abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:17:57 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206171233
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:11 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik heb nagevraagd bij familielid met militaire achtergrond en die zegt dat ie tig jaar geleden bij een poging is geweest om een nucleaire ontploffing te faken. Maar dat je dat met radiologische meters er direct uit haalt dat het een conventionele ontploffing is.

Dus niemand zou daar intrappen.
De Amerikanen houden alles heel goed in de gaten met hun satellieten en vliegtuigen. Daarnaast gebruikt Oekraïne ook drones voor verkenningsvluchten. De Russen kunnen het echt niet faken zonder gesnapt te worden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206171234
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zag een filmpje dat ze om de lichamen heen moesten rijden. OMG.
Een catastrofe gewoon, voor de Russen. :X
Hebben de Oekraïners geen four wheel drives dan?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:18:17 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206171239
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zag een filmpje dat ze om de lichamen heen moesten rijden. OMG.
Een catastrofe gewoon, voor de Russen. :X
Ja, dit is de geknipte versie
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206171258
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik ben niet goed in natuurkunde maar ik denk dat hij onderwater effectiever is. Dan heb je ook tegendruk van het water. Nu ontsnapt de druk direct in de lucht. Iemand die het weet? Al zal het evengoed wel een grote biem zijn.
Ik heb eens gezien dat je explosies heel goed kunt richten door er een zak water achter te hangen aan de tegengestelde kant van waar je wilt dat de kracht naartoe gaat (kan het YT filmpje helaas niet vinden, volgens mij Mythbusters ofzo). Het was in ieder geval zeer effectief. Zo kun je met een relatieve klein explosief grote lokale schade aanrichten. Wanneer je de explosie compleet in het water laat plaats vinden weet ik niet of dit meer schade aanricht. Lijkt me niet. En een tsunami veroorzaken lijkt me ook niet echt mogelijk met een relatief kleine nuke. Dat ligt meer aan de vorming van de grond lijkt me. Dit hebben ze al eens bij het Bikini eiland (Marshall eilanden) gedaan

Deze was 23KT

“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:20:14 #55
236264 crew  capricia
pi_206171265
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja, dit is de geknipte versie
Ziek hè.
Omdat 1 iemand perse die toespraak moest houden, moesten zij daar blijven. :r
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:20:22 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206171266
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:17 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Hebben de Oekraïners geen four wheel drives dan?
Er zijn filmpjes van lijken die 1 zijn geworden met het pad omdat er tig tanks overheen zijn gereden. Je zag alleen nog een silhouet..... Heel bizar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:21:23 #57
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_206171277
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:32 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Russen gebruiken ook al luchtafweerraketten om doelen op de grond te bestoken.
Alles wijst erop dat ze door hun wapenvoorraden raken en alles in de strijd gooien.
Zoals de Duitsers dat ook deden in de Tweede Wereldoorlog: FlaK -> Pak.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_206171280
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Er zijn filmpjes van lijken die 1 zijn geworden met het pad omdat er tig tanks overheen zijn gereden. Je zag alleen nog een silhouet..... Heel bizar.
Aiaiai, de werkelijkheid is gekker dan wat je kan verzinnen
pi_206171299
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De Russen die voor de weg hebben gekozen zijn afgeslacht.

[ twitter ]
En de personenauto’s die er tussen staan zullen ze ook wel gestolen hebben.
pi_206171308
Zou me niks verbazen als blijkt dat Rusland helemaal geen werkende of onderhouden kernwapens heeft, maar wil doen alsof het dat wel heeft door die reeks zeemijnen tot ontploffing te brengen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206171311
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik heb eens gezien dat je explosies heel goed kunt richten door er een zak water achter te hangen aan de tegengestelde kant van waar je wilt dat de kracht naartoe gaat (kan het YT filmpje helaas niet vinden, volgens mij Mythbusters ofzo). Het was in ieder geval zeer effectief. Zo kun je met een relatieve klein explosief grote lokale schade aanrichten. Wanneer je de explosie compleet in het water laat plaats vinden weet ik niet of dit meer schade aanricht. Lijkt me niet. En een tsunami veroorzaken lijkt me ook niet echt mogelijk met een relatief kleine nuke. Dat ligt meer aan de vorming van de grond lijkt me. Dit hebben ze al eens bij het Bikini eiland (Marshall eilanden) gedaan

Deze was 23KT

Dan zou die onderwatermijn dus, rechtomhoog een drukgolf veroorzaken.
pi_206171325
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:21 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zoals de Duitsers dat ook deden in de Tweede Wereldoorlog: FlaK -> Pak.
De Gepard schijnt ook wel raad te weten met gronddoelen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Beste debater 2022 zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:25:20 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206171330
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Word BNW ook aangevallen?
Niet nodig, die gifbelt op Fok implodeert vanzelf wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206171331
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou me niks verbazen als blijkt dat Rusland helemaal geen werkende of onderhouden kernwapens heeft, maar wil doen alsof het dat wel heeft door die reeks zeemijnen tot ontploffing te brengen.
Van de 5900 zullen er vast wel een aantal werken.

We moeten echt onderscheid maken tussen de investeringen in kanonnenvoer en de wapens die het bestaan van het land garanderen. Dat is niet vergelijkbaar qua prioriteit.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:26:04 #66
236264 crew  capricia
pi_206171338
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Er zijn filmpjes van lijken die 1 zijn geworden met het pad omdat er tig tanks overheen zijn gereden. Je zag alleen nog een silhouet..... Heel bizar.
Ik heb nog nooit zoveel lichamen en ander materiaal op 1 weg zien liggen.
Omdat ze gisteren niet weg mochten. Ik reken dit Poetin direct aan.
Definitely not CIA
  Beste debater 2022 zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:27:15 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206171348
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ik verwacht overigens eerst een kernproef of een kernbom tot ontploffing brengen hoog in de lucht boven Kiev.
Putin gaat helemaal niks doen, en hij schijt in z'n broek voor Europa en vooral een boos Europa. En terecht.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:28:49 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206171366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik heb eens gezien dat je explosies heel goed kunt richten door er een zak water achter te hangen aan de tegengestelde kant van waar je wilt dat de kracht naartoe gaat (kan het YT filmpje helaas niet vinden, volgens mij Mythbusters ofzo). Het was in ieder geval zeer effectief. Zo kun je met een relatieve klein explosief grote lokale schade aanrichten. Wanneer je de explosie compleet in het water laat plaats vinden weet ik niet of dit meer schade aanricht. Lijkt me niet. En een tsunami veroorzaken lijkt me ook niet echt mogelijk met een relatief kleine nuke. Dat ligt meer aan de vorming van de grond lijkt me. Dit hebben ze al eens bij het Bikini eiland (Marshall eilanden) gedaan

Deze was 23KT

Ik zat te denken in de richting van het opbouwen van druk. Het water zorgt volgens mij voor een natuurlijke wand waarin je druk opbouwt. Maar ik heb er dan ook geen verstand van :P

Wajo! dat filmpje. Zieke shit hoor die nukes
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206171392
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:25 schreef Confetti het volgende:

[..]
Van de 5900 zullen er vast wel een aantal werken.

We moeten echt onderscheid maken tussen de investeringen in kanonnenvoer en de wapens die het bestaan van het land garanderen. Dat is niet vergelijkbaar qua prioriteit.
Tot nu toe zijn alle investeringen in wapens die het voortbestaan van Rusland moet garanderen 1 grote grap gebleken. Als ze simpele tanks of handwapens al niet fatsoenlijk kunnen onderhouden wegens algemeen falen en corruptie, waarom zou je dan wel denken dat ze hun kernwapens wel fatsoenlijk kunnen onderhouden?

Dat laatste is ook nog eens het meest complexe. Als je het onderhoud van kernwapens een jaar niet goed doet, dan is het twijfelachtig of ze wel werken en vormen die wapens een groter risico voor jezelf dan het land waar je ze op af wil schieten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:30:37 #70
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206171394
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit zoveel lichamen en ander materiaal op 1 weg zien liggen.
Omdat ze gisteren niet weg mochten. Ik reken dit Poetin direct aan.
Elke dode is direct aan te rekenen aan Poetin.
Maarja, wel lullig dat deze verplicht waren te sterven omdat anders het feestje van Poetin verpest zou worden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206171409
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:23 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Dan zou die onderwatermijn dus, rechtomhoog een drukgolf veroorzaken.
Ik denk dat de drukgolf wel door het water heen gaat hoor. Geen visje wat nog leeft in een radius van een paar kilometer. Maar een Tsunami? Misschien... die van Bikini was 23KT, dus je moet er wel een flinke bom ingooien dan. En volgens mij ligt het dan nog aan de vorm van de grond onder de zee
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:32:27 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206171420
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Tot nu toe zijn alle investeringen in wapens die het voortbestaan van Rusland moet garanderen 1 grote grap gebleken. Als ze simpele tanks of handwapens al niet fatsoenlijk kunnen onderhouden wegens algemeen falen en corruptie, waarom zou je dan wel denken dat ze hun kernwapens wel fatsoenlijk kunnen onderhouden?

Dat laatste is ook nog eens het meest complexe. Als je het onderhoud van kernwapens een jaar niet goed doet, dan is het twijfelachtig of ze wel werken en vormen die wapens een groter risico voor jezelf dan het land waar je ze op af wil schieten.
Ik zie nu loodsen vol met verroeste nukes voor me :')

Hebben de Amerikanen ook niet problemen met het onderhouden van de nukes? En die hebben meer budget dan de Russen..... Dat zegt wel genoeg lijkt mij.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206171432
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik zat te denken in de richting van het opbouwen van druk. Het water zorgt volgens mij voor een natuurlijke wand waarin je druk opbouwt. Maar ik heb er dan ook geen verstand van :P

Wajo! dat filmpje. Zieke shit hoor die nukes
Nja, het ziet er interessant uit, maar lees het verhaal maar eens wat er gebeurt is bij de Bikini eilanden. Daar zijn hele vuile spelletjes gespeelt. De bevolking was daar gewoon aanwezig om te kijken wat de straling met de mensen zou doen. Proefkonijnen dus. Er is ook een recente Netlix docu over gemaakt. Maargoed, beetje offtopic
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Beste debater 2022 zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:34:32 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206171449
Sowieso al die defaitisten en nestbevuilers met hun eeuwige gejank over een 'zwak Europa', met begerige ogen kijkend naar 'sterke man' Putin en diens wonderleger, omdat in het mannelijke Rusland homo's tenminste nog gewoon op straat in elkaar gebeukt worden...

Zwak Europa? We'll see...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206171456
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 23:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik zie nu loodsen vol met verroeste nukes voor me :')

Hebben de Amerikanen ook niet problemen met het onderhouden van de nukes? En die hebben meer budget dan de Russen..... Dat zegt wel genoeg lijkt mij.
En of die problemen hebben:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')