Ik begrijp dat ook nooit.quote:Op zondag 2 oktober 2022 23:52 schreef MacorgaZ het volgende:
16 juli, fijn dat we na 2,5 maand worden gevraagd naar tips, zullen er veel binnenkomen.
Misschien was het familie? Broers, neven ....quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:02 schreef mschol het volgende:
en waarom zijn die mannen niet tegen de grond gewerkt door de beveiliging en vastgehouden tot er politie was?
Da's een ander soort club, met ander soort slachtoffersquote:Op maandag 3 oktober 2022 00:03 schreef kladderadatsch het volgende:
Dacht even dat het over een doorgedraaide priester ging...
Verrassing...quote:NN1:
- man
- tussen de 25 en 27 jaar oud
- ongeveer 180 cm
- donker getinte huidskleur
- een zwarte baard en gemillimeterd zwart kroeshaar
- gezet postuur
- een wat voller en bol gezicht, met soms een zonnebril op
NN2:
- man
- 25 tot 27 jaar oud
- 190 cm lang
- donker getinte huidskleur, donkerder dan NN1
- dun postuur
- droeg een hoog afro kapsel
Zal me niks verbazen. Zelf een aantal jaar op het Rembrandts gewerkt , maar echt positieve verhalen over club Air heb ik nooit gehoord. Nou is er in elke club of kroeg wel eens gezeik , maar daar schijnt het wel vaak te zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:33 schreef Alpha0 het volgende:
Kan niet anders dan Club Air geweest zijn. Ga er vanuit dat die gasten hardhandig door security er uit gezet zijn. Dat je zo gestoord bent dit te doen op een plek met zoveel mensen ….
neeeejoquote:Op zondag 2 oktober 2022 23:24 schreef damsco het volgende:
Met dat soort jongens wisten we vroeger wel raad in dit land. Op de boot naar Suriname.
vastgepakt in zn nek door eennehhhh......... door 1 of andere kerel....quote:Op maandag 3 oktober 2022 03:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen. Zelf een aantal jaar op het Rembrandts gewerkt , maar echt positieve verhalen over club Air heb ik nooit gehoord. Nou is er in elke club of kroeg wel eens gezeik , maar daar schijnt het wel vaak te zijn.
Denk no namequote:Op maandag 3 oktober 2022 04:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar staat NN voor? Nare Neger? Nutteloze Nederlander?
En dat zeg jij?quote:Op maandag 3 oktober 2022 06:12 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Weet niet wat witte mannen zijn, maar blijkbaar zit je haat/frustratie hoog. Alles goed voor de rest ?
Ach, het is wel zo gemakkelijk als mensen dat doen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou je het fatsoen willen hebben om niet het racistische ‘wit’ te gebruiken, maar gewoon normaal ‘blank’?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Ow ? Heb ik ergens haat gepost wegens een groep ? Dan zou ik graag een link naar deze reactie willen.quote:
Vroeger konden ze niet kiezen of ze weg wilden. Dan was het gewoon werken op de plantage.quote:Op maandag 3 oktober 2022 07:12 schreef hoechst het volgende:
[..]
neeeejo
Dit jaar spreken ze zelfs van een immigratie record
Zo laag is het forum toch hopelijk ook niet gezonken? De victim blaming opmerkingen komen inderdaad wel eens voorbij, maar hier had ik dat niet verwacht.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:08 schreef Noek het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de mannen die hier de vrouw verantwoordelijk voor gaan houden want biologisch gezien is de man een jager en helaas gaat dat niet altijd zonder bloed. De PietjesPuk van de samenleving.
Ja, die sloegen mekaar de hersenen inquote:Op maandag 3 oktober 2022 11:01 schreef tong80 het volgende:
Vroeger waren het boeren hier uit de buurt die er op sloegen.
Nomen Nescio, ,,ik weet de naam niet”quote:Op maandag 3 oktober 2022 04:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar staat NN voor? Nare Neger? Nutteloze Nederlander?
De dader zag je billen aan voor je gezicht?quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ooit bij m'n billen gegrepen. Maar ik ben dan ook gruwelijk nap.
Inderdaad, bij 'club' en 'vip' beginnen bij mij al de alarmbellen al te rinkelen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 23:24 schreef Het_Bokje het volgende:
VIP Clubs
Very Irritante Personen
(toch 'cup-a-feel' bereikt deze bro, doet het goed op de Insta)
Amsterdam zeker? Check!
TL:DR Negers niet negeren, dan krijg je klappen. Oog geen oog? Hier met die tand!
Wat een lollerd ben je toch, gekke Tong.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:16 schreef tong80 het volgende:
Champagne wegzuipen omdat het een statussymbool is. (Voor hen dan)quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:29 schreef Ronald het volgende:
[..]
Inderdaad, bij 'club' en 'vip' beginnen bij mij al de alarmbellen al te rinkelen.
Genoeg andere horeca gelegenheden waar je prima kunt vertoeven zonder irritante wannabe crimineeltjes.
In het ziekenhuis word ik prima geholpen door Syriers. Helaas worden ze door het kartel der geneeskunde uit 1800 hier enkel ingezet als assistent van de assistent want ze moeten per se een NL certificaat halen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:43 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Boeie? We hebben geen extra negers nodig, wel tandartsen/kaakchirurgen blijkbaar!
Uitschotquote:
Haha, die zat dus aan de pangne en de poederquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uitschot![]()
En die eikel heeft pas net zijn eerste profcontract https://fcvolendam.nl/nie(...)eerste-profcontract/
Hopelijk einde carriëre voor Tayrell Wouter![]()
![]()
Nu hopen dat die rechtse nog wordt gevonden:
[ afbeelding ]
Nap?quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:16 schreef tong80 het volgende:
Zeg maar dag tegen je contract.quote:
Een priester in een VIP club? Bijzonder. Ik denk niet dat die daar vaak komen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:03 schreef kladderadatsch het volgende:
Dacht even dat het over een doorgedraaide priester ging...
Die andere moet toch gewoon een vriendje van hem zijn? Hij vierde daar zijn verjaardag…quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uitschot![]()
En die eikel heeft pas net zijn eerste profcontract https://fcvolendam.nl/nie(...)eerste-profcontract/
![]()
[ afbeelding ]
quote:Tayrell W., die in de nacht van de mishandeling zijn 20e verjaardag vierde, tekende op 21 juni van dit jaar een profcontract tot 2025 bij FC Volendam. De club prees hem toen als een doelgerichte aanvaller.
Och, de mensen van het Leger des Heils komen (of kwamen in ieder geval) veel in de kroegen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een priester in een VIP club? Bijzonder. Ik denk niet dat die daar vaak komen.
quote:
Als kind waarschijnlijk al zo vervelend als een kont kruimel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind Tarrell?!![]()
![]()
Verder om te kotsen.
En als ze dat zelf niet doen, dan zou de Nederlandse overheid afscheid moeten nemen van dit soort kansenparels.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kaak op 3 plaatsten gebroken, tand eruit... Ze zijn echt als beesten tekeer gegaanEn alleen maar omdat hun zielige egootjes gekrenkt zijn.
Sommige mensen moeten zichzelf gewoon weggooien.
Waarschijnlijk zijn ze hier gewoon geboren dus je kan er gewoon helemaal niks mee.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
En als ze dat zelf niet doen, dan zou de Nederlandse overheid afscheid moeten nemen van dit soort kansenparels.
Maar helaas...
Dubbele nationaliteit dan de Nederlandse nationaliteit intrekken en wegwezen. En als dat niet kan, dan ergens een mooi eiland zoeken om dit soort randdebielen op te dumpen. Daar kun je dan ook meteen de Mees Telkampjes van deze wereld kwijt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze hier gewoon geboren dus je kan er gewoon helemaal niks mee.
quote:
Tayrell gaat inderdaad uitzonderlijk snel over op grof geweld.quote:Het eerste dat opvalt is zijn enorme snelheid; Tayrell lijkt een extra versnelling te hebben ten opzichte van de meesten
Lijkt me gegarandeerd wel einde loopbaan dit.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uitschot![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |