abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206166430
https://www.ad.nl/sport/v(...)at-coureur~a686b987/

quote:
Een bizar filmpje uit 2019 heeft behoorlijk wat stof doen opwaaien in de wereld van de Moto3. Op de beelden is te zien hoe voormalig motorcoureur Tom Booth-Amos meerdere keren geschopt wordt door een mecanicien van zijn eigen team. Onder leiding van Aleix Espargaro roepen de coureurs organisator Dorna nu op om actie te ondernemen.
En dan, het statement, die kan je tegenwoordig overal vandaan copy-pasten:

quote:
„Wij keuren dit gedrag ten strengste af en willen graag publiekelijk onze excuses aanbieden aan Tom Booth-Amos. De mecanicien is niet langer betrokken bij het team. Geweld in welke vorm dan ook is onacceptabel in onze sport en we hebben maatregelen getroffen om te garanderen dat dit niet meer voor kan komen in de toekomst.”
Graag wil ik van jullie methodes horen hoe je voorkomt dat iemand pissig en onredelijk wordt en iemand een schop geeft.

Alleen nog maar rolstoel-monteurs aannemen? Wel goed voor je diversiteit-quota.
Op donderdag 15 april 2021 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pedofilie en homoseksualiteit, daar bestaat natuurlijk ook een link tussen, maar dat hoor je nooit om homoseksuelen te beschermen.
pi_206167112
Goed, buiten dat je gewoon van elkaars lijf af blijft, tenzij er een consent is tussen 2 volwassenen, en daar reken ik 16+ voor het gemak ook even onder, zit ik toch nog met een vraag.

Wat zijn dan specifiek die grenzen?
Want de n heeft er geen problemen mee als er iemand een arm om de schouders gooit of terloops met een arm of een hand langs ze heen gaat.
Een ander staat al in brand als je maar naar ze knipoogt.
Zijn er regels voor of ligt het echt aan de persoon bij wie het gebeurt,
Ligt het aan de persoon die het doet,
Of ligt het aan het moment, het uur van de dag dat het gebeurt?

En bij wie mag je wat doen en wanneer niet?
Dat kan je van de buitenkant niet zien.
Of moeten we straks maar met afstandhouders gaan rondlopen, zodat we maar niet in elkaars personal space terecht komen?

Is 'wat zijn grensoverschrijdende gedragingen' het nieuwe 'wat is een vrouw'?
Zo'n vraag waar niemand eigenlijk een anwoord op heeft?

Waarmee ik niet wil zeggen dat alleen vrouwen hiervan slachtoffer zijn, want ook onder mannen is er veel verborgen leed.

[ Bericht 1% gewijzigd door marc0871 op 01-10-2022 18:36:59 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')