ik krijg het idee dat Jasper hier veel te nuchter voor isquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
Jasper leert mediteren. Ik ga goed opletten.
ben zo mee eens, vind zo raar dat hun Papiments mogen pratenquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
moppie![]()
![]()
dat de FEBO nog steeds geengeeft voor het Papiamento praten van Moriama en Rupert
Nanny? En ze is zo stressbestendigdquote:
ik zou haar niet alleen durven laten met kinderenquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nanny? En ze is zo stressbestendigd
Ik hopelijk niet langer dan 'n week in het RKZquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fritsie![]()
ik doe met je mee
alleen mag ik taxi spelen naar het ziekenhuis meerdere keren
das langquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hopelijk niet langer dan 'n week in het RKZ
Ze hebben wel eens tijdens Papiaments praten tegen elkaar gezegd: O nee, dit mogen we niet doen, hequote:Op maandag 3 oktober 2022 08:52 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ben zo mee eens, vind zo raar dat hun Papiments mogen praten
volgens mij rond 58/59 jaar. Ze ziet er echt ongezond uit en goedemorgen :-)quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe oud is Madeleine eigenlijk? Wat ziet die er uit net uit bed.Fokking hell...Doe een plens koud water op je gezicht en kam je haar.
Moirama en Rupert schelden op elkaar in een mij onbegrijpelijke taal![]()
Goedemorgen![]()
Maar echt hoor.Met een vleugje Andrea.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is net (nep)zweefteef Colinda![]()
anorexia gehadquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ah 56
Ik denk dat ze veel gerookt en gezopen hebt.
woow echt? Knap van ze dat even besef momentje hadden maar die is duidelijk nooit meer terug gekomenquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze hebben wel eens tijdens Papiaments praten tegen elkaar gezegd: O nee, dit mogen we niet doen, he
Hij deed al mindfulness dus dan is meditatie een kleine stap.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat Jasper hier veel te nuchter voor is
klopt! En heel erg veel laxeer middelen gebruikte ze en heeft ze nog steeds in huis. ik denk dat ze daardoor ook veel windjes etc laat, haar darmen zijn kapot.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
anorexia gehad
als ik het goed heb
het valt me inderdaad meequote:Op maandag 3 oktober 2022 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij deed al mindfulness dus dan is meditatie een kleine stap.
@mario390 kom d'r maar inquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
klopt! En heel erg veel laxeer middelen gebruikte ze en heeft ze nog steeds in huis. ik denk dat ze daardoor ook veel windjes etc laat, haar darmen zijn kapot.
Nee, ze zeggen trouwens niks bijzonders tegen elkaar, want vooral Moraima is niet van de diepzinnigheid. Vind haar wel leuk in het programmaquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
woow echt? Knap van ze dat even besef momentje hadden maar die is duidelijk nooit meer terug gekomen
Mindfulness is wel grappig.Ik val meestal in slaap.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
het valt me inderdaad mee
hij zat zo te geinen van te voren
oh oke :-). Ja ik vind haar ook wel prima vind der minder veeel minder vervelender dan sommigen daar.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen trouwens niks bijzonders tegen elkaar, want vooral Moraima is niet van de diepzinnigheid. Vind haar wel leuk in het programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |