abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8326652
na een betere periode gaat het weer wat slechter, meer last van me rug meer me eigen afvragen waarvoor ik leef.
sinds 2 weken slaap ik slecht, gemiddeld 3 uur per nacht en ik lig nu niet eens wakker van de pijn in me rug snachts.
waardoor ik wakker word is voor mij een groot raadsel.
merk dat ik ook steeds meer moeite heb met opstaan, al kan ik niet slapen het kost me heel veel moeite om uit bed te komen.
overdag als ik een uur bukkend werk doe ga ik kapot van de pijn.
overdag loop ik ook met een soort waas te werken, ik ben niet echt wakker merk ik en heel erg onoplettend.
kan voorlopig nog geen ander werk doen want werk bij ouders op kermis.
laat deze zomer zo snel mogelijk voorbij gaan, heb met me rug het gevoel of ik er al een heel kermisseizoen op het zitten momenteel

[Dit bericht is gewijzigd door the_fly op 08-02-2003 08:09]

life is what you make it!
pi_8326684
Hmz, klinkt als burnout... Heb je daar al eens aan gedacht?
  vrijdag 7 februari 2003 @ 09:38:03 #3
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_8326693
misschien kut voor je ouders maar als ik jou was zocht ik WEL zo snel mogelijk ander werk.
Als je doorgaat ligt straks je rug in de vernieling en daar heb je de rest van je leven "plezier" van.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_8326718
Zo te lezen zit je niet zo goed in je vel... Misschien inderdaad een burn-out. Da's echt minders.. Neem wat meer tijd voor jezelf en kom een beetje tot rust. Dat je niet goed slaapt is geen goed teken trouwens!
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 09:41:08 #5
36566 Likkebeesie
qwert the bomb!
pi_8326724
Ken het gevoel (niet van je rug maar over het denken waarom je leeft).
Dit komt waarschijnlijk omdat je teveel hooi op je vork hebt genomen.
Had ongeveer hetzelfde en enige wat je dan kan doen is zorgen dat je je zo MIN mogelijk zorgen maakt over dingen!
Want je ligt nu waarschijnlijk in bed over dingen na te denken terwijl je juist helemaal niet moet gaan denken als je naar bed gaat anders komen je hersenen niet tot rust.
Probeer voor je gaat slapen een boek te lzen of iets wat afleiding biedt
van het dagelijs voorkomende.
pi_8326754
ff ter info..
pijn met me rug heb ik altijd, heb kyfose. alleen laatste tijden is het erger.
naar dokter voor die rugpijn geweest en kreeg ik te hore dat ik er maar mee moet leren leven...
pi_8327047
Rugpijn is kut Ik heb er af en toe last van en dat werkt op je hele zenuwstelsel en ik word er behoorlijk chagerijnig van.

Ik wens je veel sterkte en hoop van harte dat de pijn toch wat meer verzacht. Leven met chronische pijn is alles behalve prettig. Ik kan me er iets bij voorstellen.

Sterkte ermee.

vrijdag 7 februari 2003 @ 14:03:51 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8331261
Het is heel erg lullig om je ouders "in de steek te laten"
Maar het is wel beter voor je zelf. Ga er eens een paar maanden tussen uit. Ga eens lekker op vakantie. zet je gedachtes eens op iets anders. Lekker niets doen. Lekker uit rusten. Gewoon helemaal er tussen uit.

Dat werk meestal stukken beter. Die pijn in je rug zal niet er door weg gaan. Maar je zal wel lekkerder slapen. En beter in je vel gaan zitten.

Kijk je kan wel door werken. Maar dalijk gaat het zo slecht met je. Dat je mischien wel langer er tussen uit moet. Of dat er iets gebeurd met je. Je weet het nooit. Je aan dacht ik ook minder voor dingen. Dus de kans dat er iets gebeurd is groter.

Heel veel sterkte.
Zet alles even op een rijtje voor je zelf. En beslis dan wat het beste is voor je. Alleen jij kan dat als beste bedenken en zeggen. En hoe graag we ook willen. Wij kunnen dat niet voor je.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8363528
vannacht nog minder geslapen..... meer wakker dan slape....
voel me brak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')