Ik vond haar eerst niet zoveel, maar vanavond is ze leukquote:
maar vanavond is in de loods nur schlechte muziekquote:
Nu weten we het welquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar vanavond is in de loods nur schlechte muziek
1 lied was goed
Ze hebben in de loods een andere smaak dan jijquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar vanavond is in de loods nur schlechte muziek
1 lied was goed
Die heeft weer gezopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja Babette heeft het over de mooiste avond ooit in de loods.
Alicia vond het niks en stond te zeiken bij GJ hieroverquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:19 schreef D. het volgende:
Ze kappen de Beach Boys af?
Was dat geen verzoekje?
Dat kan zijn, maar als het iemands verzoekje is dan is dat 'not done'quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:20 schreef IkFok het volgende:
[..]
Alicia vond het niks en stond te zeiken bij GJ hierover
stream 1 bern en sasha wandelendquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou de niet-dansers wel even willen zien maar op beide streams alleen dansen toch?
Bern en Sas wandelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou de niet-dansers wel even willen zien maar op beide streams alleen dansen toch?
Dat is zijn 'coole' lookquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano danst ook niet? Kijkt ook niet blij..
Ahumquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:31 schreef ninalove2 het volgende:
kut steamlock hier dus kotsbeu van pfffffffffffff
Ja, maar die hebben ze niet gekozen, dus dat doet er verder niet toequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:26 schreef mario390 het volgende:
queen is goed maar heeft veel betere songs radio gaga, want to break...
aqua de band wat barbie girl zingtquote:
Mijn Right Said Fred van zojuist dan ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ze niet gekozen, dus dat doet er verder niet toe
Jawel! Die hoorde ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn Right Said Fred van zojuist dan ook niet
Het gaat mij erom dat er wel eens vaker offtopic gegaan wordt maar dat alleen mario erop aangesproken wordt, zoals hij ook aangeproken wordt op het woordje kut, terwijl dat door meerderen gebruikt wordt.quote:
nee die daarvoor hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:29 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Bieber Van De Kroeg
Donnie & Mart Hoogkamer
Nou inderdaad. Goede observatie en eindconclusiequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik ben er nu achter, Sacha en Bern maken elkaar saai, los van elkaar kunnen ze opbloeien, ook Sacha.
Ik ben benieuwd of ze elkaar morgen weer oppakkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sacha en Bern maken elkaar saai, los van elkaar kunnen ze opbloeien, ook Sacha.
Zeker welquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:33 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind dit toch wel leuker om te zien dan een avondje kaarten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:34 schreef mijntjexx het volgende:
Erik vindt dit ook een leuk nummer dus gaat de dansvloer op
Ze kunnen geen van allen zingen, maar zij is niet om aan te horenquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:36 schreef Seattle het volgende:
Hoe leuk en gezellig ook. Moeders hier gaat stoppen met kijken. Tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |