het klopt welquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt wel, alle groepjes met Mexx zijn ruk ... alle groepjes met Wanda trouwens ook.
Op wie willen ze gaan? Ik denk dat ik Kim D nog het beste kan hebben. Die kletst ook wel, maar trekt ook haar eigen plan, gewoon knutselen met de mannen, ligt niet hele dagen op bed.quote:
Mexxquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op wie willen ze gaan? Ik denk dat ik Kim D nog het beste kan hebben. Die kletst ook wel, maar trekt ook haar eigen plan, gewoon knutselen met de mannen, ligt niet hele dagen op bed.
HAHAHAHHAHAHAHAHA ik ga helemaal stuk!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat haar van Berend, beetje heel raar gekamd![]()
Ik vind Mexx wel de minst irritane..quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx
Kim D heeft een gruwelijke hekel aan Mexx
ja Kim D en Kenzi
die zijn wel ok
die zou ik ook nog wel kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Mexx wel de minst irritane..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Mexx wel de minst irritane..
Wanneer gaan wij stappen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
die zou ik ook nog wel kunnen hebben.
Vind Mexx een beetje een Snake, slingert overal tussendoor en dropt overal wat nare opmerkingen over iedereen. Lief koppie, maar ondertussenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
die zou ik ook nog wel kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Mexx een beetje een Snake, slingert overal tussendoor en dropt overal wat nare opmerkingen over iedereen. Lief koppie, maar ondertussen
In de sc kan je verder afspraakjes makenquote:
Zijn allemaal een snakequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Mexx een beetje een Snake, slingert overal tussendoor en dropt overal wat nare opmerkingen over iedereen. Lief koppie, maar ondertussen
Mooie vrouw om te zien.quote:
Ze heeft mooi haar, alhoewel ik de kleur niet mooi vind, maar het past wel bij haarquote:
Policy (specifiek voor JAA)quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
NJa.... spoilers in titels mogen eigenlijk niet van de mods .. en daar zit wat in.
PS. Streamverslagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |