nee aan het vragenquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:55 schreef ChocoFan het volgende:
Martin is het al aan het doorgeven op de pc
ja maarquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:55 schreef 5thencounter het volgende:
Opnieuw stemmen... een maar komen er achter wat muziek geen magen vult?
ga ik nog een keer herstarten.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt ja, gaan opnieuw stemmen maar martin wil eerst eten.
ik ga zo even mijn portomonnee wassen in de supermarktquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:56 schreef Ireth het volgende:
Ze willen muziek, want dan houden ze minder punten over???
Er lopen niet echt veel heldere lichtjes daar rond hé...
Ik ga ff thee en broodjes maken voor de hyenas in huize ireth...
Nu weet ik het niet meer eigenlijk, beetje kippenhok daar in de keuken.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ga ik nog een keer herstarten.
Zo achter lopen is niet echt leuk
Echt hè.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga zo even mijn portomonnee wassen in de supermarkt
17 % inflatie
nee joh niks aan de hand
zei maken zich druk om punten die overblijven
nee zijn somige niet de hellstenquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:56 schreef Ireth het volgende:
Ze willen muziek, want dan houden ze minder punten over???
Er lopen niet echt veel heldere lichtjes daar rond hé...
Ik ga ff thee en broodjes maken voor de hyenas in huize ireth...
Ik denk dat ie gewoon gaat blijven.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
Martin moet niet zeiken want die wil toch naar huis
Stomquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon gaat blijven.
Stel hij gaat, wie gaat Jeff dan als target kiezen?quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon gaat blijven.
hhhmmm goede vraag, ff over nadenken.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel hij gaat, wie gaat Jeff dan als target kiezen?
De meest luiequote:Op vrijdag 30 september 2022 10:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hhhmmm goede vraag, ff over nadenken.
Oeh duurde ff maar ik denk de nieuwe manager.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel hij gaat, wie gaat Jeff dan als target kiezen?
Heb gister helaas niet gekekenquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk Alicia, daar was hij gister al flink vals over.
Volgens mij vreet ze hem op dan, wil ik wel eens zien dan. En ja hij was inderdaad al flink vals over haar.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk Alicia, daar was hij gister al flink vals over.
Hij wil haar een enorm kutgevoel geven, volgens hemzelf is hij daar heel goed in.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb gister helaas niet gekeken
ALicia samen met Babette net zoquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij vreet ze hem op dan, wil ik wel eens zien dan. En ja hij was inderdaad al flink vals over haar.
GJ met 0 punten zat net aan leila die wel punten had, uit te leggen hoe je moest schieten, ik moest gniffelen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wil haar een enorm kutgevoel geven, volgens hemzelf is hij daar heel goed in.
Man, wat doen ze serieus over dat mikken met een katapult. Alsof ze allemaal op katapulten zitten.
GJ had 100quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
GJ met 0 punten zat net aan leila die wel punten had, uit te leggen hoe je moest schieten, ik moest gniffelen.
Die 2 zitten buiten op stream 2 en babs huiltquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ALicia samen met Babette net zo
geen medelijden met Babsquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die 2 zitten buiten op stream 2 en babs huilt
Ja beetje wel.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen medelijden met Babs
die graaft haar eigen graf
Ik heb alle punten genoteerdquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ohw, dacht 0.
voor niets gegniffeld dan.
het is niet de 1ste RLS in NLquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja beetje wel.Die had volgens mij ook hele andere gedachtes over wat haar te wachten stond in een rls.
Ja was een top lijstjequote:
Eensquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet de 1ste RLS in NL
ik vind dat zo dom
Hahaa geeft nietquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja was een top lijstjeIk ben weer te chaotisch in mijn hoofd merk ik en gooi weer dingen door elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |