abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:07:37 #1
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_206171092
Hallo!

Ik zoek een goed snelle vpn met veel opties. ook voor TV en Android gebruik. Maar omdat ik geen creditkaart heb kan ik niet per maand gaan betalen en wil ik in een keer betalen voor 2 jaar of zelfs al time. als het maar geen abonnement is...

Bedankt
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
pi_206172589
NordVPN _O_

Goed ... check
Snel ... check
2 jaar ... check
iDeal ... check
Android ... check

Maar wat bedoel je met "ook voor TV"?
  zondag 2 oktober 2022 @ 06:35:21 #3
225540 Pugg
Friends forever
pi_206173246
DIG / Welke VPN is goed voor mij?

Alweer of nog steeds ?
  zondag 2 oktober 2022 @ 13:29:44 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206176246
Ook voor tv is een beetje lastig. Dan moet je een router hebben waar je een VPN als client mee kan gebruiken met OpenVPN en weten hoe je een vlan in moet stellen op die router zodat niet tal je verkeer over de vpn gaat.

Verder is NordVPN idd wel kek.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_206184548
NordVPN zou ik niet willen aanbevelen. Die spelen met hun commercials in op de ongegronde angst van mensen, alsof je digitale 'zijn' enorm gevaar loopt zonder VPN. Geen faire toko.

ProtonVPN is een aanbeveling waard, evenals Mullvad. Als je een Europese VPN wil zou ik bij een van die twee gaan.

Een VPN 'afbetalen' voor een lifetime licentie kan weinig goeds zijn. Goede diensten kosten nu eenmaal knaken. Bij Proton kan je contant betalen door het geld letterlijk naar ze op te sturen, dus zo zou je prima vooruit kunnen betalen voor twee jaar tegelijk.
  zondag 2 oktober 2022 @ 23:42:23 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206185015
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 22:49 schreef informatieverlener het volgende:
NordVPN zou ik niet willen aanbevelen. Die spelen met hun commercials in op de ongegronde angst van mensen, alsof je digitale 'zijn' enorm gevaar loopt zonder VPN. Geen faire toko.

ProtonVPN is een aanbeveling waard, evenals Mullvad. Als je een Europese VPN wil zou ik bij een van die twee gaan.

Een VPN 'afbetalen' voor een lifetime licentie kan weinig goeds zijn. Goede diensten kosten nu eenmaal knaken. Bij Proton kan je contant betalen door het geld letterlijk naar ze op te sturen, dus zo zou je prima vooruit kunnen betalen voor twee jaar tegelijk.
Dat van NordVPN zijn ze redelijk op teruggekomen sinds ze daarop plat zijn gegaan. En qua dienst is het lekker uitgebreid en krijg je waar voor je geld. Fijne bandbreedte en veel manieren om het te gebruiken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_206185090
NordVPN heeft mij te veel en te agressieve marketing. Ze adverteren nu ook al op tv. Dat kost veel geld dat niet naar productontwikkeling en meer servers kan gaan. En het web staat vol met tientallen schimmige "vpn review sites" waar heel toevallig NordVPN als eerste uit de bus komt.
pi_206186669
Bij NordVPN teveel last gehad van snelheidsproblemen in het jaar dat ik het had…

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 22:49 schreef informatieverlener het volgende:
ProtonVPN is een aanbeveling waard, evenals Mullvad. Als je een Europese VPN wil zou ik bij een van die twee gaan.
Ben wel te spreken over Mullvad, ik trek met gemak > 500 Mbps over hun lijn en het ondersteunt Wireguard :)
pi_206190373
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 06:35 schreef Pugg het volgende:
DIG / Welke VPN is goed voor mij?

Alweer of nog steeds ?
alsof hij de topics daadwerkelijk leest
pi_206190448
Ik ben erg te spreken over NordVPN. Goede doorvoersnelheid, goede verbindingssnelheid (2-4ms vertraging).

Werkt op Windows, Linux, Android en eventueel kan je gewoon je netwerk via NordVPN laten lopen.

Het is wel lichtelijk irritant dat ze hun randproducten (password manager) proberen te slijten, maar verder geen klachten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_206190468
Torguard is ook wel OK
pi_206190974
Ga ook Nord nemen.
Had jarenlang Avast security + VPN, maar ze maken teveel reclame en krijg regelmatig popups voor en van henzelf.
150 Dagen voor afloop van hun VPN begonnen ze al te leuren over verlenging.

Een VPN moet goed en snel werken (vanuit een land zonder 14-9-5 of zo verdrag) ; geen logboek bijhouden en voldoende servers wereldwijd.
EN niet zeuren met popups.
pi_206191442
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:02 schreef gepromoveerT het volgende:
Ga ook Nord nemen.
Had jarenlang Avast security + VPN, maar ze maken teveel reclame en krijg regelmatig popups voor en van henzelf.
150 Dagen voor afloop van hun VPN begonnen ze al te leuren over verlenging.
Ik betwijfel of dat bij Nord veel anders zal zijn... Duurt nog 2,5 jaar, maar ik heb zo'n vermoeden dat die ook op tijd zullen mieren of ik wil verlengen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_206195243
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ik betwijfel of dat bij Nord veel anders zal zijn... Duurt nog 2,5 jaar, maar ik heb zo'n vermoeden dat die ook op tijd zullen mieren of ik wil verlengen.
Ik kan bevestigen dat dat NIET het geval is ...
pi_206195281
VyperVPN. Heb deze volgens mij voor 10 jaar gekocht werkt perfect
pi_206195462
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 23:18 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik kan bevestigen dat dat NIET het geval is ...
ok, tof.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_206195612
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ik betwijfel of dat bij Nord veel anders zal zijn... Duurt nog 2,5 jaar, maar ik heb zo'n vermoeden dat die ook op tijd zullen mieren of ik wil verlengen.
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 23:18 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik kan bevestigen dat dat NIET het geval is ...
Ha; nieuw probleem. Kan niet betalen via iDeal.
Heb maar een serviceticket verstuurd naar hen.

Voordat iemand het over andere betalingsmethoden gaat hebben; ik wil en heb geen credit card en PayPall boycot ik. :P
pi_206195826
ExpressVPN. Al 4 jaar. Geen problemen. Werkt altijd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_206201551
Beginners review. :)
Heb zonet Nord VPN geïnstalleerd. 2,99 Euro p.m. voor 2 jaar voor 6 devices.
Is standaard; de andere toeters en bellen heb ik niet nodig.

Mijn Firefox zit nogal dichtgetimmerd. De betaling via iDeal kon ik slechts doen via de privacymodus. (heb FF even op "gebruik altijd privacymodus" gezet).
Ook met het installeren kreeg ik hetzelfde gedonder. Moest een mailadres voor het gebruik van Nord invullen.

Enfin; nu werkt het dus.
Naar Fok gaan, via Polen, gaf geen goede weergave van deze site, dus heb voor even de VPN uitgeschakeld.
Veel toeters en bellen, zoals Dedicated IP, Double VPN, Onion over VPN en P2P mogelijkheden, die ik in de toekomst wel eens zal uitproberen.

Wereldkaartje erbij, zodat je makkelijk een land kan selecteren.
Vooralsnog geen vertraging in de verbinding opgemerkt.
Ziet er vooralsnog wel goed uit :P
pi_206201863
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 17:43 schreef gepromoveerT het volgende:
Beginners review. :)
Heb zonet Nord VPN geïnstalleerd. 2,99 Euro p.m. voor 2 jaar voor 6 devices.
Is standaard; de andere toeters en bellen heb ik niet nodig.

Mijn Firefox zit nogal dichtgetimmerd. De betaling via iDeal kon ik slechts doen via de privacymodus. (heb FF even op "gebruik altijd privacymodus" gezet).
Ook met het installeren kreeg ik hetzelfde gedonder. Moest een mailadres voor het gebruik van Nord invullen.

Enfin; nu werkt het dus.
Naar Fok gaan, via Polen, gaf geen goede weergave van deze site, dus heb voor even de VPN uitgeschakeld.
Veel toeters en bellen, zoals Dedicated IP, Double VPN, Onion over VPN en P2P mogelijkheden, die ik in de toekomst wel eens zal uitproberen.

Wereldkaartje erbij, zodat je makkelijk een land kan selecteren.
Vooralsnog geen vertraging in de verbinding opgemerkt.
Ziet er vooralsnog wel goed uit :P
^O^

En je kunt het 30 dagen uitproberen … als het je (alsnog) niet bevalt, kun je een refund aanvragen.
  zondag 9 oktober 2022 @ 13:57:32 #21
267137 Cl04d
"Knowledge Is Power."
pi_206262970
Ik gebruik IPVanish, die houden ook geen logboek van jouw internet verkeer.
"If everything's a dream, don't wake me up."
pi_206263078
Ik heb IPVanish, werkt prima.
pi_206263129
Proton VPN.
Mullvad.
pi_206263203
Nog een keer ipvanish, al jaren.
Jesus saves but death prevails.
pi_206263881
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 22:49 schreef informatieverlener het volgende:
ProtonVPN is een aanbeveling waard, evenals Mullvad. Als je een Europese VPN wil zou ik bij een van die twee gaan.
14.gif. 14.gif. 14.gif.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')