abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:22:53 #251
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_206163357
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik was een stabiele stream aan het zoeken inderdaad, dus ik heb me vermaakt.

Ik kijk inderdaad de regionale klassen ook niet. Net als dat ik niet naar amateurvoetbal kijk of challenger toernooien tennis. Ik kijk ook niet naar de ronde van Romandi of Qatar. Ik kijk graag per sport naar de hogere niveau's. Maar dat is eigenlijk niet eens zo zeer het punt.
Beetje rare vergelijking natuurlijk (zeker omdat de Ronde van Romani juist een World Tour-wedstrijd is en dus net zoals de Tour, Giro en Vuelta het hoogste niveau is). Amateurs boeien mij ook niet, maar aanstormende talenten wel. Ik hoef geen amateurwielrennen te zien, maar de junioren wel, want dat zijn de grote namen van de toekomst.

Net zoals ik F1 graag zie, maar als raceliefhebber ook graag naar de diverse kampioenschappen in de F2, F3 en F4 kijk, zodat je een idee hebt wat er aan zit te komen en je niet bij een nieuwe naam in de F1 denkt 'wie is dat eigenlijk?'.

Verder trekt de W Series mij ook niet echt, maar goed, dat is dan vooral omdat ik niet het idee heb dat daar mensen rijden die je over een paar jaar in de F1 gaat zien, wat in de F3 en F4 natuurlijk zeker wel het geval is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206163361
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:09 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Sky. Die keuze is er nog steeds.
kon het niet zo snel vinden op mijn F1 TV uitzendingen. Allerlei functies aan de rechter kant, maar als je even verkeerd klikt, zit je meteen weer op Terug en kan de stream opnieuw laden...

nu met het NL commentaar op het 'Internationale' icoon - wat ik al helemaal niet prettig vind - is het lastiger geworden.
via de tv streamen gaat het weer anders, want dan moet ik alles vooraf al instellen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_206163369
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Mijns inziens is dit de juiste plek: SPT / [Junior] Formuleklassen #80 - Monza
Er rijden nogal wat jonkies, maar het is natuurlijk geen junior-klasse. Het is een genderspecifieke klasse, maar ach.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:24:37 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206163389
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:23 schreef Sally het volgende:

[..]
kon het niet zo snel vinden op mijn F1 TV uitzendingen. Allerlei functies aan de rechter kant, maar als je even verkeerd klikt, zit je meteen weer op Terug en kan de stream opnieuw laden...

nu met het NL commentaar op het 'Internationale' icoon - wat ik al helemaal niet prettig vind - is het lastiger geworden.
via de tv streamen gaat het weer anders, want dan moet ik alles vooraf al instellen.
Op internationaal zetten en dan rechtsonder in de instellingen de audio veranderen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_206163427
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Beetje rare vergelijking natuurlijk (zeker omdat de Ronde van Romani juist een World Tour-wedstrijd is en dus net zoals de Tour, Giro en Vuelta het hoogste niveau is). Amateurs boeien mij ook niet, maar aanstormende talenten wel. Ik hoef geen amateurwielrennen te zien, maar de junioren wel, want dat zijn de grote namen van de toekomst.

Net zoals ik F1 graag zie, maar als raceliefhebber ook graag naar de diverse kampioenschappen in de F2, F3 en F4 kijk, zodat je een idee hebt wat er aan zit te komen en je niet bij een nieuwe naam in de F1 denkt 'wie is dat eigenlijk?'.

Verder trekt de W Series mij ook niet echt, maar goed, dat is dan vooral omdat ik niet het idee heb dat daar mensen rijden die je over een paar jaar in de F1 gaat zien, wat in de F3 en F4 natuurlijk zeker wel het geval is.
Mwa, die namen die doorbreken vanuit de F2 en F3 circuleren meestal al zolang in de paddock als grote talenten dat je daar de series niet voor hoeft te volgen. Maar ieder zijn ding h, ik heb niet de tijd om van alle sporten die ik leuk vind om te volgen ook de jeugd bij te houden.
pi_206163461
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Op internationaal zetten en dan rechtsonder in de instellingen de audio veranderen.
Dank voor de tip, ik zal het uitproberen in een ander filmpje, zoals nu de Tech Talk.
[edit: dat werkt nou juist niet, natuurlijk want dat soort extra dingen ZIJN van Sky :') :D
goed - ik klooi wel tijdens de kwali. Q1 is toch nooit zo interessant ;) en heb ook nog de Formula 1-app om de tijden te volgen. /edit]

(is dit offtopic...? want er is ook een F1 TV Pro-topic, toch? :@ )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_206163479
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:35:50 #258
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_206163497
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind de W-series een zeer geweldig en fantastisch initiatief.
Als Hamilton een V in zijn paspoort laat zetten kan ie zo meedoen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_206163518
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:35 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Als Hamilton een V in zijn paspoort laat zetten kan ie zo meedoen
Ik mis de grap?
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:39:30 #260
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_206163528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik mis de grap?
Misschien kan ie dan weer winnen ;)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:43:42 #261
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_206163568
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:23 schreef Sally het volgende:

[..]
kon het niet zo snel vinden op mijn F1 TV uitzendingen. Allerlei functies aan de rechter kant, maar als je even verkeerd klikt, zit je meteen weer op Terug en kan de stream opnieuw laden...

nu met het NL commentaar op het 'Internationale' icoon - wat ik al helemaal niet prettig vind - is het lastiger geworden.
via de tv streamen gaat het weer anders, want dan moet ik alles vooraf al instellen.
Juist bij Internationaal kun je de Sky audio kiezen. Of elke andere taal die ondersteund wordt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_206163596
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:43 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Juist bij Internationaal kun je de Sky audio kiezen. Of elke andere taal die ondersteund wordt.
Maar niet bij wat ik nu aan het uitproberen ben: de Tech Talk. Daar heb ik geen keuze. (iig niet via de browser zoals ik nu even groot scherm kijk. Mss via streamen op de tv - maar dan moet ik nog een apparaat met internet zien te vinden, lol)

Ik ga het straks bij een live-uitzending uitproberen. Nu ff de huishoudelijke zaken hier in huis oppakken ;)

jij ook dank voor de tips. Ik had al wel van alles voorbij zien komen inderdaad, maar als het dan even niet goed gaat, en je klikt te snel op Back/Terug, gaatie alles opnieuw laden. En dat wil je niet als er net een leuke inhaalactie is op de baan, LOL. :P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:48:15 #263
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_206163605
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik was een stabiele stream aan het zoeken inderdaad, dus ik heb me vermaakt.

Ik kijk inderdaad de regionale klassen ook niet. Net als dat ik niet naar amateurvoetbal kijk of challenger toernooien tennis. Ik kijk ook niet naar de ronde van Romandi of Qatar. Ik kijk graag per sport naar de hogere niveau's. Maar dat is eigenlijk niet eens zo zeer het punt.

Waar het me om gaat is dat er een klasse in het leven is geroepen SPECIAAL voor vrouwen. In een klasse die je niet anders kunt zien dan als opstapklasse voor de andere openwheel klassen. En dan mag je toch gewoon concluderen dat het niveau dusdanig is dat hij faalt in de opzet.

Want inderdaad, er rijden vrouwen in hogere klassen. Waar is die W-klasse dan voor? Waarom bestaat hij als er niemand doorstroomt naar de F3 of F2 en het niveau er MIJLENver vanaf ligt? Zou het kunnen dat het niet meer is dan een politiek correct geneuzel dat ze in het voorprogramma mogen van de F1 terwijl de coureurs eigenlijk het niveau niet hebben om daar ooit actief te kunnen zijn?
Misschien mijn edit gemist dat Chadwick wel degelijk de kans had om voor Carlin in de F3 te rijden dit jaar?

Alleen vanwege gebrek aan budget is dat niet van de grond gekomen. En daar ligt nu precies het probleem. Voor de mannen is het al moeilijk genoeg om door te stromen vanwege een gebrek aan budget, laat staan voor de vrouwen. Vandaar dat deze serie er is gekomen. Om vrouwen een kans te geven zichzelf in de picture te rijden. Alleen is het prijzengeld niet voldoende om door te stromen. En zijn er nauwelijks sponsoren die zich aan een vrouw willen verbinden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Forum Admin / PR zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:49:35 #264
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_206163619
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:47 schreef Sally het volgende:

[..]
Maar niet bij wat ik nu aan het uitproberen ben: de Tech Talk. Daar heb ik geen keuze. (iig niet via de browser zoals ik nu even groot scherm kijk. Mss via streamen op de tv - maar dan moet ik nog een apparaat met internet zien te vinden, lol)
Tech Talk is inderdaad exclusief.
pi_206163626
twitter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:54:40 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_206163649
Volgens mij droeg hij zichtbaar een piercing
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_206163739
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Mijns inziens is dit de juiste plek: SPT / [Junior] Formuleklassen #80 - Monza
Er was toch ooit - lang, lang geleden...? - een [W-series] topicreeks op het FOK!-forum...?

Of is dat toch een foutje in mijn geheugen....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_206163743
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:51 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Gisteren had hij z'n neusknopje in in ieder geval.
pi_206163747
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:48 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Misschien mijn edit gemist dat Chadwick wel degelijk de kans had om voor Carlin in de F3 te rijden dit jaar?

Alleen vanwege gebrek aan budget is dat niet van de grond gekomen. En daar ligt nu precies het probleem. Voor de mannen is het al moeilijk genoeg om door te stromen vanwege een gebrek aan budget, laat staan voor de vrouwen. Vandaar dat deze serie er is gekomen. Om vrouwen een kans te geven zichzelf in de picture te rijden. Alleen is het prijzengeld niet voldoende om door te stromen. En zijn er nauwelijks sponsoren die zich aan een vrouw willen verbinden.
Als ze goed genoeg was, kreeg ze de kans wel. Sponsoren genoeg die de eerste willen zijn die een vrouw die goed genoeg is de kans willen geven.

Alleen willen ze geen van alle de geschiedenisboeken in als de sponsor die een vrouw achterin mee liet stoeien als excuustruus. En Chadwick heeft tot nu toe in alle gemengde klassen waar ze reed gewoon niet laten zien dat ze in de F3 of hoger hoort, anders was ze nooit in de W terechtgekomen.

Maar het is wel goed dat ze er rijdt als referentie. Zolang er niemand is die haar eenvoudig de baas is, is niemand in de W klaar voor de volgende stap.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:07:01 #270
408813 crew  trein2000
pi_206163750
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 13:51 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Lekker belangrijk wel, is dat kinderachtige gedoe nog steeds niet klaar?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:08:22 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206163759
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 14:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Lekker belangrijk wel, is dat kinderachtige gedoe nog steeds niet klaar?
Kinderachtig van Hamilton bedoel je?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:09:49 #272
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_206163766
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 14:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als ze goed genoeg was, kreeg ze de kans wel. Sponsoren genoeg die de eerste willen zijn die een vrouw die goed genoeg is de kans willen geven.

Alleen willen ze geen van alle de geschiedenisboeken in als de sponsor die een vrouw achterin mee liet stoeien als excuustruus. En Chadwick heeft tot nu toe in alle gemengde klassen waar ze reed gewoon niet laten zien dat ze in de F3 of hoger hoort, anders was ze nooit in de W terechtgekomen.

Maar het is wel goed dat ze er rijdt als referentie. Zolang er niemand is die haar eenvoudig de baas is, is niemand in de W klaar voor de volgende stap.
Dit is gewoon onzin. Of heb je inside information van die sponsoren?

Maar goed, we worden het toch niet eens, dus laten we de discussie maar stoppen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Starflyer op 01-10-2022 14:16:29 ]
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:10:01 #273
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206163769
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 14:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als ze goed genoeg was, kreeg ze de kans wel. Sponsoren genoeg die de eerste willen zijn die een vrouw die goed genoeg is de kans willen geven.

Alleen willen ze geen van alle de geschiedenisboeken in als de sponsor die een vrouw achterin mee liet stoeien als excuustruus. En Chadwick heeft tot nu toe in alle gemengde klassen waar ze reed gewoon niet laten zien dat ze in de F3 of hoger hoort, anders was ze nooit in de W terechtgekomen.

Maar het is wel goed dat ze er rijdt als referentie. Zolang er niemand is die haar eenvoudig de baas is, is niemand in de W klaar voor de volgende stap.
Er hebben al vrouwen in de F1 gereden hoor..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:10:04 #274
408813 crew  trein2000
pi_206163770
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 14:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Kinderachtig van Hamilton bedoel je?
Van beide kanten.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:10:33 #275
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206163775
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 14:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Kinderachtig van Hamilton bedoel je?
Mja als FIA het steeds door de vingers ziet zal Lewis het in ieder geval niet veranderen, dus dan krijg je dit soort geneuzel. De FIA moet of zeggen "ok laat ook maar" of beginnen te straffen. Dit werkt niet. Kneuzenkermis, beide kanten wat mij betreft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')