En bij iedereen die niet durft/wilt gaat er 10.000 uit de potquote:Op vrijdag 30 september 2022 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuwe opdracht
Bungeejumpen met een ei in de hand, iedereen die het ei heel kan houden krijgt punten
Je mag het wel in je broek doen ?quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuwe opdracht
Bungeejumpen met een ei in de hand, iedereen die het ei heel kan houden krijgt punten
quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ze vond het praaaachtig dat de jongens met haar dolden, gleed zowat door de keuken.
Geen geld voor de pot totdat iedereen geweest isquote:Op vrijdag 30 september 2022 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
En bij iedereen die niet durft/wilt gaat er 10.000 uit de pot
quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:59 schreef Sestra666 het volgende:
ik heb vandaag ook een ei gebakken, komt wel dichtbij zo
Doe jij het in je broek als je moet bungeejumpen?quote:
Geen idee... nog nooit gedaan en dat hou ik zoquote:Op vrijdag 30 september 2022 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Doe jij het in je broek als je moet bungeejumpen?
Mag hoor, zolang je je ei maar in je hand houdt
Ik heb het ook nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... nog nooit gedaan en dat hou ik zo
Geen geld verdient wel punten met blikjes schieten, daar hebben ze muziek 3 uur voor gekozenquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een domme vraag, paar dagen niets live gezien ... hebben ze nog geld verdiend ?
Moet nog een stuk of twintig COSsen teruglezen ....
Die zapp ik nu al wegquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:03 schreef D. het volgende:
Ruben de woordkunstenaar: wat er gebeurd had moeten worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |