Skatsje.quote:
Thanks, vandaag ook druk dagje, 2x naar het zh en ondertussen hier nog van alles regelen voorquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor dat ik het vergeet,sterkte gewenst morgen.
Herkenbaar.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Mijn bioritme is aan het veranderen
moppiequote:
Soort van Jetleg?quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Mijn bioritme is aan het veranderen
Dat dus!!! zo onbeleefd!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:47 schreef Adat231 het volgende:
waatom krijgen die 2 geen zendercheck met dat gelul in papiamento
Sterkte Fritsie!quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thanks, vandaag ook druk dagje, 2x naar het zh en ondertussen hier nog van alles regelen voor
Diva en net al boodschappen gedaan, Zat vannacht om 3 uur al weer rechtop in bed
Zal aan je denken .quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thanks, vandaag ook druk dagje, 2x naar het zh en ondertussen hier nog van alles regelen voor
Diva en net al boodschappen gedaan, Zat vannacht om 3 uur al weer rechtop in bed
er is ook niemand in de keuken die zegtquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus!!! zo onbeleefd!!
Ik kan daar niet tegen, heb in het verleden op mijn werk daar ook wat van gezegd.
Later licht. Ik volg Erik. Nee hoor, mijn batterij was leeg van mijn telefoon. Vergeten op te laden vannachtquote:
Sterkste gewenst!quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fritsiequote:Op maandag 3 oktober 2022 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
sterktequote:Op maandag 3 oktober 2022 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ging gewoon Fries praten dan.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is ook niemand in de keuken die zegt
hallo
vind je dit sociaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |