Ja, maar ik ging net wel te ver erin. Fruitje had een grapje gemaakt en daar moest ik niet overheen gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
af en toe een OT-tje maakt de COS zoooo veel gezelliger en beter te lezen
met welles nietes verhalenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vind ik soms ook wel ja. Anders krijg je een soort streamverslag.
Ik ken de struggle, zeker als je mobiel FOK!’t is dit makkelijker om in 1 topic te blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk... mijn goede voornemen (geen belofte, die durf ik niet te maken) is dat ik mijn quote hierheen tilIk ga het oprecht proberen! Want ik wil geen mensen irriteren. Naja... wat ik zei, gezelligheidsdier en 90% van mijn sociale contact, als het niet meer is, is fok en COS maakt het soms wat te gemakkelijk
Ik ga mijn best doen!
is er iemand overleden??quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging net wel te ver erin. Fruitje had een grapje gemaakt en daar moest ik niet overheen gaan
Had ik niet gelezen. Nog geen cos geopend.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging net wel te ver erin. Fruitje had een grapje gemaakt en daar moest ik niet overheen gaan
Ja dat mag dus niet hequote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken de struggle, zeker als je mobiel FOK!’t is dit makkelijker om in 1 topic te blijven.
Je zou haast in de sc gaan cossen
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
is er iemand overleden??
ernstig gewond geraakt??
nee
niks aan de hand dan
Wel ja zeg! Ik kreeg heuse straf van Dot hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik niet gelezen. Nog geen cos geopend.
Oh, is dat de grens al? Goed om te weten.![]()
Ik probeer me altijd te beperken tot 3 off-topic reacties.. maar misschien is dat al teveeeeel
Ohquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet heCOS is voor COS en hier mogen we gezellig zijn
Ik ben wel erg, zit zelfs achter mijn laptop
Maar ik geef toe dat ik de grens wel lastig vind, maar ik let erop
hier mag allesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet heCOS is voor COS en hier mogen we gezellig zijn
Ik ben wel erg, zit zelfs achter mijn laptop
Maar ik geef toe dat ik de grens wel lastig vind, maar ik let erop
Oei, zo erg heb ik het nog nooit gehadquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Wel ja zeg! Ik kreeg heuse straf van Dot hoormijn quote werd hierheen geheveld
je mag hier overal over lullen dus ook over de streamsquote:
Dan zeg ik dat Jasper een irritant jasje aan heeft voor op tvquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag hier overal over lullen dus ook over de streams
Thanksquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:05 schreef Ebinas het volgende:
@:Moeraskat
Gefeliciteeerd![]()
![]()
![]()
Maak er een hele fijne dag van!
ehhh huhquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat Jasper een irritant jasje aan heeft voor op tv
Hoe oud ben je geworden?quote: