Ja die mouwen, die streepjes gaan echt raar doen op cameraquote:
Wat een mooie leeftijd.quote:
oeh ja nu je het zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja die mouwen, die streepjes gaan echt raar doen op camera
Dank jequote:
Deze uitspraak.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, nog niet op de helft
Euhhhhhhhhhh ik lees maar niet wie dit zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent wel vaak de aanleiding.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, nog niet op de helft
Dat vind ik dus ook. Maar zoals je zegt er zijn er meer die het wel erg vinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens.
Ik val soms ook in de valkuil. Probeer het dan niet onnodig te rekken. Maar als de context duidelijk is en er niet hele gesprekken ontstaan dan vind ik het zelf niet erg.
Maar ja, we zijn met meer mensen op de wereld.
quote:
Daarom ben ik een beetje begonnen met offtopic berichten hierh een te halen wie weet gaat het dan hier ook gezellig wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb wat de Cos betreft weer andere irritaties. Beetje rekening houden met elkaar dan ja.
Als deze sc wat beter loopt dan is hier off-topic ook makkelijker. Maar als je geen antwoord krijgt of niemand post verder… dan is het natuurlijk demotiverend om hier te posten.
Dus ja, als we met z’n allle hier off topic gaan, desnoods mensen taggen, misschien gaat het dan beter met de COS en met de SC
Ik ben 25.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, al zeg ik het zelf
Wist niet dat we bijna even oud waren
Ziet er vreemd uit... plus dat benen altijd kouder zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp nooit waarom mensen in een kort broekje lopen, maar dan wel een trui dragen.
of een croptopquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp nooit waarom mensen in een kort broekje lopen, maar dan wel een trui dragen.
Je bent een goeie blauwequote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom ben ik een beetje begonnen met offtopic berichten hierh een te halen wie weet gaat het dan hier ook gezellig worden
Dat viel reuze mee hoor Childquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging net wel te ver erin. Fruitje had een grapje gemaakt en daar moest ik niet overheen gaan
Klets nietquote:
Hahahah morgen moet ik heul vroeg de deur uit en wil vandaag niksen, dus het komt wel goed uit dat je hier wat leven in de brouwerij probeert te stichtenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom ben ik een beetje begonnen met offtopic berichten hierh een te halen wie weet gaat het dan hier ook gezellig worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |