Wacht, dit is toch de afterparty?quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2022 01:46 schreef NailQueen het volgende:
Trouwens de afterparty heeft nog nooit zo lang geduurd
de shotjes doen het hemquote:Op zondag 2 oktober 2022 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, dit is toch de afterparty?
[..]
Ik heb het over de after-afterparty. Maar om het makkelijk te maken noem ik het de afterparty.quote:Op zondag 2 oktober 2022 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, dit is toch de afterparty?
[..]
Dat blijkt wel ja. Ze ziet het verschil niet meer tussen de afterparty en de after-afterpatry.quote:
Om het makkelijker te maken ga je verschillende dingen hetzelfde noemen?quote:Op zondag 2 oktober 2022 01:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het over de after-afterparty. Maar om het makkelijk te maken noem ik het de afterparty.
beetje als de Smurfenquote:Op zondag 2 oktober 2022 01:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om het makkelijker te maken ga je verschillende dingen hetzelfde noemen?
[ afbeelding ]
Ik smurf de smurf die smurft dat de smurfen smurfen voor de smurfs.quote:
Ja anders wordt moeilijk snap jequote:Op zondag 2 oktober 2022 01:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om het makkelijker te maken ga je verschillende dingen hetzelfde noemen?
[ afbeelding ]
blijft epischquote:Op zondag 2 oktober 2022 02:00 schreef NailQueen het volgende:
ZItten we om 02.00 uur nog even lekker te genieten van Shalalie
cultquote:Op zondag 2 oktober 2022 02:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet wie dit er tussen heeft gezet maar vind het top
Hebben we het ooit zo laat gemaakt? Dit moeten we vaker doenquote:Op zondag 2 oktober 2022 02:03 schreef Sableheart het volgende:
En dat was hem weer voor vanavond. Was weer een prima avond!
m'n pistachenootjes zijn nog niet opquote:Op zondag 2 oktober 2022 02:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hebben we het ooit zo laat gemaakt? Dit moeten we vaker doen
Volgende week zijn we als het goed is een stuk eerder klaar, als we 1957 kijken. Tenzij jullie natuurlijk volledig los gaan met de afterparty.quote:Op zondag 2 oktober 2022 02:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hebben we het ooit zo laat gemaakt? Dit moeten we vaker doen
Als je nog een cult klassiekertje nodig hebt om ze op te krijgen zou ik persoonlijk deze aanraden.quote:
Hoop er weer te zijn, maar die korte uitzendingen haal ik meestal net niet.quote:Op zondag 2 oktober 2022 02:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Volgende week zijn we als het goed is een stuk eerder klaar, als we 1957 kijken. Tenzij jullie natuurlijk volledig los gaan met de afterparty.
Hopelijk tot dan!
Ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |