Hou eens op met klakkeloos tweets van allerlei idioten te kopiëren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Nog meer bull shit van die loser![]()
Kop van Noord-Holland is ook best een eind, dat is zowel met Auto als OV al snel 5 kwartier.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whut?!
Dit is echt regeltechte bullshit. Er zijn zat mensen bij de bedrijven op en rondom schiphol die uit de kop van NH komen en ten zuiden van Rotterdam.
Lijkt wel alsof ze gewoonweg mensen niet willen aannemen.
Ja, klopt, als ik naar Texel ga en op de ring Amsterdam zit, ben ik nog een hele tijd onderweg voor ik in Den Helder ben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 05:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kop van Noord-Holland is ook best een eind, dat is zowel met Auto als OV al snel 5 kwartier.
Rotterdam is ook al snel een uur.
Toen ik laatst uit Dublin aankwam stonden de koffers in elk geval niet meer tot het plafond gestapeld. Dat is een goed teken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 03:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou,ik kom ook weer naar Nederland hoor. Morgen vliegen en dan land ik zaterdag. Ben benieuwd hoe lang ik op m'n koffer moet wachten.
Je moet het hele stuk over de provinciale weg, en daar staan ook nog best veel stoplichten en vaak files.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, klopt, als ik naar Texel ga en op de ring Amsterdam zit, ben ik nog een hele tijd onderweg voor ik in Den Helder ben.
Zeker in de zomer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet het hele stuk over de provinciale weg, en daar staan ook nog best veel stoplichten en vaak files.
Hopelijk blijft hij duurzaam opgehoerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Nog meer bull shit van die loser![]()
Eindhoven, om maar wat te noemen, was het ook een teringbende. Met bagage misschien wat minder, omdat je daar nogal wat vluchten hebt met vooral handbagage.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
KLM liep 175.000.000 mis door de schiphol problemen, en dat is alleen de KLM. Laat dat eens de helft zijn van het omzet verlies op schiphol, kom je op 350 miljoen. Daar had je maar een deel van moeten uitgeven aan het behoorlijk betalen van personeel en al deze problemen waren er niet geweest. Nog los van de imagoschade, mensen die nu inzien dat je beter van kleine vliegvelden kan vliegen, etc etc
Dat bewijst des te meer dat geld niet het probleem was, en dat men het gewoon niet opgelost wílde hebben. Want had makkelijk gekund idd. Dat zag en ziet elke bestuurder en zelfs middelmatige managerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
KLM liep 175.000.000 mis door de schiphol problemen, en dat is alleen de KLM. Laat dat eens de helft zijn van het omzet verlies op schiphol, kom je op 350 miljoen. Daar had je maar een deel van moeten uitgeven aan het behoorlijk betalen van personeel en al deze problemen waren er niet geweest. Nog los van de imagoschade, mensen die nu inzien dat je beter van kleine vliegvelden kan vliegen, etc etc
Eerder postzegelmanagement, zie je in veel, iemand is verantwoordelijk voor zijn kleine eilandje en daar wordt op ge/bestuurd. Er wordt niet gekeken naar de kosten voor de gehele organisatie of keten..quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat bewijst des te meer dat geld niet het probleem was, en dat men het gewoon niet opgelost wílde hebben. Want had makkelijk gekund idd. Dat zag en ziet elke bestuurder en zelfs middelmatige manager
Klm is een amateuristische flut organisatie. Typisch een Frans staatsbedrijf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
KLM liep 175.000.000 mis door de schiphol problemen, en dat is alleen de KLM. Laat dat eens de helft zijn van het omzet verlies op schiphol, kom je op 350 miljoen. Daar had je maar een deel van moeten uitgeven aan het behoorlijk betalen van personeel en al deze problemen waren er niet geweest. Nog los van de imagoschade, mensen die nu inzien dat je beter van kleine vliegvelden kan vliegen, etc etc
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Klm is een amateuristische flut organisatie. Typisch een Frans staatsbedrijf.
Ik denk dat ze dit misbruiken om hun inefficiënte en incompetentie weg te schrijven.
Ah, kijk, een muilexpert.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Klm is een amateuristische flut organisatie. Typisch een Frans staatsbedrijf.
Ik denk dat ze dit misbruiken om hun inefficiënte en incompetentie weg te schrijven.
Dat soort cultuur wordt echter wel vaak afgedwongen door hoger management.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eerder postzegelmanagement, zie je in veel, iemand is verantwoordelijk voor zijn kleine eilandje en daar wordt op ge/bestuurd. Er wordt niet gekeken naar de kosten voor de gehele organisatie of keten..
Klopt, het is een manier om een bedrijf aan te sturen, met het idee dat als alle delen zo werken het geheel optimaal is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat soort cultuur wordt echter wel vaak afgedwongen door hoger management.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |