iedereen had het erover dat er eieren waren gepakt, niet alleen Zoequote:Op vrijdag 30 september 2022 22:48 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Zoe is de grootste stoker daar....verdeel en heers
Ze wordt het sowieso niet, Maddy en schaduw manager Wanda en Sasha worden het vrees ik....quote:
Nee het is lekker rustig. Martin dreigde even, maar heeft zijn keutel al weer ingetrokken dacht ik.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn er nog mensen opgestapt de laatste paar dagen ?
Nieuwe opdrachtquote:Op vrijdag 30 september 2022 22:52 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze morgen niet ff een kraan in dat weiland zetten zodat Jasper ff kan bungeejumpen... goed voor zijn adrenaline... straks gaat ie snachts rondstruinen met een slagersmes....
Nee, het bleef bij dreigen en toen niks.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank je ...quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Nee het is lekker rustig. Martin dreigde even, maar heeft zijn keutel al weer ingetrokken dacht ik.
Wel gedreigt en 24 uur aangevraagd maar de keutel weer ingetrokkenquote:Op vrijdag 30 september 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuwe opdracht
Bungeejumpen met een ei in de hand, iedereen die het ei heel kan houden krijgt punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |