Ik snap niet wat je bedoelt , dat bedoel ik.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:17 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies! Ja ik heb even gelooft in het begin helemaal. ik weet het stom van me hahaha
Liefst in liggende positie. Is heel vermoeiend. Liggend konkelen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Ze draagt nix bij aan de konkelwijven, dat klopt
Konkelen is écht werken hoor..
Struiken zijn een groot complot en nep!quote:
oh sorry! In het hele begin geloofde ik het nog :-) maar nu niet meer.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt , dat bedoel ik.
Jij hebt het over storingen maar die zijn er nu niet
Er was net een onderbreking, volgens mij bedoelen we diequote:Op maandag 3 oktober 2022 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt , dat bedoel ik.
Jij hebt het over storingen maar die zijn er nu niet
Dit is geen BBquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij BB mogen ze toch overdag niet slapen?
Nee klopt, alleen Nawel mocht datquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja klopt die :-)quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er was net een onderbreking, volgens mij bedoelen we die
Die regel moeten doorvoeren vind ik.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat mogen ze hier ook wel invoeren, ook niet in hun bed liggen dan.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat Wanda het zo druk heeft met anderen dat ze blind is voor haar eigen gedrag.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zullen ze in de loods weten dat de kijkers/ streamers geen invloed op het spel hebben/ lees mogen stemmen?
Ik denk dat ze anders echt niet zo vaak in hun nest zouden liggen of roddelen zoals Wanda
Nee weet ikquote:
Daar waren ze wel wat strikter in.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sommigen mogen echt wel oppassen voor doorligplekkenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar waren ze wel wat strikter in.
Zo eens! Ze mist echt zelfreflectiequote:Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Wanda het zo druk heeft met anderen dat ze blind is voor haar eigen gedrag.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sommigen mogen echt wel oppassen voor doorligplekken
Hahahha spul verdamptquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:22 schreef Deisyy het volgende:
De nagellakremover is op, Mirthe heft niemand zien gebruiken, ze vraagt zich af of mensen het opgedronken hebben
neequote:Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mogen ze hier ook wel invoeren, ook niet in hun bed liggen dan.
Jeff volgens mij.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over wie heeft Wanda het nu weer? Iemand die volgens haar manipuleert, maar ze heeft het volgens mij niet over zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |