Hij doet in ieder geval iets. Dat is toe te juichen. Maar ja, ik kende ook iemand die helemaal niets kon, en die kon zo bij de GGD aan de slag bij vaccinatiecentra. Ze hebben er zelfs goedbetaalde jobjes als mensen die je opvangen bij de ingang. Hoef je weinig voor te doen. Is goed betaald.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zelfontplooiing, en om een doel in het leven te hebben. Hij zegt ook dat hij nu op dit moment door ziekte niet kan werken, maar heeft hoop dat dat verandert.
Ja, ik heb gekozen voor het goedkoopste internet en tv abonnement. Bij tmobile betaalde ik 52,00quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
26 voor tv en internet? Dat wil ik ook.
Ook bij de GGD gewerkt. ¤16,00 per uur verdiende ik en ik had zo een 4 uur pauze per dienstquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:35 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hij doet in ieder geval iets. Dat is toe te juichen. Maar ja, ik kende ook iemand die helemaal niets kon, en die kon zo bij de GGD aan de slag bij vaccinatiecentra. Ze hebben er zelfs goedbetaalde jobjes als mensen die je opvangen bij de ingang. Hoef je weinig voor te doen. Is goed betaald.
Simpel, de studenten die 35 jaar of langer geleden een pretstudie hebben kunnen volgen, hebben tegenwoordig de leiding over ons land.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:14 schreef LXIV het volgende:
35 jaar geleden kreeg je als student zoveel geld dat je na het betalen van je studiekosten nog kon sparen. Daarnaast had je nog een OV- kaart met onbeperkt gebruik van alle OV door heel Nederland.
Nu hebben ze bijna niks meer. Hoe kan dat? De belastingen zijn voortdurend verhoogd en iedereen werkt nu.
Precies. Ik ken dus ook iemand die dat deed. Die werkte eerst in een supermarkt voor een grijpstuiver, de switch was snel gemaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ook bij de GGD gewerkt. ¤16,00 per uur verdiende ik en ik had zo een 4 uur pauze per dienstin het weekend nog eens 100% toeslag en dan de hele dienst niks doen. De overheid is goed in geld verkwisten:')
Ik had graag een uitkering tijdens mijn studententijd gehad. 1000 euro gratis geld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:00 schreef TornadoDK het volgende:
Ik kon als student ook amper rondkomen, ik werkte ook nog eens 20 uur per week en had geen woning voor mezelf maar gewoon studentenkamer
Dat zal goed kunnen. Ik word al nergens aangenomen omdat ik geen ervaring heb en ben bijna klaar met mijn studie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:19 schreef Fer het volgende:
Over 4 jaar weer in het nieuws. Kevin is afgestudeerd en wordt nergens aangenomen. Te oud, te weinig ervaring, geen match met het team, enz…
Welke studie doe je, wanneer ben je klaar en voor welke functies word je niet aangenomen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat zal goed kunnen. Ik word al nergens aangenomen omdat ik geen ervaring heb en ben bijna klaar met mijn studie.
Dat is mijn gedachte dus ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:06 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom zou iemand die totaal niet kan werken gaan studeren? Want het klinkt als een permanente situatie.
Verder is het denk ik ook wel heel lastig om voor dit soort uitzonderingsgevallen beleid te maken.
die heb je ook niet nodig om full time te werkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op je 22e heb je geen Master op zak in dit land hoor
Hoe doe je dat 26 pm voor tv en internet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Klopt ik betaal 26,00 p.m bij ziggo tv en internet en 20 euro telefoon abonnement.
Er zijn een paar jaren geweest dat studiefinanciering ruimer was (nog steeds geen luilekkerland trouwens, ik ken niemand die een overschot had, laat staan dat op de pennyrekening parkeerde), maar daar is men heel snel vanaf gestapt omdat het geldsmijterij was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:14 schreef LXIV het volgende:
35 jaar geleden kreeg je als student zoveel geld dat je na het betalen van je studiekosten nog kon sparen. Daarnaast had je nog een OV- kaart met onbeperkt gebruik van alle OV door heel Nederland.
Nu hebben ze bijna niks meer. Hoe kan dat? De belastingen zijn voortdurend verhoogd en iedereen werkt nu.
Er is overal personeelstekort en je kan nog steeds geen baan vinden? Kom op nou!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat zal goed kunnen. Ik word al nergens aangenomen omdat ik geen ervaring heb en ben bijna klaar met mijn studie.
Daar zijn de verjubelde aardgasbaten gebleven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:14 schreef LXIV het volgende:
Van iemand die op Schiphol werkt naar iemand die nergens een baan kan vinden. Kan gewoon!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |