Ik zei het toch! Niet voor niets was ik de hele week al hyped om vanavond naar 2016 te kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Vind dit een tof jaar. Ik weet niet wat ik mee maak.
Nee wacht. Sam steelt niet. Dar is hij te braaf voor. Hij heeft vast het geheime recept gevraagd.quote:
Echt één van de grootse verschillen tussen jury en publiek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh ja, deze.
Deze vond ik goed, jammer dat zijn jury optreden niet lekker ging.
Een (ten minste) van zijn uithalen was ook het grootste verschil in zuiverheid wat ik ooit heb gehoord tussen jury- en publieksoptreden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Echt één van de grootse verschillen tussen jury en publiek.
Het refrein blijft voorlopig nog wel even in mijn hoofd zitten.
Nee, vind ik niet. Dit is een mooi nummer, maar er zit totaal geen ziel in imo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
Zo zonde dat Australië toen niet won.
Hier ook, maar eigenlijk is dit ook helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik was dit helemaal vergeten, ondanks die maniakale ogen.
Griekenland doet mee, dus dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:09 schreef NailQueen het volgende:
Nee serieus. Dit is lekker. DIt moet toch wel van 1 land 12 punten krijgen?
Het lied is idd niet verkeerd. Die ogen hadden echter wel een tikje Pannecoucke staging kunnen hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier ook, maar eigenlijk is dit ook helemaal niet verkeerd.
Het liedje wat hierna komt, heb ik ook pas jaren later gewaardeerd.
Dat is best wel laat. Maar terecht wmb.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied heb ik pas op waarde geschat sinds @:molloot200 's Best of The Decade.
He? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even kijken of hij weer van die muur dondert.
In zijn repetitie viel hij van die stapsteentjes die in die projectiemuur zitten.quote:
Rusland vond het altijd belangrijker dat het kans maakte het goed te doen dan dat het een originele boodschap bracht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Dit is zo afgekeken van Mans Zelmerlow
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In zijn repetitie viel hij van die stapsteentjes die in die projectiemuur zitten.
Dat stond me ook meteen het meest tegen aan dit optreden. Het is echt heel erg de winnaar van vorig jaar ^2quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:25 schreef NailQueen het volgende:
Wat Mans kan dat kan ik beter, moet hij gedacht hebben
Vast wel, maar ik zou niet weten waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |