Daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar waar kun je dit makkelijk kijken? Is er een streaming dienst die alles heeft?
quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:39 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het nooit echt gezien maar ik kan me herinneren dat het op het schoolplein vaak ging over een gevecht met Frieza en hoe lang dat duurde.
Ja hier hetzelfde, de originele serie was juist leuk door de humor en luchtigheid. Is ook meer een soort ontdekkingstocht van Goku (roadmoviequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:05 schreef Harvest89 het volgende:
Vind ik persoonlijk de leukste serie, maar er bestaat de kans dat je het te kinderachtig vindt. Emperor Pilaf saga en Red Ribbon Army saga nemen zichzelf niet zo serieus, het is vooral veel humor.
illigale illigale.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar waar kun je dit makkelijk kijken? Is er een streaming dienst die alles heeft?
Met de frekwentie waarmee afleveringen uit kwamen duurde het letterlijk jaren.quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:39 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het nooit echt gezien maar ik kan me herinneren dat het op het schoolplein vaak ging over een gevecht met Frieza en hoe lang dat duurde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |