Nou als ze ze nu eindelijk ruzie laten maken om de pot. Deze week geen opdr. boodschappen uit de potquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
Hoop dat er vandaag wat gebeurt op het schoolkamp in de polder.(Het kan echt wel wat spannender dan het nu is)
Vermoed ook gezien de tijd van uitzending dat ze veel informatie weglaten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan vele malen spannender
FEBO maakt er een gezapige zooi van
met theaterlessen etc
waarom moeten we naar ditquote:
Zonder geluid leave.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom moeten we naar ditgeluid luisteren
ik ben wel een beetje klaar met Erikquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zonder geluid leave.
[ afbeelding ]
Verkeerde maat bh aan dat (flinke) verlengstuk te zien.quote:
Vraag me af waar hij zijn kleding koopt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel een beetje klaar met Erik
In dezelfde winkel waar biologieleraren het kopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraag me af waar hij zijn kleding koopt?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In dezelfde winkel waar biologieleraren het kopen
C en A?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraag me af waar hij zijn kleding koopt?
Is idd... is dat niet gewoon een verkleuring in het model? Kan me niet voorstellen dat ze zelfs zulke riemen verkopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Verkeerde maat bh aan dat (flinke) verlengstuk te zien.
nee dat is een verlengstuk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is idd... is dat niet gewoon een verkleuring in het model? Kan me niet voorstellen dat ze zelfs zulke riemen verkopen
geen etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:16 schreef KoningWouter het volgende:
Goed idee. Lekker sporten. Krijg je goede honger van.
Dit is wel een stapje verder.quote:
Marciiano trots maken.quote:
ik mag toch hopen dat ze het voor zichzelf doetquote:
Ja en dan met een prijs: een springkussen of een trampoline.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:20 schreef Setje72 het volgende:
Kom op nou met dat alarm...wil ze wel eens in paniek zien ongedouched..haren in klit..![]()
Dat mag je,maar ik weet beter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat ze het voor zichzelf doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |