Daar zong ze geen tijdstip bij, dus dat kan ook nog gewoon in de middag zijn. Ruim na haar ontbijtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vind ik normaler dan dat je 's ochtends de minister belt om een mop te vertellen.
Aprčs toi was 5 jaar laterquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ze oogt hier ook jong. Of was ze al ouder?
In elk geval in de versie van Paul Mauriat & His Orchestra.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:15 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij is dit na Volare het enige ESF-lied dat in Amerika op 1 stond.
Zonde eigenlijk, er wordt heel veel mooie wodka buiten Rusland gemaakt.quote:
Die heb ik wel eens gedronkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar zong ze geen tijdstip bij, dus dat kan ook nog gewoon in de middag zijn. Ruim na haar ontbijt
[ afbeelding ]
Ik ook, maar dan nog later op de dag. Het kon mij wel bekorenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gedronkenWel pas in de middag.
Het gras lijkt altijd crooner bij de burenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:18 schreef Sableheart het volgende:
Ok, maar ik heb betere crooners gehoord.
Ga ik ondertussen even uitzoekenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Welk nummer van de tweede startpositie is het hoogst geeindigd? Was dat L'amour est bleu?
I belong, 1964quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Welk nummer van de tweede startpositie is het hoogst geeindigd? Was dat L'amour est bleu?
Deden de Britten het jaar erna ookquote:
Hoort wat zo?quote:
Ik heb het idee dat ze behoorlijk naast de tonen zingtquote:
Beide gok ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:28 schreef Sableheart het volgende:
Kan zij het niet brengen, of probeert dit iets unieks met dissonanten te doen?
Oh dat. Tja, ik denk dat het zo hoorde en het toch nog fout ging.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze behoorlijk naast de tonen zingt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |