abonnement Unibet Coolblue
pi_206174972
TIJDELIJK

Succesvolle integratie heeft in dit land altijd een houdbaarheidsdatum. Een politiek "pronkstuk" de ene dag, een politiek "offer" de andere dag. Gezellig doen met "verkeerde" politieke vrienden de ene dag, uitgestoten worden door "goede" politieke vrienden de andere dag. Succesvolle integratie heeft in dit land altijd een houdbaarheidsdatum. Welkom in het land van aankomst.

twitter


PS: Ik ken Arib niet en weet dus niet in hoeverre alle klachten over haar hout snijden. Is ook bezijden mijn punt.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 11:50:40 #2
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206175150
En wat wil je nu eigenlijk bespreken op politiek gebied met dit topic @Gibraltar70 want dit komt alweer over als een soort van essay zonder eigenlijke discussie insteek.

Ik wacht wel even op een antwoord anders verhuis is dit topic (weer).
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_206175725
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 11:50 schreef Tijger_m het volgende:
En wat wil je nu eigenlijk bespreken op politiek gebied met dit topic @:Gibraltar70 want dit komt alweer over als een soort van essay zonder eigenlijke discussie insteek.

Ik wacht wel even op een antwoord anders verhuis is dit topic (weer).
Ik neem een stelling in/geef mijn mening. En als het goed is, gaan anderen het weerleggen over versterken.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_206175751
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 12:48 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Neem even je medicijnen in en ga een rondje lopen in je regenjas met capuchon op.
Is een optie.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206175812
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 12:47 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ik neem een stelling in/geef mijn mening. En als het goed is, gaan anderen het weerleggen over versterken.
Pilletjes zijn ingenomen (capuchons :') ) .

"Succesvolle integratie heeft in dit land altijd een houdbaarheidsdatum."

Dus het ligt compleet niet aan de persoon of de werkomgeving, maar aan het feit dat ze (al dan niet succesvol) is geïntegreerd?

OK... "Ik ben een allochtoon, dus al ze op mij gaan zeiken, dan is dan dus discriminatie."
Nee, dat Arib-verhaal heeft 0,0 te maken met haar afkomst. (wellicht icm die van Bergkamp dan)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 13:00:14 #6
236264 crew  capricia
pi_206175852
Ik zie even de link tussen haar opzegging van het Kamerlidmaatschap en haar integratie niet?

Please explain.
Definitely not CIA
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 13:24:33 #7
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206176173
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 12:47 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ik neem een stelling in/geef mijn mening. En als het goed is, gaan anderen het weerleggen over versterken.
Waar is die stelling op gebaseerd dan? Er is geen enkele aanleiding om te denken dat haar achtergrond ook maar iets te maken heeft met de ontstane situatie, ze wordt niet gediscrimineerd in deze.

Er is Arib gevraagd verantwoording af te leggen voor meldingen van grensoverschrijdend gedrag, waarom jij daar een integratie ding van maakt ontgaat mij totaal. Als je daar onderbouwing of bewijs voor hebt, soit, maar dan verwacht ik dat je dat post en niet zomaar even beweert zonder enig bewijs.

PS: De huidige Kamervoorzitter heeft ook een immigratie achtergrond.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_206176519
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waar is die stelling op gebaseerd dan? Er is geen enkele aanleiding om te denken dat haar achtergrond ook maar iets te maken heeft met de ontstane situatie, ze wordt niet gediscrimineerd in deze.

Er is Arib gevraagd verantwoording af te leggen voor meldingen van grensoverschrijdend gedrag, waarom jij daar een integratie ding van maakt ontgaat mij totaal. Als je daar onderbouwing of bewijs voor hebt, soit, maar dan verwacht ik dat je dat post en niet zomaar even beweert zonder enig bewijs.

PS: De huidige Kamervoorzitter heeft ook een immigratie achtergrond.
Is dit niet weer zo'n typisch Gibraltar-topic met leugens, misleidende verbanden en negeren als het onwelgevallig wordt?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_206176717
De totale zelfoverschatting van deze ts om te denken dat iedere eenvoudige hersenscheet van hem een eigen topic waard is blijft schitterend _O_
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 15:57:26 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_206178614
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waar is die stelling op gebaseerd dan? Er is geen enkele aanleiding om te denken dat haar achtergrond ook maar iets te maken heeft met de ontstane situatie, ze wordt niet gediscrimineerd in deze.

Er is Arib gevraagd verantwoording af te leggen voor meldingen van grensoverschrijdend gedrag, waarom jij daar een integratie ding van maakt ontgaat mij totaal. Als je daar onderbouwing of bewijs voor hebt, soit, maar dan verwacht ik dat je dat post en niet zomaar even beweert zonder enig bewijs.

PS: De huidige Kamervoorzitter heeft ook een immigratie achtergrond.
Op helemaal niks. Zijn ding is gewoon heel vergezochte topicjes openen in POL. Niet meer en niet minder.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_206185346
Voordat we dit soort zaken gaan bediscussieren, zou ik graag van de topic opener een MEETBARE definitie willen hebben van "integratie".

Hoe weet je of iemand al dan niet succesvol geintegreerd is ? En hoe meten we dat ? En bij welke uitslag is het dan "geslaagd" en wanneer "mislukt".

Alvast bedankt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 06:57:20 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206185444
Volgens wie is ze nu ineens niet meer succesvol geïntegreerd dan?

Ik lees eigenlijk alleen maar positieve geluiden over haar, jammer dat ze vertrekt etc

Dat haar integratie nu mislukt zou zijn komt puur uit TR zijn koker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206268391
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 06:57 schreef sp3c het volgende:
Volgens wie is ze nu ineens niet meer succesvol geïntegreerd dan?

Ik lees eigenlijk alleen maar positieve geluiden over haar, jammer dat ze vertrekt etc

Dat haar integratie nu mislukt zou zijn komt puur uit TR zijn koker
Nou, je moest eens lezen wat er allemaal gezegd wordt, vooral vanuit de ultrarechtse hoek (PVV, VVD, CU, SGP, JA21, FVD).

“Ze is toch een Marokkaan? Nou dan”
“Berberse aap komt uit de mouw”
“Was te verwachten..”
“Al geef je het een gouden ring, het blijft een lelijk ding”

Hoevaak is Arib door politici niet aangehaald als handig voorbeeld dat je alles kunt bereiken in dit land.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_206268456
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:50 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Nou, je moest eens lezen wat er allemaal gezegd wordt, vooral vanuit de ultrarechtse hoek (PVV, VVD, CU, SGP, JA21, FVD).

“Ze is toch een Marokkaan? Nou dan”
“Berberse aap komt uit de mouw”
“Was te verwachten..”
“Al geef je het een gouden ring, het blijft een lelijk ding”

Hoevaak is Arib door politici niet aangehaald als handig voorbeeld dat je alles kunt bereiken in dit land.
Heb je bronnen voor die uitlatingen? Sowieso is CU natuurlijk verre van rechts (die zijn zelfs niet midden, maar echt links), maar de rest van het rijtje is volgens mij meer met anti-D66 geluiden bezig dan anti-Arib.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_206268664
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:54 schreef Hanca het volgende:

[..]
Heb je bronnen voor die uitlatingen? Sowieso is CU natuurlijk verre van rechts (die zijn zelfs niet midden, maar echt links), maar de rest van het rijtje is volgens mij meer met anti-D66 geluiden bezig dan anti-Arib.
CU is geen rechtse partij, inderdaad. Eerder extreemrechts. Ik raad je mijn eerdere topic aan met de titel: ‘de gevaarlijke woorden van Segers’.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_206268740
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 21:09 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
CU is geen rechtse partij, inderdaad. Eerder extreemrechts. Ik raad je mijn eerdere topic aan met de titel: ‘de gevaarlijke woorden van Segers’.
CU is hooguit deels conservatief (maar dat ook maar deels), maar verder gewoon links. Je eigen definities verzinnen gaat niet in POL, daar hebben we andere forumdelen voor.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 00:28:16 #17
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206270729
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:50 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Nou, je moest eens lezen wat er allemaal gezegd wordt, vooral vanuit de ultrarechtse hoek (PVV, VVD, CU, SGP, JA21, FVD).

“Ze is toch een Marokkaan? Nou dan”
“Berberse aap komt uit de mouw”
“Was te verwachten..”
“Al geef je het een gouden ring, het blijft een lelijk ding”

Hoevaak is Arib door politici niet aangehaald als handig voorbeeld dat je alles kunt bereiken in dit land.
Kom eens met citaten want je beweert hier nogal wat. Als je dit soort claims wil maken dan verwachten we in POL ook onderbouwing daarvan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')