Dat weet alleen de Hr Benschopquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:10 schreef Alpha0 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze, zodra ze door hadden dat er tekorten bij beveiligers waren, ze gewoon niet meteen structureel die lonen hebben verhoogd?
Volgens mij is die "regel" ook alleen op politici die niet meer actief zijn of niet aanwezig.quote:
Rare tweet. Er was heel wat anders aan de hand.quote:
https://nos.nl/artikel/24(...)rking-vijfde-colonnequote:De fractievoorzitter van de PVV in de Eerste Kamer, Marjolein Faber, mag niet meer het woord voeren tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen. Voorzitter Jan Anthonie Bruijn ontnam haar het woord, nadat zij premier Rutte had gevraagd of "de vijfde colonne niet eigenlijk achter de regeringstafel zit".
De term 'vijfde colonne' verwijst naar groepen die heimelijk voor een vijand werken en een land ondermijnen. Faber gebruikte de term, omdat volgens haar "het Nederlandse volk zich verraden voelt". Dat vond Bruijn te ver gaan.
De beveiligers van Schiphol zijn juist de zeer gewilde mensen omdat ze de zwaarste screening hebben gehad, ik denk dat veel van hun toen pas realiseerden dat ze heel gewild waren, en dat ze allang goed elders verdienden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:10 schreef Alpha0 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze, zodra ze door hadden dat er tekorten bij beveiligers waren, ze gewoon niet meteen structureel die lonen hebben verhoogd?
Voor zulke tokkie posts hep je een facebok groep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:24 schreef mir1986 het volgende:
Vandaag via Schiphol gereisd met alleen handbagage. Binnen een kwartier was ik door de security. Erg rustig.
Achter de douane was het wel druk, maar leek goed georganiseerd te zijn.
Sorry hoor, wist niet dat je gepikeerd raakte!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor zulke tokkie posts hep je een facebok groep.
Gewoon lekker 4 uur van te voren aanwezig zijn, soms is het uurtje, soms 4 uur, drukste periode lijkt voorbij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:00 schreef Akathisia het volgende:
Ik val ergens eind volgende week te bewonderen op Schiphol. Ik heb de situatie omtrent Schiphol totaal niet gevolgd. Wat kan ik verwachten?
Ugh, dus toch. Thanks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon lekker 4 uur van te voren aanwezig zijn, soms is het uurtje, soms 4 uur, drukste periode lijkt voorbij.
Heeeeel lang wachten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:00 schreef Akathisia het volgende:
Ik val ergens eind volgende week te bewonderen op Schiphol. Ik heb de situatie omtrent Schiphol totaal niet gevolgd. Wat kan ik verwachten?
Hier ook meteen door de douane heen, maar wel vooraf 3 vluchten die geannuleerd waren in 2 dagen tijd. Nu alsnog via een dubbele omweg de hele dag bezig geweest om op mn bestemming te komen die normaal 2uur vliegen is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:24 schreef mir1986 het volgende:
Vandaag via Schiphol gereisd met alleen handbagage. Binnen een kwartier was ik door de security. Erg rustig.
Achter de douane was het wel druk, maar leek goed georganiseerd te zijn.
Laten we het hopen,KLM is vanaf de oprichting al een bodemloze put geweest die alleen bestaat dankzij enorme subsidies aan belasting centen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:46 schreef Idisrom het volgende:
Ik heb het gevoel dat de huidige Qatar-indekont-kruiperij van ons kabinet de ondergang van KLM wordt.
Qatar Airways krijgt voor mijn gevoel steeds meer landingsrechten, terwijl KLM nu zelfs lange afstandsvluchten schrapt.
De met staatsteun door gas gesteunde maatschappijen als Qatar Airways hebben oneigenlijk concurrentievoordeel op een maatschappij zoals KLM . En dat haan wij op regeringsniveau nu ook nog verder belonen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:06 schreef 111210 het volgende:
[..]
Laten we het hopen,KLM is vanaf de oprichting al een bodemloze put geweest die alleen bestaat dankzij enorme subsidies aan belasting centen.
Lees “de blauwe fabel” maar eens.
Hoe lang moest je wachten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:00 schreef Akathisia het volgende:
Niet. Was nergens een rijquote:
Rond 5u. Was er al om 2 maar leek normaal druk overal.quote:
Misschien kunnen ze met het vliegtuig komenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
800 vacatures nog open![]()
Reden: sollicitanten wonen te ver weg![]()
![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-ze-te-ver-weg-wonen
Zo maak je het wel stuk
Whut?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |