dat magquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik kan niks eraan doen, maar ik heb toch een zwak voor Zoë
Naja, 1 iemand in Nederland moet dat voelen toch
Hoeft niet hoor...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik niet meer, eerder had ik medelijden met haar, ze werd buitengesloten, maar doet nu zelf net zo hard mee. Ze zou beter moeten wetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag hoor! Ik vind het niet oke hoe ze doet haar gedrag, is natuurlijk onzekerheid net zoals bij een Djedi die niet eigen mening heeft maar ja. Ik denk ook echt dat ze afzonderlijk, zonder meangirls grill mama Wanda anders zouden zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja dat had ik ook eerst dat ik met haar te doen had maar zij word ook met de seconden ergerquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik niet meer, eerder had ik medelijden met haar, ze werd buitengesloten, maar doet nu zelf net zo hard mee. Ze zou beter moeten weten
Iedereen 1 beurt, 2 ballen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
moeten ze allemaal gooien
of mogen anderen 2 of 3 keer gooien
Ja denk dat ze dat ook wel gaan doen. Maar ben dan wel benieuwd van wie hij dan corona heeft gehad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD vindt dat Jeff een coronatest moet doen. Babette vindt dat eigenlijk ook wel, en denkt dat ze dat ook wel gaan doen.
Ze mogen 2 keer gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
moeten ze allemaal gooien
of mogen anderen 2 of 3 keer gooien
hier net zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou geen van die vrouwen/ meisjes in mijn vriendkring willen, zelfs niet in mijn kennissenkring. Er is er geen waar ik denk een klik mee te kunnen hebben.
Ik weet niet hoe de setting met die coaches/psychs is, maar kan alleen van hen of de scheidsen zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja denk dat ze dat ook wel gaan doen. Maar ben dan wel benieuwd van wie hij dan corona heeft gehad.
Helemaal met je eens! Ik heb zo een hekel aan dit gedrag wat ze vertonen, het valt ook echt onder pestgedrag wat ze inmiddels doen even roddelen oke. Maar Zoe en Wanda doen echt niks anders dan dat, ze praatten nauwelijks over iets anders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou geen van die vrouwen/ meisjes in mijn vriendkring willen, zelfs niet in mijn kennissenkring. Er is er geen waar ik denk een klik mee te kunnen hebben.
Oh ja natuurlijk! Ja misschien geven ze een hand? Die scheidsen lijken wel echt afstand te nemen en zelfs hun nauwelijks aan te kijken. Bij die coaches/psyschs schijnt zelfs dat ze ook wat qua eten krijgen ofzo, zoiets begreep ik via GJ.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de setting met die coaches/psychs is, maar kan alleen van hen of de scheidsen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |