Was al besproken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Ze zou ook 60 kunnen zijn zo te zien. Ze is vast heel aardig.
Geen idee nog, ga morgen de hond pas ophalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:43 schreef Fosive het volgende:
[..]
Krijgen jouw hond en kat geen ruzie?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat heeft een man niet zelf in de hand, maar deze vrouw kan zich wel wat jonger maken.
Iedereen droogt daar van op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Qua uiterlijk passen deze wel
Maar ze droogt op van het accent
Dit is voor geen Nederlander aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Qua uiterlijk passen deze wel
Maar ze droogt op van het accent
Ja oké met zoiets kan je nog wel wat trachten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Gerard en Wesley wisten het wel te fixen
Bijna Zeelandquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft deze man een tia aan tafel gekregen?
Frans nog een grotere afknapperquote:
De cliché man met liefdesverdrietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:47 schreef DKUp het volgende:
De liefde van je leven is weg en dan ga je lekker op tv daten.
Steenkoudquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De cliché man met liefdesverdriet
En door
Ditquote:
Bad wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:50 schreef RipCity het volgende:
DIe heb ik echt nog nooit gehoord.
First Dates is laatste 2 weken echt van het padje.
Er zal wel een reden zijn waarom die nooit meer bij familie komt.quote:
Biseksueel blijkt autoseksueelquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik was even iets doen, heb ik wat gemist? Behalve dat die gozer nog creeper is geworden ineens?
Plaatsvervangend awkwardquote:
quote:
Mannen en frauen neukenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Biseksueel betekent gewoon neuken zonder condoom
Oké Henkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |