Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schreuder
Meteen doen, die kan er helemaal niets van.
Eem wedstrijd schorsing wegens accumulerende gele kaartenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat heeft Danny Buijs gepresteerd dat ie nu al een autobiografie heeft?
Je had iets revolutionairs verwacht?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remkes schrijft verder dat hij het jaartal 2030 vooralsnog niet wil loslaten. Wel wil hij dat op twee momenten, in 2025 en 2028, nog eens wordt bekeken of de stikstofreductie overal kan worden gehaald. Hij vindt dat er dan alsnog besloten moet kunnen worden van het gekozen tijdstip af te wijken.
Oftewel, we gaan 2030 nooit halen.
Succes ermee.quote:Een ander belangrijke eis van de boeren is om opnieuw te kijken naar de kritische depositiewaarde (kdw), de wetenschappelijke norm voor de maximale stikstofneerslag die een bepaald gebied kan verdragen. De wettelijke verankering van de kdw is volgens Remkes ‘niet strikt noodzakelijk’. Het blijft voor rechters de norm waar het vergunningverleningen aan toetst, maar die moet niet ‘heilig verklaard’ worden.
Ik verwacht niets meer van Nederland, maar dat de deur weer op een kier wordt gezet om de boel nog wat verder voor je uit te schuiven blijft deprimerend.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je had iets revolutionairs verwacht?
Het kabinet heeft jarenlang alles voor zich uitgeschoven!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verwacht niets meer van Nederland, maar dat de deur weer op een kier wordt gezet om de boel nog wat verder voor je uit te schuiven blijft deprimerend.
Wat is dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:53 schreef Slobeend het volgende:
@:koffieplanter en ik gaan morgen stemmen op Even Tot Hier voor de Televizier-Ring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |