Ik snap niet wat je bedoelt , dat bedoel ik.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:17 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies! Ja ik heb even gelooft in het begin helemaal. ik weet het stom van me hahaha
Liefst in liggende positie. Is heel vermoeiend. Liggend konkelen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Ze draagt nix bij aan de konkelwijven, dat klopt
Konkelen is écht werken hoor..
Struiken zijn een groot complot en nep!quote:
oh sorry! In het hele begin geloofde ik het nog :-) maar nu niet meer.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt , dat bedoel ik.
Jij hebt het over storingen maar die zijn er nu niet
Er was net een onderbreking, volgens mij bedoelen we diequote:Op maandag 3 oktober 2022 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt , dat bedoel ik.
Jij hebt het over storingen maar die zijn er nu niet
Dit is geen BBquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij BB mogen ze toch overdag niet slapen?
Nee klopt, alleen Nawel mocht datquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja klopt die :-)quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er was net een onderbreking, volgens mij bedoelen we die
Die regel moeten doorvoeren vind ik.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat mogen ze hier ook wel invoeren, ook niet in hun bed liggen dan.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat Wanda het zo druk heeft met anderen dat ze blind is voor haar eigen gedrag.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zullen ze in de loods weten dat de kijkers/ streamers geen invloed op het spel hebben/ lees mogen stemmen?
Ik denk dat ze anders echt niet zo vaak in hun nest zouden liggen of roddelen zoals Wanda
Nee weet ik maar ik dacht me te herinneren en dacht ineens waarom hier niet. Sorry mijn boodschap was incompleetquote:
Daar waren ze wel wat strikter in.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sommigen mogen echt wel oppassen voor doorligplekkenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar waren ze wel wat strikter in.
Zo eens! Ze mist echt zelfreflectiequote:Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Wanda het zo druk heeft met anderen dat ze blind is voor haar eigen gedrag.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sommigen mogen echt wel oppassen voor doorligplekken
Hahahha spul verdamptquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:22 schreef Deisyy het volgende:
De nagellakremover is op, Mirthe heft niemand zien gebruiken, ze vraagt zich af of mensen het opgedronken hebben
neequote:Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mogen ze hier ook wel invoeren, ook niet in hun bed liggen dan.
Jeff volgens mij.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over wie heeft Wanda het nu weer? Iemand die volgens haar manipuleert, maar ze heeft het volgens mij niet over zichzelf
HAHAH echt he. Jefferyquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Over wie heeft Wanda het nu weer? Iemand die volgens haar manipuleert, maar ze heeft het volgens mij niet over zichzelf
gewoon bedtijden instellen, niet voor 23 uur naar bed en s'morgens om 7 uur wekken met keiharde muziek, zoals in BBquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee
Dan liggen ze allemaal vroeg in bed en zijn ze vroeg wakker, er is geen bal aan in de ochtend
Lekker overdag een dutje laten doen zodat we savonds wat te zien hebben
En hebben 24 uren pd daglicht.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Struiken zijn een groot complot en nep!
Die overschreeuwt zichzelf erg vaak. Die komt zich zelf nog wel tegen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Wanda het zo druk heeft met anderen dat ze blind is voor haar eigen gedrag.
hahahahahhahaha maar echtquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe weet je wanneer Wanda roddelt?
Zodra haar mond beweegt..
huhuhuhuh?? wie dan?quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:24 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe vraagt aan Alicia en Ima of zij al veel mensen achter hebben gezien....SL
's Avonds gaat de regie om 12 uur naar huis en gaan de streams op de slaapkamerdeurenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee
Dan liggen ze allemaal vroeg in bed en zijn ze vroeg wakker, er is geen bal aan in de ochtend
Lekker overdag een dutje laten doen zodat we savonds wat te zien hebben
Nou gezelligquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gewoon bedtijden instellen, niet voor 23 uur naar bed en s'morgens om 7 uur wekken met keiharde muziek, zoals in BB
alleen op stream 2quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Avonds gaat de regie om 12 uur naar huis en gaan de streams op de slaapkamerdeuren
Jawel BB enige verandering is dat het nu "Spelprogramma" heet.. anders hadden ze afgelopen weekend wel even lekker thuis of bij Mc Donalds gezeten...quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. geluid op 400% om die roddelbitches te kunnen horen. Schakelen we ineens naar de keuken waar vol het gesis van de hamburgers oid is te horen.
Denk dat er maar 1 echt gaat slapen, Kim trekt d'r broek naar beneden.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel BB enige verandering is dat het nu "Spelprogramma" heet.. anders hadden ze afgelopen weekend wel even lekker thuis of bij Mc Donalds gezeten...
Jammer dat ze nog geen "Logé" heeftquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat er maar 1 echt gaat slapen, Kim trekt d'r broek naar beneden.
[ afbeelding ]
Marciano ligt ernaastquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer dat ze nog geen "Logé" heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |