Want de wereld is al zo hardquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is wel lief, we heten haar welkom
Dit meende ik ook te zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
Nikita is onder haar tattoos en rare muts een best leuke verschijning.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Op die roos heeft de tattoomeneer z'n best ook niet gedaan.
Je bedoeld die zwarte vlek?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Op die roos heeft de tattoomeneer z'n best ook niet gedaan.
Ik zoom wederom inquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
Nikita is onder haar tattoos en rare muts een best leuke verschijning.
Stukje bi maar is niet een warm bad in de familie dus dan maar héquote:
Godverdomme. Ik lees dit terwijl ik het hem _hoor_ doen en nu heb ik er last van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Dat van toonhoogte veranderen bij het laatste woord van een zin is zeer storend als je het eenmaal hoort. Victor Mits heeft dat ook. Ik kan daar nietmeer naar luisteren.
In Limburg is bi zijn niet geaccepteerdquote:
Idd ga lekker in land van ooit werken met je kut-taaltje.quote:
Dit klinkt leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje vertraagd, dierendagfeestje van mijn kat liep uit.
Mijn ouders zijn gescheiden. Aaargh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik lees dit terwijl ik het hem _hoor_ doen en nu heb ik er last van.
Taalgebruikquote:
Ik kan mijn lach altijd met moeite onderdrukken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:37 schreef Poefbank het volgende:
Ik sterf echt duizend doden als ik met iemand met zo’n accent moet praten
Mensen missen ietsquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
toch wel vaak van die trans typetjes zonder vader moeder opgegroeid.
Ze vinden het volgens mij vaak opwindend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt me lastig daten als je steeds het idee hebt dat je in de spiegel kijkt...
Que?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze vinden het volgens mij vaak opwindend.
Af laten drijven, missen we niks aanquote:
Het equivalent van vroeg kaalquote:
Krijgen jouw hond en kat geen ruzie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net een hondenmand gekocht, komt wel erg dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |