlaken van moet houden:
Zelfs het kantoor heeft meer gras :')


Ik voel me slecht, maar moest wel keihard lachen om hoe lullig die arme ezels erbij staan :X _O-
  zondag 23 oktober 2022 @ 18:51:47 #288
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_206422326
Zouden die ezels ook ter overname zijn?
pi_206422825
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
@:yinu, als je zelf de droom van een onderhoudsarme tuin hebt gerealiseerd, kun je dit misschien met je kelder doen:

[ afbeelding ]
Dat is wel hilarisch ja. Eerst alle groen eruit en dan op een plaats waar je eigenlijk nooit groen kunt hebben… kunstgras :D
pi_206422903
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik photoshops bij huizen eigenlijk nooit iets vind toevoegen. Het klopt altijd zó niet, dat het meer afdoet aan een huis dan toevoegt.
Echt precies dit. Dat kan toch nooit de moeite waard zijn.
  maandag 24 oktober 2022 @ 08:13:50 #292
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206429417
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
@:yinu, als je zelf de droom van een onderhoudsarme tuin hebt gerealiseerd, kun je dit misschien met je kelder doen:

[ afbeelding ]
Lekker slidings maken :9
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206430351
quote:
Het zusje van Gladys? :D (Friends, is Phoebe's artwork)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206433761
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat voor auto's rij jij? :o
Mijn tweede auto past 7x in wat wij in plaats van harmonicadeuren hebben geplaatst :D

Heel eerlijk gezegd gaf uiteindelijk het aantal raamstijlen hier de doorslag, maar het ziet er altijd zo lekker luxe uit, zo'n pui.

Ik geloof dat ik photoshops bij huizen eigenlijk nooit iets vind toevoegen. Het klopt altijd zó niet, dat het meer afdoet aan een huis dan toevoegt.
Ik vindt het er mooi uitzien maar gebruik je het eigenlijk ook?

Heb zelf tuindeuren maar die zijn altijd dicht om:
1. Warmte buiten te houden;
2. Kou buiten te houden
3. Insecten buiten te houden.

Alleen bij een feest of verhuizing gaan ze open.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206433826
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat een vondst! Mijn hemel. Zelden heb ik twee beesten zo ontheemd gezien. Help, wat doen wij bij dit crematorium?

De godganse dag kijken ze getormenteerd naar het gazon waarop ze niet mogen komen omdat de robotmaaier er een biljartlaken van moet houden:

[ afbeelding ]

Dit huis bevat alle clichématige middenklassedromen die je maar kunt bedenken. Toegegeven, ook ik vind deze glijbaan cool:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En lekker veel panelen:

[ afbeelding ]
Ik vraag mij trouwens wel af hoe ze die rolluiken zo netjes weggewerkt hebben weten te krijgen.
Ik zie zowel aan de binnen als buitenkant geen panelen voor toegang en onderhoud.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206435037
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 15:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik vindt het er mooi uitzien maar gebruik je het eigenlijk ook?

Heb zelf tuindeuren maar die zijn altijd dicht om:
1. Warmte buiten te houden;
2. Kou buiten te houden
3. Insecten buiten te houden.

Alleen bij een feest of verhuizing gaan ze open.
Onze pui staat best vaak open. In de zomer 's avonds, lente vaak de hele dag.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206438472
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 21:57 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)meelhuysenstraat-36/
Je moet je billen vegen want er zit nog cactussen. :')
De makelaar maar flink foto's plaatsen van de groene omgeving. Waarschijnlijk omdat de tuin een betonwoestijn is.
pi_206439117
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 21:57 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)meelhuysenstraat-36/
Je moet je billen vegen want er zit nog cactussen. :')
Wat slecht :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')