in lekkere kringen begaf je je danquote:Op zondag 2 oktober 2022 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een groep gewoond waar ze wisten dat ik ik geld had en waar ik de vraag kreeg om iemand vrij te kopen.Daar heb ik vriendelijk voor bedankt.
Ach jaquote:
Dat mensen dat durven te vragen maar ja vragen staat vrij maar zou dat zelf nooit doen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een groep gewoond waar ze wisten dat ik ik geld had en waar ik de vraag kreeg om iemand vrij te kopen.Daar heb ik vriendelijk voor bedankt.
Ben de man in kwestie later nog wel ontmoet.Geen probleem.quote:Op zondag 2 oktober 2022 23:32 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat mensen dat durven te vragen maar ja vragen staat vrij maar zou dat zelf nooit doen.
Dat is wel fijn. Geen ongemakkelijk gedoequote:Op zondag 2 oktober 2022 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben de man in kwestie later nog wel ontmoet.Geen probleem.
Sneu verhaal voor hem,Scheiding.quote:Op zondag 2 oktober 2022 23:35 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Geen ongemakkelijk gedoe
Zo maar echt!! ze zouden eens een keer zelf de energie moeten betalen..dat zeuren ze niet meer over dat eten zo weinig is (hoop ik)quote:
ja dat begreep van een gesprek met Babette en iemand ( vergeten wie). Zij moest peilen bij Jeffery wat hij van Kenzy vond.quote:
IK OOK :-)quote:Op zondag 2 oktober 2022 23:39 schreef engine het volgende:
Jan Willem is beland in een theekransje. Ze zitten allemaal te wachten op een eliminatie. Ik ook.
owo nicequote:Op zondag 2 oktober 2022 23:39 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja dat begreep van een gesprek met Babette en iemand ( vergeten wie). Zij moest peilen bij Jeffery wat hij van Kenzy vond.
Lol ga je dat op tv doen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 23:43 schreef claire3500 het volgende:
Trouwens is die kuur van Kim D, zo erg duur? Ze heeft namelijk aangegeven dat ze daarom in het programma is en weggaat zodra het over is en dat duurt 6 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |