quote:Op maandag 25 juli 2022 21:06 schreef britneycheers het volgende:
Ik ben alleenstaande moeder (echt alleen) en ik studeer fulltime en werk 14 uur per week gemiddeld. Ik breng mijn kinderen 5 dagen in de week naar het kdv. (08.00-17.00). Op vrijdag haal ik ze op en breng ze dan naar opa en oma en dan neem ik ze zaterdagavond mee naar huis. Dan kan ik toch minstens 1 keer in de week uitgaan of iets leuks doen.
leuk verzonnen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 11:06 schreef britneycheers het volgende:
Afgelopen lente een baan aangenomen op Schiphol omdat iedereen een toeslag zal krijgen van 5,00 nog wat per uur.
Vervolgens in juni een 6-weekse training gestart met allerlei trainingsdagen op Schiphol waar je officieel al “los” werkt maar ze het nog steeds “trainings dag noemen”.
Wat blijkt? De toeslag geldt niet op trainingsdagenZelfs al werkte je onregelmatig en diensten van 10 uur.
De toeslag stopte op 1 september, dus heb in totaal 2 weken toeslag ontvangen.
Ik voel mij opgelicht en ik heb gelukkig al ontslag genomen.
Wat een waardeloze zooi op Schiphol
Ze zeiden dat ze nog niet wisten hoe het zat. Het staat niet in het contract het is een speciaal akkoord.quote:Op vrijdag 30 september 2022 11:14 schreef YStec het volgende:
- Hebben ze dat netjes vermeld in het contract?
- Heb jij er überhaupt vragen over gesteld in het begin? Of ging je er maar vanuit dat het wel goed zou zitten?
Wel kut verder, dat wel.
Voor aandachtsprostitutie heb je geen opleiding nodig hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:17 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik studeer nog steeds fulltime hoor
Crackjunk is nog positief benoemd.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:36 schreef Slavski het volgende:
Mensen die onverantwoordelijk zijn en zich zwanger laten prikken door een crackjunk die er vervolgens vandoor gaat waardoor je eigen kinderen je nauwelijks meer zien omdat je er niet voor kan zorgenHoop dat ze goed terecht komen op een latere leeftijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |