Ik vraag mij altijd af hoe men dat voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De zus van Soul zit op 800 euro,dat is bijna niet te doen.
3 volwassenen 2 kidsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe men dat voor elkaar krijgt
Er is er een jarig hoera hoera kan je wel zien dat zij! Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen we blijblijblij een leven lang hoera hoera, een leven lang hoera hoera, een leven lang hoera!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks![]()
Een beetje maar. Uit eten, bios.. en even langs m’n ouders.
Ik heb gewoon geen behoefte aan visite in huis
quote:
quote:
Hier verder gezellig babbelen,quote:
Oh jeetje... je moet me zo vaak op de vingers tikken, ik schaam me gewoon... doe het niet express... het is gewoon zo gezelligquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier verder gezellig babbelen,
Ja dat is wel een gezin, maar dan nog.quote:
Is geen tik op de vingers hoor Child en ik begrijp dat dit ongemerkt gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeetje... je moet me zo vaak op de vingers tikken, ik schaam me gewoon... doe het niet express... het is gewoon zo gezellig
Hahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er is er een jarig hoera hoera kan je wel zien dat zij! Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen we blijblijblij een leven lang hoera hoera, een leven lang hoera hoera, een leven lang hoera!
Van harte gefeliciteerd schat!
Klinkt als een fantastische dag toch! Welke film ga je zien? En geniet van je ouders en het eten
Groot gelijk heb je hoor
Och die is lief ook! Dank jequote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:40 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd @:moeraskat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
@:Moeraskat
Happy Birthday
[ afbeelding ]
Je hebt groot gelijk hoor! En ik ben het ook helemaal met je eens. Alleen je maakt soms automatisch een grapje en dat leidt dan weer tot de volgende. Je pakt het heel erg lief aan. En ik snap ook wel dat het irritant isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen tik op de vingers hoor Child en ik begrijp dat dit ongemerkt gaat.
Zelf heb ik er geen moeite mee, moet zelf ook opletten dat ik het niet doe![]()
![]()
![]()
Maar er zijn users die zich er aan storen, die willen alleen dingen over de streams lezen, vandaar dat er ook een SC is.
En laat je dit in de ochtend toe dan is mijn in de middag boos als off-topic word verwijderd en dat het in de ochtend wel weer wordt toegestaan.
quote:
Je bent wel vaak de aanleiding.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk hoor! En ik ben het ook helemaal met je eens. Alleen je maakt soms automatisch een grapje en dat leidt dan weer tot de volgende. Je pakt het heel erg lief aan. En ik snap ook wel dat het irritant is
Gaat ook vaak vanzelf, betrap mij er ook wel eens op en dan moet ik mijzelf een tik op de vingers gevenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk hoor! En ik ben het ook helemaal met je eens. Alleen je maakt soms automatisch een grapje en dat leidt dan weer tot de volgende. Je pakt het heel erg lief aan. En ik snap ook wel dat het irritant is
Eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een evil userquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent wel vaak de aanleiding.
*pakt de verbanddoos met pleisters en zalf voor je*quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat ook vaak vanzelf, betrap mij er ook wel eens op en dan moet ik mijzelf een tik op de vingers geven![]()
Heb er al een paar blauw
af en toe een OT-tje maakt de COS zoooo veel gezelliger en beter te lezenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens.
Ik val soms ook in de valkuil. Probeer het dan niet onnodig te rekken. Maar als de context duidelijk is en er niet hele gesprekken ontstaan dan vind ik het zelf niet erg.
Maar ja, we zijn met meer mensen op de wereld.
Je hebt helemaal gelijk... mijn goede voornemen (geen belofte, die durf ik niet te maken) is dat ik mijn quote hierheen tilquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens.
Ik val soms ook in de valkuil. Probeer het dan niet onnodig te rekken. Maar als de context duidelijk is en er niet hele gesprekken ontstaan dan vind ik het zelf niet erg.
Maar ja, we zijn met meer mensen op de wereld.
Ja, vind ik soms ook wel ja. Anders krijg je een soort streamverslag.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
af en toe een OT-tje maakt de COS zoooo veel gezelliger en beter te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |