Martin en Wanda.quote:
Ja die zie ik nu boven..quote:
oh wat scherp.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:34 schreef spapaars het volgende:
Pinnen staan op elektromagneten, die worden geactiveerd zodra ze voor het echt gaan.
[ afbeelding ]
telefoontjes over werk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:34 schreef claire3500 het volgende:
Iemand hier weet even niet wie, kreeg wat telefoontjes van werk maar vroeg over de tijd op de achtergrond maar dat is inderdaad. Tijd wat ze mogen oefenen.
o jijzelfquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:35 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ik werk vanuit huis. En moest wat regelen.
Ik zal het sowieso voor je onthouden en hopelijk kan iemand dat doen :-)quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan in 1 van de volgende cos titels genoemd worden wat ze verdienen uiteindelijk?
moet werken
Dat zou top zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:37 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik zal het sowieso voor je onthouden en hopelijk kan iemand dat doen :-)
NJa.... spoilers in titels mogen eigenlijk niet van de mods .. en daar zit wat in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan in 1 van de volgende cos titels genoemd worden wat ze verdienen uiteindelijk?
moet werken
jawelquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
NJa.... spoilers in titels mogen eigenlijk niet van de mods .. en daar zit wat in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |