ja ik hoop dat hij gewoon terug naar huis isquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh sorry niet mee gekregen. Ben benieuwd. Hoop niet dat die dood is
Het is een beetje gezapig zoquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja derde week nu dat Tommy weg ging
ik ook!! Was mijn enige favo bewoner. Waarschijnlijk had ie al zijn 24 uur aangevraagdquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja ik hoop dat hij gewoon terug naar huis is
Friezen doen dat voor Groningers.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
thnx voor het fixen, zat op mijn tel..
Best wel, ze hebben wel af en toe over wie ze weg willen hebben..maar ja als er elke keer weer iemand uit zich zelf weg gaat schiet het elimineren niet echt op..quote:
zo maar echt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dat doen wij hier toch al de hele dag
Eigenlijk wel Vlinder.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dat doen wij hier toch al de hele dag
precies dat zijn wijquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
Heeft een flexibele instelling en fulltime beschikbaar (er worden dag-, weekend-, avond- en nacht diensten gedraaid);
![]()
![]()
hahahahah ja 24/7 aanwezig zijn ze kennelijk lol. En in lelystad dus je kan zo naar de loods toequote:Op maandag 3 oktober 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
Heeft een flexibele instelling en fulltime beschikbaar (er worden dag-, weekend-, avond- en nacht diensten gedraaid);
![]()
![]()
En elke dag 'n heerlijke lunch of diner.......... gemaakt door de bewonersquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Ik moest wel lachen om zijn dam grapjequote:
Ze hebben al sinds ''''dag 1'''' tekort dat heb ik Jeffery of Mirthe horen zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
Hoe kun je nu na 1 maand al op zoek zijn naar personeel
hebben we daarom zoveel SL''s omdat het personeel is gaan lopen?
quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:50 schreef itsme46 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar:
ik mis Wanda met haar ratel
HAHAHAHAHHAH vandaar de grote portiesquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En elke dag 'n heerlijke lunch of diner.......... gemaakt door de bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |