abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206187653
Mijn gepensioneerde vader wilt graag af en toe op de bank een vlieg spel spelen. Hij zat zelf vooral te denken aan microsoft flight simulator. Nu zag ik dat deze op de xbox te krijgen zijn. Nu heb ik alleen nul verstand van consoles. Ik heb een game pc en een steamdeck, verder kom ik niet.

Hij wil gewoon een spel kopen en geen abonnement nemen. Ding moet aan en hij moet kunnen spelen. Gewoon makkelijk.

Ik zag alleen dat er twee consoles zijn. Kan hij nou gewoon een van de twee kopen en het spel los kopen en gaan? Ik zag op een site staan dat de S geen DVD speler heeft. Als dit klopt lijkt mij dit een stuk lastiger.

Als hij nu een series X koopt, kan hij dan in de winkel flight simulator kopen, schijf er in en spelen, zonder gedoe met accounts en abonnementen?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_206187902
Je moet altijd een Xbox/Microsoft account hebben. Daarmee kun je ook spellen kopen (iDeal/PayPal/creditcard), dit kan zelfs in je browser op je PC dus super makkelijk. Ziet hij dat zitten en is de series S voldoende voor je vader. Wil je perse 4K + alle poespas en fysieke schijven kopen moet je de series X kopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door dimmak op 03-10-2022 12:27:36 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_206188220
Flight simulator draait voor geen meter op Xbox. Op die Xbox S kun je hem volgens mij niet eens spelen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206190144
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:19 schreef dimmak het volgende:
Je moet altijd een Xbox/Microsoft account hebben. Daarmee kun je ook spellen kopen (iDeal/PayPal/creditcard), dit kan zelfs in je browser op je PC dus super makkelijk. Ziet hij dat zitten en is de series S voldoende voor je vader. Wil je perse 4K + alle poespas en fysieke schijven kopen moet je de series X kopen.
Ok dank je wel. Zo te zien werkt deze ook niet op de playstation. Zal dat in ieder geval doorgeven.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_206190147
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Flight simulator draait voor geen meter op Xbox. Op die Xbox S kun je hem volgens mij niet eens spelen.
Oh dat is wel heel slecht. Zal eens reviews kijken.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_206195028
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:12 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]
Oh dat is wel heel slecht. Zal eens reviews kijken.
Succes. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')