abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:39:27 #1
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206171516
Godver...

twitter
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206171619
Niet echt nieuws, 11 jaar oud filmpje


Leeft die gozer nog?
Nee? Zeker teveel z'n tanden gepoetst?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zondag 2 oktober 2022 @ 01:03:25 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_206172414
Ik geloof dit wel, iedereen in mijn naaste omgeving die is overleden poetste elke dag hun tanden. Mij niet gezien!!!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 01:24:41 #4
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206172554
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 01:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik geloof dit wel, iedereen in mijn naaste omgeving die is overleden poetste elke dag hun tanden. Mij niet gezien!!!
Heb geen tanden meer, maar alive and eating blender processed food :)

Nog nooit zo blij geweest, "slurping on my entrecote now"
Lach met een schone bips
pi_206172866
Fluoride is het probleem, maak je tandpasta zelluf
  zondag 2 oktober 2022 @ 14:40:35 #6
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206177286
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 02:08 schreef koosbasterd het volgende:
Fluoride is het probleem, maak je tandpasta zelluf
Hoe doe je dat?
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206177329
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Niet echt nieuws, 11 jaar oud filmpje


Leeft die gozer nog?
Nee? Zeker teveel z'n tanden gepoetst?
Tering wat oud _O-

Zijn onderzoek naar fluoride dateert ook uit 1934 zie ik

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2022 14:45:46 ]
pi_206178976
quote:
4s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:40 schreef aloa het volgende:

[..]
Hoe doe je dat?
Deden bosnegers dat niet met houtskool oid? (wrijven/poetsen met koolstof dus)

(als je dus compleet geen pasta meer wil gebruiken)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206179309
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:19 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Deden bosnegers dat niet met houtskool oid? (wrijven/poetsen met koolstof dus)

(als je dus compleet geen pasta meer wil gebruiken)

Weston Price considered diet as the primary factor causing tooth 🦷 decay. In his book, Nutrition and Physical Degeneration, Weston Price documents his travels studying the diets and nutrition of various cultures.

Full Podcast: or on Stitcher: https://www.stitcher.com/podcast/ryan...

He claimed that various diseases seen in Western cultures weren't present in other non-Western cultures. His claim suggests non-Western groups showed increases in typical Western diseases due to changing diets. He conclusion? Western methods of preparing food for storage has reduced the potency of vitamins and minerals necessary to prevent diseases seen in Western culture.


Die mensen poetsen vroeger hun tanden niet eens.
  zondag 2 oktober 2022 @ 16:38:15 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206179446
Als je +- 500 tubes op vreet dan is het dodelijk.
Maar goed ik denk dat je na 2 al goed misselijk bent.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206184652
quote:
4s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:40 schreef aloa het volgende:

[..]
Hoe doe je dat?
3e link, plus wat info over fluoride

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:00 schreef koosbasterd het volgende:

,
Belangrijkste spullen die je nodig hebt zijn natriumbicarbonaat (baking soda) en koudgeperste kokosolie.
Bij de Aldi kost het een paar euro. Let op, het moet in glas zitten anders is het niet goed genoeg.

Hieronder wat info
https://bakingsoda.nl/no-poo-haarverzorging-met-baking-soda/
http://www.werfzeep.blog/recepten-nl/recept-voor-natuurlijke-deo/
https://aromalifestyle.nl/tandpasta-recept/
https://ecogoodies.nl/mak(...)poo-en-scrubs-maken/

  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 23:07:16 #12
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206184706
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:00 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
3e link, plus wat info over fluoride
[..]

Weet niet meer zeker, maar wilden ze in Murrica fluoride niet ook in het water gooien? Meen daar een poos terug ook wat over gelezen te hebben.
Lach met een schone bips
pi_206184718
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Weet niet meer zeker, maar wilden ze in Murrica fluoride niet ook in het water gooien? Meen daar een poos terug ook wat over gelezen te hebben.
Geen idee,weet alleen dat fluoride bende is, daar blijf ik van weg
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 23:10:29 #14
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206184731
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:09 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Geen idee,weet alleen dat fluoride bende is, daar blijf ik van weg
Ik poets ook al jaren zonder, maar meen me te herinneren dat ze het in America in de drinkwater voorziening willen gooien...

Lijkt mij niet handig, maar ja. wie ben ik?
Lach met een schone bips
pi_206184772
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik poets ook al jaren zonder, maar meen me te herinneren dat ze het in America in de drinkwater voorziening willen gooien...

Lijkt mij niet handig, maar ja. wie ben ik?
Zal best, doen ze bewust.
kunnen ze weer lekker verdienen aan de ziek zwak en misselijke mensen
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 23:20:15 #16
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206184842
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:14 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Zal best, doen ze bewust.
kunnen ze weer lekker verdienen aan de ziek zwak en misselijke mensen
Ik geloof ook niet dat het goed voor je is :) Sinds ik al die shit afgezworen heb... Griep? wasda? koorts? wasda?

Ben het hierin echt wel met je eens dat alle "gemaakte" zooi je ziek maakt.

Als voorbeeld wil ik even mijn broer aanhalen, die eet compleet organisch/biologisch whatever. Geen enkele big company gefabriceerd iets gaat zijn lijf in. Sinds hij dat doet ergens sinds 2005, geen dag ziek of whatever. Altijd fit en happy. Ben er zelf later mee begonnen maar merk het verschil ook, de constante vermoeidheid verdwijnt. En slaap ook beter.
Lach met een schone bips
pi_206184852
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:33 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Weston Price considered diet as the primary factor causing tooth 🦷 decay. In his book, Nutrition and Physical Degeneration, Weston Price documents his travels studying the diets and nutrition of various cultures.

Full Podcast: or on Stitcher: https://www.stitcher.com/podcast/ryan...

He claimed that various diseases seen in Western cultures weren't present in other non-Western cultures. His claim suggests non-Western groups showed increases in typical Western diseases due to changing diets. He conclusion? Western methods of preparing food for storage has reduced the potency of vitamins and minerals necessary to prevent diseases seen in Western culture.


Die mensen poetsen vroeger hun tanden niet eens.
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:33 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Weston Price considered diet as the primary factor causing tooth 🦷 decay. In his book, Nutrition and Physical Degeneration, Weston Price documents his travels studying the diets and nutrition of various cultures.

Full Podcast: or on Stitcher: https://www.stitcher.com/podcast/ryan...

He claimed that various diseases seen in Western cultures weren't present in other non-Western cultures. His claim suggests non-Western groups showed increases in typical Western diseases due to changing diets. He conclusion? Western methods of preparing food for storage has reduced the potency of vitamins and minerals necessary to prevent diseases seen in Western culture.


Die mensen poetsen vroeger hun tanden niet eens.
Weston Price was goed bezig, hij wist het. Veel over gelezen.
lekker veel vleesch eten rulez
pi_206185089
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik geloof ook niet dat het goed voor je is :) Sinds ik al die shit afgezworen heb... Griep? wasda? koorts? wasda?
Precies, ik ben nooit ziek, af en toe een snotneusje,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Als voorbeeld wil ik even mijn broer aanhalen, die eet compleet organisch/biologisch whatever. Geen enkele big company gefabriceerd iets gaat zijn lijf in. Sinds hij dat doet ergens sinds 2005, geen dag ziek of whatever. Altijd fit en happy. Ben er zelf later mee begonnen maar merk het verschil ook, de constante vermoeidheid verdwijnt. En slaap ook beter.
Doet ie goed je broer, alleen hij moet goed opletten, omdat er de laatste jaren veel gerotzooid word met het label 'biologisch'
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 23:59:06 #19
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206185108
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:55 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Precies, ik ben nooit ziek, af en toe een snotneusje,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Doet ie goed je broer, alleen hij moet goed opletten, omdat er de laatste jaren veel gerotzooid word met het label 'biologisch'
Hij weet wat ie doet :)

Maar serieus met die griepprik joh? Mijn moeder wilde die ook nooit en nooit meer een vraag over gehad.
Lach met een schone bips
pi_206185116
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hij weet wat ie doet :)

Maar serieus met die griepprik joh? Mijn moeder wilde die ook nooit en nooit meer een vraag over gehad.
Ligt misschien aan waar je woont, of iets met een ijverige assistent
pi_206185124
Ik eet al sinds ik me kan herinneren veel conserveringsmiddelen, echt veel. Klopklop (slagroom) en ladingen tomatensoep (california). Vrijwel alles wat nu niet meer verkocht wordt omdat: Slecht. Mijn gezondheid is en was toppie. Poets uiteraard ook met tandpasta en ik leef nog steeds :o
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206185154
Kluun !!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_206185156
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:02 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik eet al sinds ik me kan herinneren veel conserveringsmiddelen, echt veel. Klopklop (slagroom) en ladingen tomatensoep (california). Vrijwel alles wat nu niet meer verkocht wordt omdat: Slecht. Mijn gezondheid is en was toppie. Poets uiteraard ook met tandpasta en ik leef nog steeds :o
Haha, netjes, ik ook hoor, ik snoep regelmatig, is gewoon lekker.Ook slagroom en vette zooi, niet altijd.
Kan mij het schelen. Ik denk gewoon inside dat het mij niets doet, mijn lichaam zorgt wel voor me, en ik gewoon gezond ben.
Dat werkt echt, voel me prima verder
Ik wissel het af met gezond eten, niet wat de msm bronnen adviseren, meer oa Weston Price zijn voeding adviezen
pi_206185166
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:10 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Haha, netjes, ik ook hoor, ik snoep regelmatig, is gewoon lekker.Ook slagroom en vette zooi, niet altijd.
Kan mij het schelen. Ik denk gewoon inside dat het mij niets doet, mijn lichaam zorgt wel voor me, en ik gewoon gezond ben.
Dat werkt echt, voel me prima verder
Ik wissel het af met gezond eten, niet wat de msm bronnen adviseren, meer oa Weston Price zijn voeding adviezen
Weston Price? Ok. Aha, ok, dat is zo'n debiele goeroe, veel plezier daarmee. ^O^
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206185171
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:13 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Weston Price? Ok.
Ja, broer van Vincent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206185175
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:15 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ja, broer van Vincent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk je wel uit, dat je niks breekt ofzo :D :*
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206185181
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:13 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Weston Price? Ok. Aha, ok, dat is zo'n debiele goeroe, veel plezier daarmee. ^O^
Is geen goeroe, ik volg niemand weinig sites en personen, ik lees hier en daar en pik op wat goed voelt
pi_206185186
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:19 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Is geen goeroe, ik volg niemand, ik lees hier en daar en pik op wat goed voelt
Ok, man, zeker doen wat goed voelt.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206185196
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:21 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ok, man, zeker doen wat goed voelt.
Niet dan? of ben jij liever afhankelijk van bronnen die je vertellen hoe en wat?
pi_206185219
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:24 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Niet dan? of ben jij liever afhankelijk van bronnen die je vertellen hoe en wat?
Ik volg niemand, nergens en dat is in deze tijd niet heel gebruikelijk.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  maandag 3 oktober 2022 @ 08:36:20 #31
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206185757
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:19 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Is geen goeroe, ik volg niemand weinig sites en personen, ik lees hier en daar en pik op wat goed voelt
Hoe werkt dat dan? Je komt een bericht tegen van 'Jan'...je leest het en denkt, 'dit klopt, ik voel dat'?
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206186640
quote:
4s.gif Op maandag 3 oktober 2022 08:36 schreef aloa het volgende:

[..]
Hoe werkt dat dan? Je komt een bericht tegen van 'Jan'...je leest het en denkt, 'dit klopt, ik voel dat'?
Ja, klopt, als ik iets lees wat me interessant lijkt krijg ik meestal een branderig gevoel in mijn rechter teen, een teken dat het zou kunnen kloppen, en andere keren lees ik wat news en dan brandt het in mijn linkerteen. Een teken dat het fake news is
Het kan ook gebeuren dat ik helemaal niets voel als ik iets lees, dan gok ik meestal

Hoe doe jij het als je een bericht tegen komt? Je leest het en wacht af hoe de meerderheid erover denkt?
Lekker veilig, kan ook hoor, zo doen de meesten het
pi_206187200
alles is giftig als je er maar veels teveel van tot je neemt..... zelfs van teveel water drinken kun je aan een overdosis sterven:
Young woman dies of water intoxication
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 3 oktober 2022 @ 11:34:01 #34
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_206187433
De tandartsen zijn weer bang voor minder werk ? Dat waren ook degenen die tegen de toevoeging van fluoride aan het drinkwater waren wegens "gezondheidsbezwaren". Een clubje dat meer dan voldoende geld kan uittrekken om een onderzoeksbureau in te huren voor een onderzoek met vooraf vastgelegde resultaten.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_206189890
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2022 00:02 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik eet al sinds ik me kan herinneren veel conserveringsmiddelen, echt veel. Klopklop (slagroom) en ladingen tomatensoep (california). Vrijwel alles wat nu niet meer verkocht wordt omdat: Slecht. Mijn gezondheid is en was toppie. Poets uiteraard ook met tandpasta en ik leef nog steeds :o
En hoe oud ben je? Anders zegt het natuurlijk weinig.
  maandag 3 oktober 2022 @ 16:28:47 #36
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206190239
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:24 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ja, klopt, als ik iets lees wat me interessant lijkt krijg ik meestal een branderig gevoel in mijn rechter teen, een teken dat het zou kunnen kloppen, en andere keren lees ik wat news en dan brandt het in mijn linkerteen. Een teken dat het fake news is
Het kan ook gebeuren dat ik helemaal niets voel als ik iets lees, dan gok ik meestal

Hoe doe jij het als je een bericht tegen komt? Je leest het en wacht af hoe de meerderheid erover denkt?
Lekker veilig, kan ook hoor, zo doen de meesten het
_O-

Leuke grap :D


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206199087
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 02:08 schreef koosbasterd het volgende:
Fluoride is het probleem, maak je tandpasta zelluf
Gewoon Paradontax halen. De versie zonder fluoride.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:39:59 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206199188
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:11 schreef RM-rf het volgende:
alles is giftig als je er maar veels teveel van tot je neemt..... zelfs van teveel water drinken kun je aan een overdosis sterven:
Young woman dies of water intoxication
Dit.

Hold my wee for a Wii
https://crappygames.mirah(...)20a%20Nintendo%20Wii.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:37:55 #39
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206205247
quote:
Overigens was het toen al bekent dat dit gevaarlijk is, soms vraag ik me wel eens af hoever willen mensen gaan voor materiële zaken? Is het leven je niks meer waard dat je verder gaat dan je eigenlijk kan?

Eigenlijk zou dat ook wel een leuke discussie zijn, alleen niet echt BNW.
Lach met een schone bips
pi_206207147
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:29 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Gewoon Paradontax halen. De versie zonder fluoride.
Ja paradontax blauw, ik weet het nog. Nee, is bende. Ik kocht dat vroeger ook, ze hebben ondertussen de ingrediënten veranderd.
Verder zit er allemaal vage zooi in zoals in elke tandpasta wat daar niets te zoeken heeft. Het heeft een doel. o.a. je pijnappelklier naar de klote helpen. Zie link hierboven die ik plaatste
pi_206215883
Een beetje fluoride in de tandpasta is prima tegen gaatjes, maar ik heb gelukkig mijn dochter nooit laten meedoen aan de hype van fluorbehandelingen of fluortabletjes. Gelukkig had ik ook wel tandartsen die daar ook niet echt op aandrongen.
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 21:57:50 #42
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206218734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:26 schreef -Shii- het volgende:
Een beetje fluoride in de tandpasta is prima tegen gaatjes, maar ik heb gelukkig mijn dochter nooit laten meedoen aan de hype van fluorbehandelingen of fluortabletjes. Gelukkig had ik ook wel tandartsen die daar ook niet echt op aandrongen.
Ooowww die fluor behandelingen, nog steeds nachtmerries van dat gebitje met die meuk erin :(
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:52:23 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_206240326
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ooowww die fluor behandelingen, nog steeds nachtmerries van dat gebitje met die meuk erin :(
Erg was dat he? Deed gewoon echt pijn.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:02:28 #44
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206241164
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Erg was dat he? Deed gewoon echt pijn.
En goor, tot aan overgeven aan toe...
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')