abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207201984
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn kind drinkt dramatisch slecht, al heel lang. We hebben eerst van die waterinfuse dingen van Pickwick geprobeerd, zet niet echt zoden aan de dijk.

Nu heb ik van mijn werk een cadeaubon gehad van bol.comdus ik dacht, ik koop daar mooi zo'n fles van. Zijn ze helemaal niet te koop op bol.com -O-
En op Amazon ook niet waar ik soms wat bestel. Zijn ze alleen via hun website verkrijgbaar?
Ik dacht dat ze eerst ook via bol te krijgen waren (heb ik ooit gehoord, nooit gecheckt). Maar ik heb ze zelf gewoon via de eigen website besteld. Dan zitten er verder ook niet nog extra tussenpersonen/bedrijven tussen
pi_207202106
Als je het te duur vindt is er dan geen alternatief?

Zo gaf ik mijn zoon (en mezelf) een goede drinkfles mee met wat kruiden en/of vers fruit erin. Ziet er leuk uit, geeft het water een geurtje en smaakje en is aardig gezond.

Zo zijn er ook 'thee'(eigenlijk infusie, want geen thee bladeren) soorten die koud ook erg lekker zijn.

Dan heb je ook geurend en smakend water zonder shit erin. Enkel wat kruiden die ook nog eens op milde wijze goed zijn voor je.
pi_207202208
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 16:22 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Als je het te duur vindt is er dan geen alternatief?

Zo gaf ik mijn zoon (en mezelf) een goede drinkfles mee met wat kruiden en/of vers fruit erin. Ziet er leuk uit, geeft het water een geurtje en smaakje en is aardig gezond.

Zo zijn er ook 'thee'(eigenlijk infusie, want geen thee bladeren) soorten die koud ook erg lekker zijn.

Dan heb je ook geurend en smakend water zonder shit erin. Enkel wat kruiden die ook nog eens op milde wijze goed zijn voor je.
Wij hadden hier inderdaad van die infuse zakjes van Pickwick en Clipper als ik het goed heb. Moet je dan even in het water laten trekken en dan heb je water met een smaakje. Maar uiteraard is dat niet hip als de halve klas zo'n air up fles heeft }:|
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 februari 2023 @ 16:55:24 #103
426493 crew  PippenScottie
pi_207995663
Fuck, ik ben overstag.
Twee Air Ups besteld voor de Pippies
My friends all drive horses
pi_207999107
Mijn dochter heeft een jaar zitten zeuren om die fles. Met kerst heeft ze cadeaubonnen gekregen van de schoonfamilie. Ik heb gezegd dat ze die daar dan maar van moest kopen.

Ze had het eerst geproefd van andere kinderen. Ze was erg enthousiast.

M’n dochter dronk eigenlijk gewoon al water uit een Dopper. Maar omdat ik die vergeten was op het aanrecht, en na een weekend weg dat ding beschimmeld terug vond, wilde ik die uitkoken.
Ik dacht dat dat wel kon. Zoals vroeger bij de difrax flessen. Nou. Niets bleek minder waar. Die Dopper ( en ook een aantal andere doppers die ik maar direct in de pan heb gesmeten zodat het water niet voor 1 Dopper kookt) waren kei hard vervormd. Had ook vooraf moeten googelen Ipv achteraf.

Dus mevrouw moest toch al een nieuwe fles. Nu heeft ze dus die air up.
Ding gaat netjes elke dag mee naar school. Staat s’avonds bij haar bed. Ze heeft hem nu ruim een maand, en zelfs de optimel wil ze niet meer mee naar school.

Moet wel zeggen dat ik veel miskopen heb qua smaakjes:geuren…. Maar goed. Met 1 pod kan je 15 liter water maken. En de pod kan daarna in de vriezer (4uurtjes) en dan is de geur weer redelijk terug.

Heb ook die water drop tabletjes gekocht. Dat is me een partij goor.

Dus ja, heb er aan toe gegeven. Maar ze drinkt onder de streep even veel, alleen minder ander drinken dan water.
Born to Lose, but Built to Win.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 22:13:09 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208000059
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 16:55 schreef PippenScottie het volgende:
Fuck, ik ben overstag.
Twee Air Ups besteld voor de Pippies
Nee :o -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_209462565
Ik ben gezwicht ;(

Vriendinnetje wil een air-up smaakje voor haar verjaardag volgens haar moeder. Ruk dat je die dingen alleen online kan bestellen maar goed, dat zorgde er dus voor dat ik ook maar gelijk een fles heb besteld voor mijn dochter die er al eeuwen om zeurt.
  zaterdag 10 juni 2023 @ 12:41:27 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209462765
Soneal begon er een tijdje geleden ook weer over en ik heb gezegd dat ik het niet ging betalen.
Maar meneer had zelf geld om hem te kopen dus dat hoefde niet.

Even eea opgezocht en de fles kan niet eens in de vaatwasser :')
Verder gezegd dat hij de navullingen ook zelf zou moeten betalen en dat kost zo'n ¤ 20 per half jaar.
Hij krijgt ¤ 2,50 zakgeld per week waarvan de helft naar zijn spaarrekening gaat, van die andere helft moet hij dan dus dit soort dingen betalen.
Een half jaar is 26 weken, van de 26 weken waarin hij ¤ 1,25 aan zakgeld heeft om uit te geven zou dan al ¤ 20 naar die navullingen gaan, ieder half jaar weer...

Blijft er minder dan 50 cent per week aan vrij te besteden zakgeld over.

Hij heeft in plaats van een Air-Up een GraviTrax baan gekocht waar hij helemaal blij mee is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209462874
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:41 schreef Leandra het volgende:
Soneal begon er een tijdje geleden ook weer over en ik heb gezegd dat ik het niet ging betalen.

Verder gezegd dat hij de navullingen ook zelf zou moeten betalen en dat kost zo'n ¤ 20 per half jaar.
Hij krijgt ¤ 2,50 zakgeld per week waarvan de helft naar zijn spaarrekening gaat, van die andere helft moet hij dan dus dit soort dingen betalen.
Een half jaar is 26 weken, van de 26 weken waarin hij ¤ 1,25 aan zakgeld heeft om uit te geven zou dan al ¤ 20 naar die navullingen gaan, ieder half jaar weer...

Hij heeft in plaats van een Air-Up een GraviTrax baan gekocht waar hij helemaal blij mee is.
Wij hebben geen vaatwasser dus dat komt dan goed uit :')

Maar er gaat toch alleen maar water in zo'n fles? Dan is het toch een kwestie van even af en uitspoelen onder de kraan?
  zaterdag 10 juni 2023 @ 12:58:13 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209462930
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wij hebben geen vaatwasser dus dat komt dan goed uit :')

Maar er gaat toch alleen maar water in zo'n fles? Dan is het toch een kwestie van even af en uitspoelen onder de kraan?
Ik gooi onze waterflessen wel wekelijks in de vaatwasser.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209463145
Die air up lijktme chemisch spul komt er hier niet in
  Moderator zaterdag 10 juni 2023 @ 13:30:10 #111
236264 crew  capricia
pi_209463180
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik gooi onze waterflessen wel wekelijks in de vaatwasser.
Idem hier.
Wekelijks in onderdelen in de vaatwasser.
Dat ding is een gigantisch succes. En ze gebruikt hem inmiddels al het hele schooljaar. Zelfs met gegooi van de schooltas is ie nog prima.
Beste aankoop ever, wmb.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209470199
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:41 schreef Leandra het volgende:

Nooit geweten dat hij niet in de vaatwasser mocht. Gebeurd hier wel af en toe. Maar meestal wordt ie gewoon omgespoeld en dat rietje een keer met zo’n rietjesborstel gedaan.

De navullingen betaal ik wel gewoon. Ik betaal op de ranja voor ze en dit is niet heel veel duurder. Gaat in de praktijk echt wel langer mee dan er op staat hier. En nu drinken ze op school water, anders nemen ze ranja mee naar school dus qua dat betreft helemaal prima. Hij wordt hier dagelijks gebruikt voor school (de jongste heeft hem nu een jaar, de oudste een half jaar)
pi_209470320
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 22:37 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Nooit geweten dat hij niet in de vaatwasser mocht. Gebeurd hier wel af en toe. Maar meestal wordt ie gewoon omgespoeld en dat rietje een keer met zo’n rietjesborstel gedaan.

De navullingen betaal ik wel gewoon. Ik betaal op de ranja voor ze en dit is niet heel veel duurder. Gaat in de praktijk echt wel langer mee dan er op staat hier. En nu drinken ze op school water, anders nemen ze ranja mee naar school dus qua dat betreft helemaal prima. Hij wordt hier dagelijks gebruikt voor school (de jongste heeft hem nu een jaar, de oudste een half jaar)
Hoe lang duren jullie met zo'n pod?
pi_209470462
Ik denk dat ze hier gemiddeld 3 weken met een pod doen @Sunshine1982 . De Airup gaat elke dag mee naar school. Zelf doe ik ook veel langer met een pod dan het normale aantal liters wat ervoor staat.
pi_209470495
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 22:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik het niet precies bij hoor. Maar is echt wel een paar weken dat ze er mee doen hier. Moet ik er wel bij zeggen (weet niet of het scheelt) dat ze de pod pas wisselen als hij op is. En niet tussentijds terug leggen om later weer te gebruiken.
  Moderator zaterdag 10 juni 2023 @ 22:59:34 #116
236264 crew  capricia
pi_209470613
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 22:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Drie zakjes pods bij de initiële bestelling gedaan, vorig jaar. En tot nu toe gaat het het hele schooljaar mee. We hebben er nog een paar over.

Gebruikte pods bewaren we in de vriezer. Zodat er af en toe gewisseld kan worden.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 10 juni 2023 @ 23:01:41 #117
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209470648
Mijn zoon heeft twee weken geleden zo'n Air Up gekocht. Is toch wel een succes, want hij heeft sindsdien alleen nog maar water gedronken en geen frisdrank meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_209470771
Hier doen we ook een dikke maand tot 2 maanden met een pod. Ja, de geur/smaak wordt wat minder, maar die is nog steeds waar te nemen...dus prima :P

Sinds dochter de airup meeneemt naar school heb ik geen andere dranken meer hoeven aanschaffen. Ze wilde altijd graag limonade mee, omdat ze gewoon water te "saai" vindt. Maar nu drinkt ze gewoon water en dat scheelt 2 pakken crystal clear per week *O*
pi_209499552
Mijn zoon heeft eind november eentje gekocht van z'n verjaardagsgeld, dikke hit :Y Ik heb gisteren een gehaald, met dit weer toch wel erg lekker. Ik drink graag uit rietjes :9

Wat zijn jullie favoriete smaken?

Ik heb er nu groene appel inzitten en mijn zoon houdt erg van de cola, watermeloen en cassis.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209501795
Ik ben fan van mango/passie en wild berry en vind orangenade ook wel ok. Koffie heb ik geprobeerd maar dat was een minder groot succes.
pi_209501894
Wij hebben nu icetea perzik en een gratis probeersmaakje. Iets met appel.

Dus als je een andere pod wilt proberen dan doe je de gebruikte in de vriezer?
pi_209502008
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben fan van mango/passie en wild berry en vind orangenade ook wel ok. Koffie heb ik geprobeerd maar dat was een minder groot succes.
Mooi, die eerste twee (+ komkommer én ijskoffie ;) ) worden morgen geleverd.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209503189
Pink grapefruit was hier de all time favoriet. Jammer dat die eruit is ;(

Dochter heeft graag de kola-pod, maar die vind ik zelf niet zo. Heb nu de yuzu-rozemarijn en die is wel lekker! Citroen en Lemon hebben we ook nog liggen. Ook lekker :)
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 21:49:22 #124
236264 crew  capricia
pi_209503233
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Pink grapefruit was hier de all time favoriet. Jammer dat die eruit is ;(

Dochter heeft graag de kola-pod, maar die vind ik zelf niet zo. Heb nu de yuzu-rozemarijn en die is wel lekker! Citroen en Lemon hebben we ook nog liggen. Ook lekker :)
Jij gebruikt dezelfde fles als je dochter?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209503447
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij gebruikt dezelfde fles als je dochter?
Nee we hebben er allebei eentje. Ze worden goed gebruikt :)
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 22:09:11 #126
236264 crew  capricia
pi_209503529
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:02 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Nee we hebben er allebei eentje. Ze worden goed gebruikt :)
^O^
Ja. Hier ook geen spijt van de aanschaf. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209505460
Onze dochter drinkt zonder problemen gewoon water
pi_210318178
Op zich wel goed dat dit bestaat. Wij hadden vroeger op school altijd van die sapjes mee als Wicky of Taksi. En toen pakjes niet meer mochten Dubbel Fris in een beker. Dikke pret als je die week klassendienst joh hele lokaal vol met plaktafels. :r Dan is een fles water met een geurtje beter. Naast dat het ook gezonder is.

Ik heb wel even gekeken en ik vind die flessen duur. Zijn die niet tweedehands te koop?

De pods vind ik nog niet zo duur. Weet je wel wat een pak Dubbel Fris kost?
pi_210319376
Je hebt inmiddels ook imitatie flessen waar de pods van air up ook op passen
pi_210324357
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 15:24 schreef Blondjarig het volgende:
Op zich wel goed dat dit bestaat. Wij hadden vroeger op school altijd van die sapjes mee als Wicky of Taksi. En toen pakjes niet meer mochten Dubbel Fris in een beker. Dikke pret als je die week klassendienst joh hele lokaal vol met plaktafels. :r Dan is een fles water met een geurtje beter. Naast dat het ook gezonder is.

Ik heb wel even gekeken en ik vind die flessen duur. Zijn die niet tweedehands te koop?

De pods vind ik nog niet zo duur. Weet je wel wat een pak Dubbel Fris kost?
Ik heb ergens gelezen/gehoord dat dit nog wel tegenvalt. Omdat je lichaam 'suiker' ruikt, maakt het insuline aan. Omdat er geen suiker in het lichaam komt, krijg je een sterkere behoefte waardoor je die vaker sneller op een andere manier gaat stillen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_210352406
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 22:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
Ik heb ergens gelezen/gehoord dat dit nog wel tegenvalt. Omdat je lichaam 'suiker' ruikt, maakt het insuline aan. Omdat er geen suiker in het lichaam komt, krijg je een sterkere behoefte waardoor je die vaker sneller op een andere manier gaat stillen.
Wat een onzin joh, van een geur alleen ga je geen insuline aanmaken. Als je suikerwater in de fles doet, dan wel. Maar dan omdat het suikerwater is en niet omdat je wat ruikt.

Maar hoe populairder iets wordt, hoe meer onzinverhalen er circuleren. Heb de indruk dat de meeste onzin afkomstig is van mensen die een fles van 40 euro onzin vinden. Mogen ze uiteraard vinden, want het is ook veel geld en niet iedereen gaat er echt meer water door drinken. Maar om dan in allerlei blogs (bij voorkeur van die ouderplatforms) het product te gaan zitten afkraken met niet-medisch onderbouwd bewijs, is wel een beetje raar.
  zondag 20 augustus 2023 @ 11:55:39 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210352533
Hier godzijdank voor Gravitracks gekozen toen bleek dat de fles niet in de vaatwasser kan en ik niet voor de pods ging betalen.

Kochten we van de week een thermos bij de Hema (kan in de vaatwasser), maakte hij daar thee in, want we waren in een hotel en zijn favoriete theesmaak lag op de kamer, zegt hij de volgende dag, toen er weer water in zijn fles zat: het is net een air-up, ik ruik de thee nog :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210354042
Rommel. Maak zo’n pod maar eens open. Vilt achtige vulling met oliën.
Dat je daar gewend aan wilt raken om zoiets essentieels als water te kunnen drinken is mij een raadsel.

Voor dat geld koop je een betere fles, bijvoorbeeld van Mepal.
Desnoods filter je het kraanwater voordat je het in fles giet.
Toegeven, de marketing en het schoolplein effect is heel sterk m.b.t de air-up, mn dochter heeft de fles een jaar gebruikt, vrijwel dagelijks.
Dan is 40 euro op een jaar eigenlijk niks.

Maar ik stond dat ding dikwijls met de hand af te wassen dus er komt hier echt geen nieuwe meer binnen.
pi_210358706
Hier gaat ie gewoon de vaatwasser in. Alleen even met zo’n rietjesborstel en klaar.
  maandag 21 augustus 2023 @ 12:35:55 #135
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_210365635
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 16:54 schreef amaranta het volgende:
Je hebt inmiddels ook imitatie flessen waar de pods van air up ook op passen
Sterker nog, je hebt inmiddels ook imitatiepods ;)
Wakadoodle!
pi_215294650
Oohhhh hou op. Die stem van die reclame, brr wil gewoon die stembanden eruit rukken en in een kampvuur gooien
pi_215532129
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 01:39 schreef CofyFerkeert het volgende:
Oohhhh hou op. Die stem van die reclame, brr wil gewoon die stembanden eruit rukken en in een kampvuur gooien
Maar er wel een topic voor kicken waar al meer dan een jaar niet wordt gepost _O-

Vind het zelf eerlijk gezegd wel chille dingen, ik ben geen groot liefhebber van water.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215537888
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 18:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Maar er wel een topic voor kicken waar al meer dan een jaar niet wordt gepost _O-

Vind het zelf eerlijk gezegd wel chille dingen, ik ben geen groot liefhebber van water.
Oh daar heb ik helemaal niet op gelet dat het al een jaar geleden is, ik zag air up en ik moest even mijn gal spuwen. Ik zat niet naar de datum van de laatste post te kijken
  donderdag 21 november 2024 @ 19:56:31 #139
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_215645756
Zoonlief is echt een hele slechte drinker en heeft nu sinds een jaar een air-up (thermos) en drinkt nu als een malle op school.
Steeds als hij thuiskomt haal ik de beker uit elkaar en spoel alles af, zodat alles aan de lucht kan drogen.
Dat voorkomt het vettige filmlaagje.
We hebben van iemand met een 3D-printer ook een opbergsetje voor de pods en het rietje gekocht.

Helemaal tevreden ^O^
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_215748095
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 september 2022 11:05 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb geen kinderen maar 40 euro voor een waterfles is wel bizar.. :X
Koopje als je ze daarmee van de cola af weet te houden.
  maandag 2 december 2024 @ 16:22:17 #141
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215748404
Bij ons wordt de dure air up inmiddels gebruikt om water te drinken zonder smaakje. Na het afkicken van frisdrank vond hij dat uiteindelijk lekkerder en goedkoper.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215766015
Ik heb er voor mezelf 1 gevraagd aan de Kerstvrouw :) Ik drink de hele dag water, thee en koffie. 3 x per week sport ik vrij fanatiek en water smaakt me dan juist niet. Zelfs sportwater niet. 1 x de Airup van mijn zoontje meegenomen naar de sportschool en dat was dus wel smakelijk tussendoor.

Kortom, ik volg de hype.

B bestelt zelf elke keer nieuwe pods als ze op zijn, hij betaalt ze ook zelf. Hij gebruikt hem alleen op school overigens. Thuis drinkt ie gewoon water uit een glas.
  woensdag 4 december 2024 @ 13:09:44 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_215766104
Mijn zoon is nog steeds (!!) aan de waterdrop. Ze hebben inmiddels ook colasmaak, maar ook ijsthee. De citroenijsthee is zijn grote favoriet. Voordeel is dat ze die in heel veel winkels gewoon in het assortiment hebben. Ik denk wel dat waterdrop duurder is dan Airup, maar hey, hij drinkt water!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')