abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 2 oktober 2022 @ 14:37:39 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_206177256
ROTTERDAM - Drie studenten zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag aangehouden nadat hun feestje aan de Wildeveenstraat in Rotterdam-Kralingen uit de hand was gelopen. „genten kwamen poolshoogte nemen nadat er klachten over geluidsoverlast waren binnengekomen. „Daarop keerde een groep van 17 studenten zich tegen de politie”, schrijft de politie.



„De agenten kregen ook tal van verwensingen naar hun hoofd geslingerd.” De politie zette extra mensen en een hond in en gebruikten de wapenstok. Enkele politiemensen liepen lichte verwondingen op in de confrontatie met de studenten. Een van de studenten werd gebeten door de politiehond, maar hoefde daarvoor niet naar het ziekenhuis.

De drie aangehouden studenten zijn 21, 22 en 23 en komen uit Rotterdam. Ze zijn aangehouden voor openlijke geweldpleging en belediging.

https://www.telegraaf.nl/(...)ie-drie-aanhoudingen

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206178365
ik dacht dat er 17 studenten waren en geen 3... het bericht is tegenstrijdig.....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206178418
quote:
„genten kwamen poolshoogte nemen nadat er klachten over geluidsoverlast waren binnengekomen. „
pi_206178435
quote:
Op zondag 2 oktober 2022 15:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik dacht dat er 17 studenten waren en geen 3... Het bericht is tegenstrijdig.....
17 studenten, waarvan drie aangehouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2022 15:53:47 ]
pi_206178448
quote:
6s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:50 schreef Treinhomo het volgende:

[..]
17 studenten, waarvan drie aangehouden.
ja precies, dat is toch tegenstrijdig met elkaar...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206178515
quote:
Op zondag 2 oktober 2022 15:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

Ja precies, dat is toch tegenstrijdig met elkaar...
Nee.
'Drie studenten, waarvan er 17 aangehouden zijn' zou tegenstrijdig zijn.
Wat jij bedoelt te zeggen is dat de politie haar werk niet goed genoeg gedaan zou hebben. Da's iets anders.

Met vriendelijke groet, uw taalnazi van dienst.
pi_206178538
quote:
6s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:54 schreef Treinhomo het volgende:

[..]
Nee.
'Drie studenten, waarvan er 17 aangehouden zijn' zou tegenstrijdig zijn.
Wat jij bedoelt te zeggen is dat de politie haar werk niet goed genoeg gedaan zou hebben. Da's iets anders.

Met vriendelijke groet, uw taalnazi van dienst.
nou ja, ik ging er eigenlijk vanuit dat de politie hun werk wel doet en daarom is het tegenstrijdig. Maar wellicht hebben die 14 andere de politie geholpen maar is dat niet opgeschreven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206178601
quote:
Op zondag 2 oktober 2022 15:54 schreef sjorsie1982 het volgende:

Nou ja, ik ging er eigenlijk vanuit dat de politie haar werk wel doet en daarom is het tegenstrijdig. Maar wellicht hebben die 14 anderen de politie geholpen maar is dat niet opgeschreven.
Strijdig met jouw verwachtingen, niet tegenstrijdig met de rest van het bericht.
  zondag 2 oktober 2022 @ 16:56:28 #9
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_206179762
@tong80 ik snap de topictitel niet helemaal. Is dit sarcastisch bedoeld, als in:
- "haha, ik zeg Diederik Jan en Jan Hendrik omdat dit typische stereotype corps-studentennamen zijn, maar ik bedoel eigenlijk allochtone "studenten" met andere namen hahaha lol"

of doel je meer op:

- "Dit keer zijn het voor de verandering eens studenten die zich misdragen, laat ik daarom eens stereotype studentennamen in de topictitel gebruiken hihihahalol"

of iets anders? Zo ja, wat dan? (gewoon uit interesse)
Krekker is de bom!
  Trouwste user 2022 zondag 2 oktober 2022 @ 16:57:33 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_206179786
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:56 schreef KreKkeR het volgende:
@:Tong80 ik snap de topictitel niet helemaal. Is dit sarcastisch bedoeld, als in:
- "haha, ik zeg Diederik Jan en Jan Hendrik omdat dit typische stereotype corps-studentennamen zijn, maar ik bedoel eigenlijk allochtone "studenten" met andere namen hahaha lol"

of doel je meer op:

- "Dit keer zijn het voor de verandering eens studenten die zich misdragen, laat ik daarom eens stereotype studentennamen in de topictitel gebruiken hihihahalol"

of iets anders? Zo ja, wat dan? (gewoon uit interesse)
Imca Marina

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206180080
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:57 schreef tong80 het volgende:
Imca Marina

:T
_O-
pi_206181519
Kut, mooi feestje gemist :'(
pi_206181676
Is wel een net straatje, dus het zullen inderdaad wel D-J's en J-H's zijn (vlak Laurens niet uit) :D

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 3 oktober 2022 @ 16:18:24 #14
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_206190172
VAN BINSBERGEN!
IK ZEG GADVERREDAMME!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')