somige vertelen altijd wat ze gegeten hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Dat dus, als iedereen het nu eens negeert scheelt al een heleboel
Mario deelt dagelijks zijn off-topic berichten sinds halverwege de laatste BB.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten we hier echt zo streng gaan worden dan?
Niet alleen bij Mario dan maar bij iedereen die oftopic gaat en dat zijn er heel veel
Misschien moet ie zn kop eens kaal laten scheren .. dan is ie zo van zn fetish afquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:18 schreef spapaars het volgende:
Jerrycan van Martin.
Hij zuipt liters water op 1 dag weg, en heeft een eigen haar fetisj.
[ afbeelding ]
Zullen we het nu weer over de streams gaan hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige vertelen altijd wat ze gegeten hebben
Goed gezegdquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Weet je wat het met Mario is ... als hij on-topic is, is het vrijwel altijd op of over het randje. En off-topic doet hij vaak, en wanneer hij het wil, terwijl hij echt inmiddels wel snapt wat wel en niet mag.
een soort wrap haaden ze daar geloof ikquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige vertelen altijd wat ze gegeten hebben
quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen bij Mario dan maar bij iedereen die oftopic gaat en dat zijn er heel veel
ik werd wel en keer weg zijn en dat niet meer volgenquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario doet niks anders dan off topic gaan, dat weten we al een jaar of 10.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het al jaren en ja de vorige jaren heeft hij ook een ban gehad en zijn er waarschuwingen aan hem gemeld.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bedankt voor het voor de 373e keer melden dat je stream niet werkt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ik werd wel en keer weg zijn en dat niet meer volgen
is ook saai en stream werkt ook niet
ach en gaa nur ik offtopic?, zeuurmeidquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Mario doet niks anders dan off topic gaan, dat weten we al een jaar of 10.
En wat mij betreft mag er best wat meer grond worden ja. Ik vind cossen leuk, maar niet in een cos met pagina’s vol groetjes, beterschapjes, persoonlijke mededelingen. Mensen zijn toch niet achterlijk, in een cos cos je, met af een toe een zijsprongetje.
Niet een enoooorme zijsprong met zijdelings wat info over de cos.
Overigens smaakte dat goed, hoorde ik ze zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
een soort wrap haaden ze daar geloof ik
Ik zie je dat (bijna) nooit zeggen tegen de andere users die constant offtopic posten.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is de Cos, niet jouw dagboektopic, en dat weet je ook best.
Ik wil best strenger gaan modden daarop maar dat maakt het hier ook niet gezelliger op danquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Mario doet niks anders dan off topic gaan, dat weten we al een jaar of 10.
En wat mij betreft mag er best wat meer grond worden ja. Ik vind cossen leuk, maar niet in een cos met pagina’s vol groetjes, beterschapjes, persoonlijke mededelingen. Mensen zijn toch niet achterlijk, in een cos cos je, met af een toe een zijsprongetje.
Niet een enoooorme zijsprong met zijdelings wat info over de cos.
Dan hangt hij zich live op de streams op.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moet ie zn kop eens kaal laten scheren .. dan is ie zo van zn fetish af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |